abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:08:39 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151091771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Cillessen zo wordt bekritiseerd buiten zijn penalty's.
Hij is iets slordiger geworden, risicovolle uittrappen etc komen wat meer voor dan voorheen, maar verder weinig bijzonders eigenlijk nee, prima keeper.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151091826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij is iets slordiger geworden, risicovolle uittrappen etc komen wat meer voor dan voorheen, maar verder weinig bijzonders eigenlijk nee, prima keeper.
Ooit gaat dat uitkappen in het strafschopgebied eens mis. Voor de rest ben ik het met je eens.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:10:31 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151091846
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ooit gaat dat uitkappen in het strafschopgebied eens mis. Voor de rest ben ik het met je eens.
Ja, dat idd, dat is een paar keer bijna fout gegaan idd...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151092410
Vind Cil echt wel een goede keeper hoor. Heeft met betrekking tot reflexen alles wat Vermeer ook heeft, is beter bij ballen vanaf de zijkant etc. Penalty's zijn te trainen, dus dat komt ook wel goed. Enige slechte vind ik ook vooral de laatste tijd zijn spelhervattingen, vooral bij lange ballen gaat het vaak -nogal- mis. :')
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:42:37 #105
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_151093007
Ach man als Cillessen in zijn tijd bij NEC toevallig een keer een penalty had gestopt was die statistiek waarschijnlijk nooit naar boven gekomen, mensen moeten wat te klagen hebben. Beste keeper van de Eredivisie/Nederland, zoveel is duidelijk.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:27:37 #106
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151094408
Die jongen stopt binnenkort weleens een strafschop. Is gewoon pure pech, geen gebrek aan kwaliteit.
pi_151096224
Misschien Marcie Netto even het nieuws over Guardado doorsturen zodat we niet weer een hele zomer 'Tjah, ervaren spelers zijn niet te halen/betalen voor een ED-club' mogen aanhoren?
pi_151096247
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien Marcie Netto even het nieuws over Guardado doorsturen zodat we niet weer een hele zomer 'Tjah, ervaren spelers zijn niet te halen/betalen voor een ED-club' mogen aanhoren?
We moeten het Midtylandsysteem kopieren _O_
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:22:46 #109
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151096281
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef Heeinz het volgende:
Ach man als Cillessen in zijn tijd bij NEC toevallig een keer een penalty had gestopt was die statistiek waarschijnlijk nooit naar boven gekomen, mensen moeten wat te klagen hebben. Beste keeper van de Eredivisie/Nederland, zoveel is duidelijk.
Uiteindelijk zal Cillessen de man zijn die we ons als volgt zullen herinneren: als een keeper die werd vervangen op een moment dat je je keeper juist echt nodig hebt. Door Cillessens kleuterkeeperswerk tijdens de halve finale verloor Nederland.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151096283
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
:?

Marc heeft gewoon Zimling gehaald hoor.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:23:37 #111
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151096307
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

Na Atouba mijn alltime favo speler van ajax! _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151096341
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja, precies. Want er is niet beter te krijgen dan dat, internationals kiezen niet voor ED, willen structureel sjempjuns liek spelen, etc, etc. blabla, en PSV hengelt gewoon Guardado voor 3 mio binnen. Nou gaat het mij niet om Guardado persoonlijk, maar het is tekenend voor hoe makkelijk het schijnbaar geslikt wordt en/of hoe matig de scouting van Ajax is als het aankomt op non-jeugd en buiten scandinavie.
pi_151096475
Ervaring.

Als Ajax iets niet kan, is het spelers kopen die niet jeugdig meer zijn.

Tevens, ik zie alleen ervaring als mogelijke investering in de achterhoede.
pi_151096985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ervaring.

[ afbeelding ]

Als Ajax iets niet kan, is het spelers kopen die niet jeugdig meer zijn.

Tevens, ik zie alleen ervaring als mogelijke investering in de achterhoede.
Precies Stijntje, Ajax doet het best leuk qua scouting <18/20, maar zodra er een ervaren man gehaald moet worden komen ex-NEC spelertjes als Zimling. En dan als excuus 'tjah, ze zijn er nu eenmaal niet óf willen niet naar de Eredivisie'. Nee, je kan ze gewoon niet vinden schijnbaar, ze zijn er wel.

#BESTUURTEGENDEMUUR #MARCOUT #FLUWELENREVOLUTIE2015
pi_151097467
Scouting volgens Marcie Netto:

quote:
PSV versterkte zich vrijdagmiddag definitief met Andrès Guardado. De middenvelder komt voor een kleine drie miljoen euro over van Valencia. De transfer zal bij Ajax niet bepaald met gejuich ontvangen zijn.

Volgens het doorgaans zeer goed ingevoerde ESPN heeft Ajax onlangs namelijk geprobeerd Guardado voor de neus van PSV weg te kapen. Trainer Frank de Boer is zeer gecharmeerd van de steunpilaar van de grote concurrent en liet technisch directeur Marc Overmars contact opnemen met het management van de Mexicaanse international.

Guardado's zaakwaarnemer liet direct weten dat zijn cliënt geen enkele interesse had in een overstap naar Ajax. De speler wilde koste wat het kost bij PSV blijven en levert zelfs een aanzienlijk deel van zijn salaris in nu de transfer rond is. Behalve Ajax heeft ook Paris Saint-Germain Guardado benaderd. PSV hoeft echter niet langer te vrezen voor een vertrek van de linkspoot, die voor drie jaar tekent.
http://www.soccernews.nl/(...)_kapen#ixzz3VbNgFbRH

Bitch pls, leuk hoor, oud-voetballers, clubiconen, nostalgie, etc. Maar kunnen we ook een TD krijgen die écht wat kan en niet qua scouting nog op niveautje GAE acteert?
pi_151097575
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Scouting volgens Marcie Netto:

[..]

http://www.soccernews.nl/(...)_kapen#ixzz3VbNgFbRH

Bitch pls, leuk hoor, oud-voetballers, clubiconen, nostalgie, etc. Maar kunnen we ook een TD krijgen die écht wat kan en niet qua scouting nog op niveautje GAE acteert?
Ach PSV haalt ook genoeg kneusjes binnen (Jozefzoon _O- )
pi_151097591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Ach PSV haalt ook genoeg kneusjes binnen (Jozefzoon _O- )
Dus dan moeten wij het ook maar doen?
pi_151097684
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dus dan moeten wij het ook maar doen?
Nee maar uit je post leek het net alsof je dacht dat PSV een betere scouting heeft. Het feit dat de TD geen Ajax-waardige verdediger weet te vinden is wel echt de dikste faal tot nu toe
pi_151097783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:00 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Nee maar uit je post leek het net alsof je dacht dat PSV een betere scouting heeft. Het feit dat de TD geen Ajax-waardige verdediger weet te vinden is wel echt de dikste faal tot nu toe
Neuh, iedere club haalt kneusjes genoeg, dat is an sich niet zozeer een probleem, soms is het gokken en verliezen. Maar die hele aanhoudende houding van 'zulke spelers kiezen nu eenmaal niet voor NL' ben ik wel echt zo zat. Gewoon het al niet proberen en jezelf op voorhand vrijpleiten dat er weer een Viergevertje of Zimling wordt gehaald. En dan als klap uit de vuurpijl zo inspiratieloos zijn dat je bij je grote concurrent een speler probeert weg te kapen :')
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:05:00 #120
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_151097888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal Cillessen de man zijn die we ons als volgt zullen herinneren: als een keeper die werd vervangen op een moment dat je je keeper juist echt nodig hebt. Door Cillessens kleuterkeeperswerk tijdens de halve finale verloor Nederland.
Je bent inderdaad een dorpsidioot ik kan me niet herinneren dat ik zo'n stroom aan stront heb gelezen
pi_151097904
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh, iedere club haalt kneusjes genoeg, dat is an sich niet zozeer een probleem, soms is het gokken en verliezen. Maar die hele aanhoudende houding van 'zulke spelers kiezen nu eenmaal niet voor NL' ben ik wel echt zo zat. Gewoon het al niet proberen en jezelf op voorhand vrijpleiten dat er weer een Viergevertje of Zimling wordt gehaald. En dan als klap uit de vuurpijl zo inspiratieloos zijn dat je bij je grote concurrent een speler probeert weg te kapen :')
Nja wij weten natuurlijk niet wie ze allemaal benaderen he, over het algemeen word er vrij weinig gelekt. Overmars heeft vrij serieus nagedacht over Eto'o dus ze proberen het wel degelijk.

Maar Frank en Marc doen net alsof elke 30 jarige die ook maar een beetje niveau heeft niet naar Nederland wil komen, en dat is natuurlijk niet waar.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:07:50 #122
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_151098005
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Studio Sport zullen ze wel een mooi programma vinden
RED ONS HENNIEGOD
pi_151098076
Overigens wel blij dat ze Mokotjo niet gehaald hebben
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:15:33 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_151098250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Gruisman het volgende:
Overigens wel blij dat ze Mokotjo niet gehaald hebben
Viergever kon er idd beter uit de voeten