Zou wel terecht zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef Bronson het volgende:
Zou wel een stunt zijn geweest, nieuwe Muse ook weer MH.
Nou, laat maar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef Bronson het volgende:
Zou wel een stunt zijn geweest, nieuwe Muse ook weer MH.
En hoequote:
resultaat gaat boven techniek.quote:
Ik heb Bananarama ingestuurd, maar hier teken ik voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe mij maar Nothing But A Heartache
Het origineel van Schokkend Blauw is beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb Bananarama ingestuurd, maar hier teken ik voor
Bananarama heeft meer (en betere!) hits gehad hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van Schokkend Blauw is beter.
Ik weet het.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bananarama heeft meer (en betere!) hits gehad hoor...
Ik bedoel maar.
die Cruel Summer die Gerard noemde was hemquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van Schokkend Blauw is beter.
Ja ik vermoedde het alquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
die Cruel Summer die Gerard noemde was hem
Dit is ook leuk hoor. Jeugdsentiment.
troost je, ik hem hem namens jou ook nog ingestuurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vermoedde het al
Zelf niets ingestuurd. Anders was het vast The Flirtations geworden
maar niet blondquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Gerard noemde o.a. de 4 Non Blondes, maar dat zat een vent in. Wel met lang haar, maar toch.
Ging het om volledige girlgroups dan? Dat had ik niet eens door. Want inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Gerard noemde o.a. de 4 Non Blondes, maar dat zat een vent in. Wel met lang haar, maar toch.
LUCHTGITAAR *PING*quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sersjee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |