Beetje fantasieloos?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan dat er echt niet in lezen hoor

Vooral onhandig beschreven..quote:

Ik vraag me ook af of het een kloon is van daBrad of gewoon een slechte poging om leuk te doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef bamibij het volgende:
Is dit nou serieus gewoon een post van Braddie van een ander forum? Wat zielig van je zeg TS.

quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het een kloon is van daBrad of gewoon een slechte poging om leuk te doen.
De inhoud is overigens wél grappig
Klopt:quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef bamibij het volgende:
Is dit nou serieus gewoon een post van Braddie van een ander forum? Wat zielig van je zeg TS.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:43 schreef HPLC het volgende:
Leuk hoor, braadsleeposts van autoweek halen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme, je hebt gelijk ook nog!.
http://www.autoweek.nl/fo(...),5420977#msg-5420977..

De TS van dit topic is Mortaxx, oud KLB-modquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het een kloon is van daBrad of gewoon een slechte poging om leuk te doen.
De inhoud is overigens wél grappig

Het is dat braadslee hier blijkbaar niet meer gewenst is, anders had hij ons zelf wel op de hoogte gehoudenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef bamibij het volgende:
Ik vind het in ieder geval echt heel zielig van je dan, Mortaxx/TS. Laat die vent lekker met rust joh. Hoop dat jij nog een keer in de problemen komt dan komen we je ook stalken

Maar hij is hier niet meer geweest. Dus lijkt het me logisch dat je hem dan gewoon met rust laat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is dat braadslee hier blijkbaar niet meer gewenst is, anders had hij ons zelf wel op de hoogte gehouden

Mja er is vraag naar en hij wordt hier niet echt mee beschadigd ofzo dus ik zie het probleem niet, twee maanden terug ofzo zat ie zelf nog te klonen om zijn verhaal te doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maar hij is hier niet meer geweest. Dus lijkt het me logisch dat je hem dan gewoon met rust laat.

hou je mond eens over mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef bamibij het volgende:
Ik vind het in ieder geval echt heel zielig van je dan, Mortaxx/TS. Laat die vent lekker met rust joh. Hoop dat jij nog een keer in de problemen komt dan komen we je ook stalken

Met een braddietopic jaquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |