quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:12 schreef MissStevie het volgende:
gelukkig zijn we allemaal een beetje onzeker over ons knutselwerk.. maar wat wij misschien mislukt vinden, kan een ander helemaal leuk vinden
[..]
+1 mijn boekje is ook verre van perfect en een beetje chaotisch.. maar dat past ook wel weer bij me dus heb het ook lekker zo gelaten. (en ik was te lui om overnieuw te beginnen, maar dat zeg ik er gewoon niet bij)
Vandaag een dagje vrij, dus ik ben even op pinterest aan het kijken voor inspiratie voor Mocha's boekjeik moet nog wel even een drempel over om erin te beginnen. Ik vind je boekje echt heel leuk en ben bang dat ik hem ga verpesten
hij is erquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je mijne al binnen? Dan kun je ook de vegen zien. En de pagina's van mn zoontje zijn eigenlijk om mn eigen foutjes te verbergen
quote:
Jeetje, voortaan plak ik toch maar wat tape over de vouw heen dan...quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier was er ook post!En gelukkig zat het boekje nog in de envelop
want 1 lange zijde van de envelop was voor driekwart gedeelte gescheurd, precies op de vouw van de envelop.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind dat er in dat aanmeldings topic wel een waarschuwing had gemogen!
Aanmelding geeft het risico op het UVHH, MHTLVK en DIVTLOTS syndroom!
(Uitstellen Van Het Huishouden, Mijn Hele Tafel Ligt Vol Knutselspul en Dit Is Veel Te Leuk Om Te Stoppen)
En er zijn ook nog geen medicijnen voorquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:37 schreef MissStevie het volgende:
[..]![]()
ik wil hem er wel bijzetten.. ik herken de symptomen iig
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Muck het volgende:
Sneakpeakje van mijn eerste bladzijde in het simmuboekje:
[ afbeelding ]
gewoon met n labelwriter gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Muck het volgende:
Sneakpeakje van mijn eerste bladzijde in het simmuboekje:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon met n labelwriter gedaan?
thnxquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef mocha het volgende:
Wat leuk allemaal !
Vandaag boekje van MevrouwPuff binnen gekregen. Superleuk!
Heb je een typemachine? So cool die tekstjes!!
Ik vind nu wel dat ik wel wat beter mijn best had kunnen doen om wat meer over mezelf te vertellen... Volgende boekje dan maar
MissStevie, je gaat echt geen boekjes verpesten!
Ow, hier ook de eettafel vol met junk en geen zin meer in andere dingen!
En sneakpeaks zijn tof
Koel!! Dat ideetje ga ik pikken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook groen metallic, blauw, zilver en geel tape
Zie ook hier:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef MissStevie het volgende:
MevrouwPuff wat raar.. Misschien iets verkeerd gegaan met de frankering oid?? wel balen
ik wil ook graag meer knutselspul... Vooral iets met plaatjes, stempels en verf.. maar het is nu al zo een chaos als ik met een boekje bezig benDaar heb ik dus ook last van, van die chaos. En ik woon in een eenkamerappartement dus als ik het tevoorschijn haal dan zie je het altijd liggen én is mijn eet-/werktafel bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar is misschien groot, maar ik had me wel verheugd op fröbelen vandaag. Hoop dat ie wel gaat komen natuurlijk, anders mist iemand straks z'n boekje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:35 schreef nectarientje het volgende:
Oh wat naar mwPuff!
Ik herken de eettafelchaos. Manlief keek me ook een beetje meewarig aan toen ik mn knutselspul verzamelde..
Ik mag toch hopen dat ie opduiktquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Naar is misschien groot, maar ik had me wel verheugd op fröbelen vandaag. Hoop dat ie wel gaat komen natuurlijk, anders mist iemand straks z'n boekje.
meewarig ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:35 schreef nectarientje het volgende:
Oh wat naar mwPuff!
Ik herken de eettafelchaos. Manlief keek me ook een beetje meewarig aan toen ik mn knutselspul verzamelde..
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Chaos?? Wat is dat voor iets?![]()
[ afbeelding ]
aaaahw die neem ik met alle liefde een jaartje over hoor, kan jij knutselen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:14 schreef Crientj het volgende:
[..]Zelfs op de vloer
![]()
Ik moet het knutselen een dagje uitstellen, deze schat eist mn aandacht op.![]()
![]()
[ afbeelding ]
OP al gezien?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind dat er in dat aanmeldings topic wel een waarschuwing had gemogen!
Aanmelding geeft het risico op het UVHH, MHTLVK en DIVTLOTS syndroom!
(Uitstellen Van Het Huishouden, Mijn Hele Tafel Ligt Vol Knutselspul en Dit Is Veel Te Leuk Om Te Stoppen)
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Het boekje zat vandaag in de brievenbuszo leuk en crea en weer zo totaal anders dan mn eigen
Hahaha, Guus blijft lekker hier bij ons wonen <3.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
aaaahw die neem ik met alle liefde een jaartje over hoor, kan jij knutselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:50 schreef MissStevie het volgende:
Pssst Mocha.. ik heb je boekje klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga zodra ik thuis ben vandaag, alleen maar knippen/plakken/verven etc. in Mevr,Puff's boekje.
Ik ben gisteren trouwens niet naar Flying Tiger geweest. Ik denk dat ik idd toch wel genoeg spul in huis heb![]()
Wil je sneakpeaks zien MevrouwPuff?Just Breathe
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
Handig zo'n plastic bak, je stopt alles in je rugzak en kan overal RR'en!![]()
[ afbeelding ]
Awesome!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
Handig zo'n plastic bak, je stopt alles in je rugzak en kan overal RR'en!![]()
[ afbeelding ]
Leuk spul!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
Awesome!.
Ik ging langs Prijsmepper en kwam thuis met..
[ afbeelding ]
(Prijsmepper is een discount winkel waar "uit assortiment spul" van Kruidvat & Trekpleister komt te liggen. Ze hebben een heel wisselend assortiment, maar wel super leuk als je toffe dingetjes kan vinden zonder er heel veel voor te betalen.Nadeel is dat je dus dingen koopt omdat het el cheapo is, om het "ooit" eens te gaan gebruiken voor iets creatiefs. Dat crepe papier kost bijvoorbeeld maar 0,13 cent. ;') )
Oh ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:50 schreef mocha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga zodra ik thuis ben vandaag, alleen maar knippen/plakken/verven etc. in Mevr,Puff's boekje.
Ik ben gisteren trouwens niet naar Flying Tiger geweest. Ik denk dat ik idd toch wel genoeg spul in huis heb![]()
Wil je sneakpeaks zien MevrouwPuff?
letter stempelsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd!
Muck's boekje is ook binnen, leuk om te zienik begin morgen, vanavond lekker Thais eten
Ooh en die prijsmepper, fantastisch! Ik moet niet naar zo'n winkel
de letterstempels van de Tiger zijn prima trouwens
Oh nu maak je dat ik me weer knutselkneuzig voelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:15 schreef mocha het volgende:
Volgens mij ook.
M'n enthousiasme is nog groter dan ik dacht. hahah![]()
Ik ben vooral bezig geweest met ideeën verzamelen voor Mevr.Puff. Van knip-, en plakwerk is nog niets gekomen vanavond.
Morgen!!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh nu maak je dat ik me weer knutselkneuzig voelik vind het denk ik lastiger om andersmansboekjes te vullen, want hogere eisen. Ik denk dat er wel een leercurve in gaat zitten.
LDG met gummetjes lijkt het me makkelijk en goedkoop denk ik? Of aardappel maar dat is zo nat.
ja of met van dat knutselrubber, vastplakken op n blokje hout, flessendop of kurkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh nu maak je dat ik me weer knutselkneuzig voelik vind het denk ik lastiger om andersmansboekjes te vullen, want hogere eisen. Ik denk dat er wel een leercurve in gaat zitten.
LDG met gummetjes lijkt het me makkelijk en goedkoop denk ik? Of aardappel maar dat is zo nat.
Wat heb jij voor lijm gebruikt? Ik blijf eraan snuiven *junkalert*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, stempels! Helemaal vergeten dat je die ook kunt gebruiken.Ik heb laatst Stazon inkt gekocht. Overdreven duur (10 euro voor zo'n kussentje geloof ik), maar daar kun je dus zelfs op washitape mee stempelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |