Echt hè. Niet meer normaal aan te horen nu die plaat track.quote:
Geen mensen die zich hebben opgegeven?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef BB-Pieter het volgende:
Even een laat vraagje: valt het meer mensen op dat Giel de afgelopen dagen bijna nooit meer Begin de Dag met een Dansje doet?
Geloof alleen maandag, en vorige week ook al een paar keer niet... Reden??
onterechte klachtquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef BB-Pieter het volgende:
Even een laat vraagje: valt het meer mensen op dat Giel de afgelopen dagen bijna nooit meer Begin de Dag met een Dansje doet?
giel wil vernieuwen ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef BB-Pieter het volgende:
zou Paul zijn programma ooit nog gaan vernieuwen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
giel wil vernieuwen ofzo
Snap niet waarom hij doet dat item nog niet zo lang
binnenkort de kegel die je raakt en het flopduel xdquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou Paul zijn programma ooit nog gaan vernieuwen?
Of de regel die je braakt. Een item over platen die je niet uit kunt staan. Ik voorzie alleen maar inzendingen vanuit dit topic de eerste drie weken.quote:
Niet nodig, met een item als de fruitmachine kan je eeuwen voort.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou Paul zijn programma ooit nog gaan vernieuwen?
Het meest epische radiospel ooit gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet nodig, met een item als de fruitmachine kan je eeuwen voort.
1. We're coming home nowquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Of de regel die je braakt. Een item over platen die je niet uit kunt staan. Ik voorzie alleen maar inzendingen vanuit dit topic de eerste drie weken.
dankjequote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
I really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really like you
Iedereen in NL heeft al een dansje gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef BB-Pieter het volgende:
Ok G.quote:
Ja gaan ze je vraag wel of niet stellen...quote:
Zal willy eens vragen. Zo mag ik hem noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg Panda kun jij kaarten fixen voor het 3FM feestje?
Ik heb ome geer maar eens gevraagd of het niet tijd wordt voor een vaste rubriek.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal willy eens vragen. Zo mag ik hem noemen.
Maar ook zeker niet slecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuwe Muse is niet zo fantastisch als de vorige.
3. You're gonna hear me roar!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
2. there's nothing like a pineapple morning
Ik vind het een beetje I Want to Break Freequote:
MINDER KAT GRAAG.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef Bronson het volgende:
Maar ik word wel schijtziek van de geleuter over meerkat.
Groupiesquote:
twitter:paul3fm twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:34:31Alsjeblieft. NIET MEER KAT! http://t.co/sPg7PydXh7 reageer retweet
5. do you wanna go to the plage with mequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3. You're gonna hear me roar!
4. Say! geronimo!
Succesquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
Op naar sollicitatiegesprek. Hopen dat mijn 3FM bekendheid me gaat helpen
"U kent mij misschien ook wel van de nationale popzender, als PANDAPLINTquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
Op naar sollicitatiegesprek. Hopen dat mijn 3FM bekendheid me gaat helpen
Als ik niet moest werken bleef ik er godverdomme voor thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:56 schreef Bronson het volgende:
Wat ging er allemaal fout vandaag???????![]()
![]()
![]()
twitter:bartjancune twitterde op woensdag 25-03-2015 om 18:04:33Weet jij nog waar je was toen het nieuws over #1d kwam? reageer retweet
Kan die man niet gewoon bij de Telegraaf gaan werken ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op woensdag 25-03-2015 om 18:04:33Weet jij nog waar je was toen het nieuws over #1d kwam? reageer retweet
.
twitter:Queen_UK twitterde op woensdag 25-03-2015 om 18:47:26Looking into rumours that #JeremyClarkson is to fill the vacancy in #OneDirection reageer retweet
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:51 schreef MarijeH het volgende:
twitter:Queen_UK twitterde op woensdag 25-03-2015 om 18:47:26Looking into rumours that #JeremyClarkson is to fill the vacancy in #OneDirection reageer retweet
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 25-03-2015 om 20:40:38Zo'n zin in: aanstaande vrijdagochtend ontvang ik om 7 uur de nieuwe middagshow van #3FM helemaal te gek! reageer retweet
DeVito altijd +1. Dat sowieso.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Deze track is gewoon dik in orde
Vaarwel "Mystery"
Och, die was natuurlijk toch in de buurt om z'n programma voor te bereiden en maken, 2 gebouwen verderop. Vast een last-minute belletje van Albert...quote:
Waarom zo vroeg? Het is maart en de nieuwe programmering begint waarschijnlijk pas in september.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:42 schreef Holenmens het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 25-03-2015 om 20:40:38Zo'n zin in: aanstaande vrijdagochtend ontvang ik om 7 uur de nieuwe middagshow van #3FM helemaal te gek! reageer retweet
TIMUR EN RAAMOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:42 schreef Holenmens het volgende:
16-19. 12-14 is de lunchshow.quote:
Wie zegt dat coen en sander tot en met augustus bij 3fm blijven? Als 3Fm slim zetten ze de nieuwe middagshow al in voor de zomerquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg? Het is maart en de nieuwe programmering begint waarschijnlijk pas in september.
wat een smoelquote:
In de zomer luistert toch geen kut naar de radio dus logisch inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wie zegt dat coen en sander tot en met augustus bij 3fm blijven? Als 3Fm slim zetten ze de nieuwe middagshow al in voor de zomer
kan je alvast de nieuwe middagshow opbouwen dus logisch iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de zomer luistert toch geen kut naar de radio dus logisch inderdaad.
Nu al wakker zijnquote:
Mokkeltje moest er uitquote:
Verkapte "ik heb geneukt"-postquote:
Idd,,,quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elke dag denk je "het zal Giel toch niet lukken om grotere crap te vinden?", maar jawel hoor, het is 'm weer gelukt.
quote:
Plint moest uit Mokkeltje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb geneukt"-post
Deze plaat was ook vaak op 3FM (of was het nog Radio 3?) in de tijd dat ik rijles had, 1999-2000. Maar dan gezongen door een vrouw. Enig idee wie?quote:
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Little black dress
Geniale plaat van 1D (en ja, dat meen ik serieus)
Alanis Morissettequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze plaat was ook vaak op 3FM (of was het nog Radio 3?) in de tijd dat ik rijles had, 1999-2000. Maar dan gezongen door een vrouw. Enig idee wie?
Zou het dan toch?twitter:Timur3FM twitterde op donderdag 26-03-2015 om 09:29:39@ramon3fm Neem je wat flessen mee, aangezien we best veel samen gaan lunchen? reageer retweet
Hmm 12 - 2?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef Sj0rSz het volgende:
Zou het dan toch?twitter:Timur3FM twitterde op donderdag 26-03-2015 om 09:29:39@ramon3fm Neem je wat flessen mee, aangezien we best veel samen gaan lunchen? reageer retweet
Beetje dezelfde strekking als mijn post dit jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
VerdommeHet origineel is al een zaadplaat, krijg je dit
Wat een kaakslag tegenover de echte toppers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmm 12 - 2?
Barend en Wijnand 16 - 19 uur
Iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje dezelfde strekking als mijn post dit ja
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kaakslag tegenover de echte toppers.
1-stemmige ooooooooooooooooooooooh van Chris Martin is kutquote:
Hmm jammer. Dus niet van 16-19quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef Sj0rSz het volgende:
Of ze zitten gigantisch te trollen. Zou niet de eerste keer zijn...quote:
Jep, zal mij niets verbazen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of ze zitten gigantisch te trollen. Zou niet de eerste keer zijn...
Mjaquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of ze zitten gigantisch te trollen. Zou niet de eerste keer zijn...
Ik ook. Frank zal wel de middagshow krijgen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mja
Ik vind het de enige logische opvolgers eigenlijk.
de lunsjsjow bedoel je?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Frank zal wel de middagshow krijgen.
Dat lijkt mij ook de meest logische programmering.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Frank zal wel de middagshow krijgen.
Ohja, middagshow is 2-4quote:
GOEDEMIDDAG! HOITJES!quote:
Zou ultiem zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef Pandaplint het volgende:
6-10 Timur en Ramon
10-12 Veenstra
12-14 Sander
14-16 Roos
16-19 Stenders leetmiddagvermaak
19-22 Domien
22-01 Hoitjes
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah het wekelijkse praatje over de programmering.
FAXquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
dit topic is zo voorspelbaar dat zelfs een autist er de kriebels van krijgt.
Pandaquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FAX
Dotan
de programmering moet anders
Giel is een bokkelul
MJ
Queen
Zoon van Prince
twitter:
Ik gok dat Domien de middagshow (16:00 - 19:00) gaat doen.. Vorige keer was hij al onrustig doordat er nieuws in de lucht hing en n.a.v. zijn tweet lijkt hij bezig te zijn met een nieuwe programmanaam.twitter:Timur3FM twitterde op donderdag 26-03-2015 om 09:29:39@ramon3fm Neem je wat flessen mee, aangezien we best veel samen gaan lunchen? reageer retweet
twitter:Domien twitterde op donderdag 26-03-2015 om 09:32:19Wat voor leuks rijmt er allemaal op 'tien', naast 'Domien'? reageer retweet
Ik vind dit juist een van de leukere.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Sersjee het volgende:
CH
![]()
Hessie![]()
Al heb ik met Chocolate Cake dan weer heel weinig.
Geloof daar ook niks van. Hij is perfect voor de huiswerkmakende pubers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het wel verrassend vinden als ze Domien meteen weer wisselen
Ja, zoals jullie allen bekend heb ik minder met deze band maar dit vind ik nog wel een fijne. Al is het geen Into Temptation.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een van de leukere.
Inderdaad. Hij heeft net zijn draai gevonden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het wel verrassend vinden als ze Domien meteen weer wisselen
Dat is de zelfvernietigingsknop van Wilbert.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia de Breij tussen 16 en 19.
Hoeveel data slurpt meerkat ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:12 schreef Holenmens het volgende:
http://meerkatapp.co/mich(...)cd-94ca-d5c180eeaffc
Piew.
Daar heb je met je dure iPhone abo natuurlijk geen last van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoeveel data slurpt meerkat ook
"3FM PRESENTS!!!! PEW PEW!"quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef Bronson het volgende:
Zou wel een stunt zijn geweest, nieuwe Muse ook weer MH.
Nooit eerder gehoord, maar heeft hitpotentie dus 3FM zal het wel dooddraaien.quote:
Zou wel terecht zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef Bronson het volgende:
Nou, laat maar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef Bronson het volgende:
En hoequote:
resultaat gaat boven techniek.quote:
Ik heb Bananarama ingestuurd, maar hier teken ik voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe mij maar Nothing But A Heartache
Het origineel van Schokkend Blauw is beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb Bananarama ingestuurd, maar hier teken ik voor
Bananarama heeft meer (en betere!) hits gehad hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van Schokkend Blauw is beter.
Ik weet het.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bananarama heeft meer (en betere!) hits gehad hoor...
Ik bedoel maar.
die Cruel Summer die Gerard noemde was hemquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van Schokkend Blauw is beter.
Ja ik vermoedde het alquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
die Cruel Summer die Gerard noemde was hem
Dit is ook leuk hoor. Jeugdsentiment.
troost je, ik hem hem namens jou ook nog ingestuurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vermoedde het al
Zelf niets ingestuurd. Anders was het vast The Flirtations geworden
maar niet blondquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Gerard noemde o.a. de 4 Non Blondes, maar dat zat een vent in. Wel met lang haar, maar toch.
Ging het om volledige girlgroups dan? Dat had ik niet eens door. Want inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Gerard noemde o.a. de 4 Non Blondes, maar dat zat een vent in. Wel met lang haar, maar toch.
LUCHTGITAAR *PING*quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Brood erenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
ik eer nu een wit bolletje met pepercervelaat #madswag
Hoe noem je brood dat veel scheldwoorden gebruikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Duh want Foo Fightersquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe noem je brood dat veel scheldwoorden gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Vrouwenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom ben ik altijd maar half ziek en nooit echt ziek?
Keelpijn, af en toe hoesten, hoofdpijn en rugpijn, maar voel mij eigenlijk nog prima.
Zal wel komen omdat ik een vrouw ben.
Vrouw zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe noem je een grofgebekt piepklein aardappeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom leggen Belgische voetbalteams het veld altijd vol A4'tjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Vrouwenquote:
Lekker fappen zekerquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou voor een week wel eens een man willen zijn.
Nee niet om te fappen. Gewoon om te checken of mannen idd het zwakkere geslacht zijn of dat ze zich gewoon graag aanstellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker fappen zeker
terecht overigens, ik zou ook wel eens willen weten hoe en orgasme voelt voor een vrouw
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen
Sommige vrouwen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee niet om te fappen. Gewoon om te checken of mannen idd het zwakkere geslacht zijn of dat ze zich gewoon graag aanstellen.
Volgens mij heb jij hier de meeste aanstelposts in het topicquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee niet om te fappen. Gewoon om te checken of mannen idd het zwakkere geslacht zijn of dat ze zich gewoon graag aanstellen.
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hier de meeste aanstelposts in het topic![]()
Met alleen maar 3FM gezwam zou het hier maar een saaie bedoeling worden.quote:
Da's wel waar jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met alleen maar 3FM gezwam zou het hier maar een saaie bedoeling worden.
Dat waren nog eens tijden dat ik uitkeek naar maandagochtend.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's wel waar ja
waar is de tijd dat ik mijn epische weekendverhalen kon posten![]()
Beautiful People van Marilyn Manson?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter waar ik dit basloopje van ken - vooral in het begin van het nummer. Blóédirritant
De billen van pipo XDquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beautiful People van Marilyn Manson?
Eerlijkgezegd vind ik het wel lekker dat ik er vanaf benquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden dat ik uitkeek naar maandagochtend.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beautiful People van Marilyn Manson?
Wijn inslaan voor zwaardere tijden!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerste salaris binnen. Muis voelt zich rijk en goed
Nee huur betalen volgende weekquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wijn inslaan voor zwaardere tijden!!!!!!!!!
Bedoening.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met alleen maar 3FM gezwam zou het hier maar een saaie bedoeling worden.
Waar ik vandaan kom zeggen ze bedoeling.quote:
Ik moest hier even aan denkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter waar ik dit basloopje van ken - vooral in het begin van het nummer. Blóédirritant
Waar ik vandaan kom ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom zeggen ze bedoeling.
godver, wou net typen: inb4 CG Live gezien!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
godver, wou net typen: inb4 CG Live gezien!
Oefening hequote:
quote:
Vet alternatief, man.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens epische klassieker hier bij alternatieve studentensoos.
Als je voor de rest alleen maar kan kiezen uit ballen verenigingen dan is dit best alternatief ja.quote:
inb4 SC met 2 leden van van zijn ballenverenigingquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je voor de rest alleen maar kan kiezen uit ballen verenigingen dan is dit best alternatief ja.
Uiteraardquote:
Is idd erg goed. Ik voel een nostalgische vibe bij dit nummerquote:
XDquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
inb4 SC met 2 leden van van zijn ballenvereniging
Ik niet. Maar mijn vrienden bij 3FM welquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Gebruiken jullie de app Meerkat?
heb je ook een erelid?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
XD
Dat is wel echt een grapj0n voor mij ja XD
Ik gebruik Minderkat xDquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik niet. Maar mijn vrienden bij 3FM wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |