Dan ga je er gewoon niet op in, toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk grof, maar dat is mijn mening...
Kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon niet op in, toch?
Ik maak er ook geen grappen over, ik zei alleen wat Menno erover zei.quote:
Moeten we het daar dan elk topic over gaan hebben tot december?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:59 schreef drakin het volgende:
Zijn we nu niet meer in blijde verwachting?
Ja, zwanger en hormonen weet je...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we het daar dan elk topic over gaan hebben tot december?
Kan best hoor, dat je er achter komt door misselijk te worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze direct al misselijk is ... Maar goed de ene vrouw is de andere niet ...
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat je er achter komt door misselijk te worden.
Niet bij alle vrouwen houdt die misselijkheid op na 3 maanden, kan ook langer duren.
Het wordt haar eerste.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenterquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...
Als excuus voor jezelf natuurlijk...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenter
Is geen excuus.quote:
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenter
Slim van ze!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.
En ze spreken vast ook gewoon Duitsquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.
Nee hoor, ze spreken ABN, net als ik.quote:
Dat is dan weer een minpunt...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spreken ABN, net als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |