Hij is iets slordiger geworden, risicovolle uittrappen etc komen wat meer voor dan voorheen, maar verder weinig bijzonders eigenlijk nee, prima keeper.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Cillessen zo wordt bekritiseerd buiten zijn penalty's.
Ooit gaat dat uitkappen in het strafschopgebied eens mis. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is iets slordiger geworden, risicovolle uittrappen etc komen wat meer voor dan voorheen, maar verder weinig bijzonders eigenlijk nee, prima keeper.
Ja, dat idd, dat is een paar keer bijna fout gegaan idd...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit gaat dat uitkappen in het strafschopgebied eens mis. Voor de rest ben ik het met je eens.
We moeten het Midtylandsysteem kopierenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien Marcie Netto even het nieuws over Guardado doorsturen zodat we niet weer een hele zomer 'Tjah, ervaren spelers zijn niet te halen/betalen voor een ED-club' mogen aanhoren?
Uiteindelijk zal Cillessen de man zijn die we ons als volgt zullen herinneren: als een keeper die werd vervangen op een moment dat je je keeper juist echt nodig hebt. Door Cillessens kleuterkeeperswerk tijdens de halve finale verloor Nederland.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef Heeinz het volgende:
Ach man als Cillessen in zijn tijd bij NEC toevallig een keer een penalty had gestopt was die statistiek waarschijnlijk nooit naar boven gekomen, mensen moeten wat te klagen hebben. Beste keeper van de Eredivisie/Nederland, zoveel is duidelijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien Marcie Netto even het nieuws over Guardado doorsturen zodat we niet weer een hele zomer 'Tjah, ervaren spelers zijn niet te halen/betalen voor een ED-club' mogen aanhoren?
Na Atouba mijn alltime favo speler van ajax!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Marc heeft gewoon Zimling gehaald hoor.
Ja, precies. Want er is niet beter te krijgen dan dat, internationals kiezen niet voor ED, willen structureel sjempjuns liek spelen, etc, etc. blabla, en PSV hengelt gewoon Guardado voor 3 mio binnen. Nou gaat het mij niet om Guardado persoonlijk, maar het is tekenend voor hoe makkelijk het schijnbaar geslikt wordt en/of hoe matig de scouting van Ajax is als het aankomt op non-jeugd en buiten scandinavie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Marc heeft gewoon Zimling gehaald hoor.
Precies Stijntje, Ajax doet het best leuk qua scouting <18/20, maar zodra er een ervaren man gehaald moet worden komen ex-NEC spelertjes als Zimling. En dan als excuus 'tjah, ze zijn er nu eenmaal niet óf willen niet naar de Eredivisie'. Nee, je kan ze gewoon niet vinden schijnbaar, ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ervaring.
[ afbeelding ]
Als Ajax iets niet kan, is het spelers kopen die niet jeugdig meer zijn.
Tevens, ik zie alleen ervaring als mogelijke investering in de achterhoede.
http://www.soccernews.nl/(...)_kapen#ixzz3VbNgFbRHquote:PSV versterkte zich vrijdagmiddag definitief met Andrès Guardado. De middenvelder komt voor een kleine drie miljoen euro over van Valencia. De transfer zal bij Ajax niet bepaald met gejuich ontvangen zijn.
Volgens het doorgaans zeer goed ingevoerde ESPN heeft Ajax onlangs namelijk geprobeerd Guardado voor de neus van PSV weg te kapen. Trainer Frank de Boer is zeer gecharmeerd van de steunpilaar van de grote concurrent en liet technisch directeur Marc Overmars contact opnemen met het management van de Mexicaanse international.
Guardado's zaakwaarnemer liet direct weten dat zijn cliënt geen enkele interesse had in een overstap naar Ajax. De speler wilde koste wat het kost bij PSV blijven en levert zelfs een aanzienlijk deel van zijn salaris in nu de transfer rond is. Behalve Ajax heeft ook Paris Saint-Germain Guardado benaderd. PSV hoeft echter niet langer te vrezen voor een vertrek van de linkspoot, die voor drie jaar tekent.
Ach PSV haalt ook genoeg kneusjes binnen (Jozefzoonquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Scouting volgens Marcie Netto:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)_kapen#ixzz3VbNgFbRH
Bitch pls, leuk hoor, oud-voetballers, clubiconen, nostalgie, etc. Maar kunnen we ook een TD krijgen die écht wat kan en niet qua scouting nog op niveautje GAE acteert?
Dus dan moeten wij het ook maar doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach PSV haalt ook genoeg kneusjes binnen (Jozefzoon)
Nee maar uit je post leek het net alsof je dacht dat PSV een betere scouting heeft. Het feit dat de TD geen Ajax-waardige verdediger weet te vinden is wel echt de dikste faal tot nu toequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dan moeten wij het ook maar doen?
Neuh, iedere club haalt kneusjes genoeg, dat is an sich niet zozeer een probleem, soms is het gokken en verliezen. Maar die hele aanhoudende houding van 'zulke spelers kiezen nu eenmaal niet voor NL' ben ik wel echt zo zat. Gewoon het al niet proberen en jezelf op voorhand vrijpleiten dat er weer een Viergevertje of Zimling wordt gehaald. En dan als klap uit de vuurpijl zo inspiratieloos zijn dat je bij je grote concurrent een speler probeert weg te kapenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee maar uit je post leek het net alsof je dacht dat PSV een betere scouting heeft. Het feit dat de TD geen Ajax-waardige verdediger weet te vinden is wel echt de dikste faal tot nu toe
Je bent inderdaad een dorpsidioot ik kan me niet herinneren dat ik zo'n stroom aan stront heb gelezenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Cillessen de man zijn die we ons als volgt zullen herinneren: als een keeper die werd vervangen op een moment dat je je keeper juist echt nodig hebt. Door Cillessens kleuterkeeperswerk tijdens de halve finale verloor Nederland.
Nja wij weten natuurlijk niet wie ze allemaal benaderen he, over het algemeen word er vrij weinig gelekt. Overmars heeft vrij serieus nagedacht over Eto'o dus ze proberen het wel degelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, iedere club haalt kneusjes genoeg, dat is an sich niet zozeer een probleem, soms is het gokken en verliezen. Maar die hele aanhoudende houding van 'zulke spelers kiezen nu eenmaal niet voor NL' ben ik wel echt zo zat. Gewoon het al niet proberen en jezelf op voorhand vrijpleiten dat er weer een Viergevertje of Zimling wordt gehaald. En dan als klap uit de vuurpijl zo inspiratieloos zijn dat je bij je grote concurrent een speler probeert weg te kapen
Studio Sport zullen ze wel een mooi programma vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, iedere club haalt kneusjes genoeg, dat is an sich niet zozeer een probleem, soms is het gokken en verliezen. Maar die hele aanhoudende houding van 'zulke spelers kiezen nu eenmaal niet voor NL' ben ik wel echt zo zat. Gewoon het al niet proberen en jezelf op voorhand vrijpleiten dat er weer een Viergevertje of Zimling wordt gehaald. En dan als klap uit de vuurpijl zo inspiratieloos zijn dat je bij je grote concurrent een speler probeert weg te kapen
Viergever kon er idd beter uit de voetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Gruisman het volgende:
Overigens wel blij dat ze Mokotjo niet gehaald hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |