quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
Bedankt Fokker....geen idee waarvoor, maar evengoed bedankt,
Nou veel plezier, deze vrouw gaat slapenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ja sorry als er allemaal vrouwen komen vragen of ik met ze wil spelen... dan moet ik gewoon even wat anders doen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou veel plezier, deze vrouw gaat slapen
Bis morgen!
Kom je wel voorbij de wereldbol?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er blijft alleen een schijtvervelend muziekje hangen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik een kaal scherm, zal wel shockwave even updaten
Leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik een kaal scherm, zal wel shockwave even updaten
Ik ben aan het spelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:19 schreef pixelbitty het volgende:
Wat is deze poep ik dacht fokker gaat nog draaien!?
NOTHING COMPARES TO YOU.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:19 schreef pixelbitty het volgende:
Wat is deze poep ik dacht fokker gaat nog draaien!?
Wat speel je.quote:
Ja wat.quote:
Vraag voortaan of je plaatje in de OP kan.quote:
Wie leest de op nou elke keer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vraag voortaan of je plaatje in de OP kan.
Dan hoef je hem niet steeds te posten.
quote:
quote:
Niemand behalve dekatophetspek (zondagavond) en Hoink (donderdagavond) draaien echt op vaste tijden, hoewel ik wel zit te denken om standaard gewoon op woensdagavond te gaan draaien als weekbreekquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:26 schreef Crip het volgende:
Wat is het rooster wil ff kijken welke dag ik normaliter kan draaien
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niemand behalve dekatophetspek (zondagavond) en Hoink (donderdagavond) draaien echt op vaste tijden, hoewel ik wel zit te denken om standaard gewoon op woensdagavond te gaan draaien als weekbreek
In principe kan er 24/7 radio gemaakt worden. Rooster voor deze week staat in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |