Ja, da weet ik toch nie!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik was daar gisteren. Maar alifa en ik wonen 3 uur treinen bij elkaar vandaan.
Ja maar mini, je woont heel ver weg en mijn vriendje vindt dat niet goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef minilot het volgende:
"GEEF MIJ BEVREDIGING! EN WEL NUUUUU!" *twitch*
Mijnes wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar mini, je woont heel ver weg en mijn vriendje vindt dat niet goed.
Uh, een paar topic geleden heeft ze zich voorgesteld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen waar Atief woont?
Ja zeg, er schiet wel eens iets langs.. Ik wist niëens dat Pee een diëtist had!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, een paar topic geleden heeft ze zich voorgesteld.
Da wis ik ook nie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja zeg, er schiet wel eens iets langs.. Ik wist niëens dat Pee een diëtist had!
Ik hang een piepklein tuinbroekje uit het raam, dan weet je waar je zijn moet voor heftige lesbo-actie!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Oke mini, ik heb over een uurtje rijles, en dan stuur ik m gewoon de snelweg op. Ik kom eraan.
Yes! Ik zal zo m'n wandelschoenen nog ff aantrekken!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hang een piepkleib tuinbroekje uit het raam, dan weet je waar je zijn moet voor heftige lesbo-actie!![]()
[ afbeelding ]
Its.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
"Because Uranus' best view is that of it's rear end".
In een NatGeo docu....
Doldwaze boel altijd als het in het Engels om die mooie blauwe planeet gaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
"Because Uranus' best view is that of it's rear end".
In een NatGeo docu....
Echt, het ging over planeten!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een plastic tas stoppen
Let me see you stripped down to the bone
Juh, sorry. Ik wordt altijd een beetje high van die apostroffen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef minilot het volgende:
Nog zes minute tot einde werkdag. Ik ga mijn fietssleutel zoeken en de*tokkelt wat op minilot danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een plastic tas stoppenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Waar woon jij precies, fietsie, dan kan ik even noteren hoe ver weg jij woont.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh, sorry. Ik wordt altijd een beetje high van die apostroffen.
Als je de rotonde Joure als indicatie neemt komt het aardig goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar woon jij precies, fietsie, dan kan ik even noteren hoe ver weg jij woont.
Rotonde Joure, dan zit ik al bijna in de polder!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je de rotonde Joure als indicatie neemt komt het aardig goed.
Hoezo?
Hu?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Rotonde Joure, dan zit ik al bijna in de polder!
Sinds wanneer ligt Emmeloord niet meer in een polder?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:03 schreef fietsie het volgende:
Ahja maar Joure --> Lemmer is het ene land, dan grensovergang, dan Emmeloord, dan bij Urk de zee over en dan pas polder
Ahja da's stukkie oefenpolder toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Emmeloord niet meer in een polder?
Oh, zo dichtbij? Ik dacht echt op weg naar een ander stukkie Friesland.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef fietsie het volgende:
Als ik in mijn keuken ga staan en ik gluur over de schutting dan kan ik Rotonde Joure -bijna- zien.
En de brug helemaal.
Zeg ik ook wel eens. Gebeurt alleen weinig danquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef minilot het volgende:
[..]
"GEEF MIJ BEVREDIGING! EN WEL NUUUUU!" *twitch*
quote:
Ik weet toch niet waar jij op uitkijktquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, zo dichtbij? Ik dacht echt op weg naar een ander stukkie Friesland.
Misschien nam je dat gewoon aan, qua kansrekening was uit zuidelijke richting wel de beste optie geweest!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij op uitkijkt
Ik nam helemaal niets aan, jij vroeg iets en ik gaf antwoordquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien nam je dat gewoon aan, qua kansrekening was uit zuidelijke richting wel de beste optie geweest!
Ahnee joh, mini is harstikke rustig vergeleken bij sommigenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik word soms al moe als ik mini d'r posts lees.
[/spuit 11]
Atifa is nog niet zo lang geleden verhuist.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:
en ik ben vooral benieuwd hoe Lonaa en Atifa elkaar kennen als ze 3uur treinen uit elkaar wonen![]()
Oh en jeey! Tentamenvoorbereiding klaar50 pagina's uitgewerkte data analyse
oohhhja..quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Atifa is nog niet zo lang geleden verhuist.
Heh, moet je je eens indenken dat je met me samenwoont!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik word soms al moe als ik mini d'r posts lees.
[/spuit 11]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |