abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151001361
Wat is een emergency descent, ja sorry hoor
pi_151001370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)n#2010.E2.80.93heden Tel ze maar
Boeing is ook al kut.
2 x a320
1 x a321
1x a330
Op hoeveel vluchtbewegingen?
I´m back.
pi_151001371
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:51 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met een autopilot die automatisch een emergency descent inzet bij een decompressie?
Dit gaat over de testvlucht waar jullie het over hadden dacht ik.. vandaar
pi_151001387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe ze deze blijven aanduiden als prijsvechter, ze zitten totaal niet in dezelfde pot te roeren als easyet en consorten.
Transavia is ook al tijden met een gelijksoortig idee bezig.

Zoveel Ryanairs heb ik de laatste tijd niet uit de lucht zien vallen, wel vliegtuigen van grotere airlines...
Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.
Wat de een is voor KLM is de andere voor Lufthansa: Een dochtermaatschappij welke prijstechnisch vaak gunstig alternatief is naar populaire bestemmingen in Europa, vooral naar toeristengebieden.

Echte prijsvechters zijn natuurlijk Ryanair en Easyjet.
pi_151001400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:52 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat is een emergency descent, ja sorry hoor
Zo snel mogelijk naar een lagere hoogte zakken.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:54:18 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef -0- het volgende:

[..]

Transavia en GermanWings zijn erg vergelijkbaar.
Wat de een is voor KLM is de andere voor Lufthansa: Een dochtermaatschappij welke prijstechnisch vaak gunstig alternatief naar populaire bestemmingen in Europa, vooral naar toeristengebieden.

Echte prijsvechters zijn natuurlijk Ryanair en Easyjet.
Dus dat :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151001425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De daling was in elk geval toch vrij "normaal". (op hetzelfde schema als een daling voor een landing bv) De passagiers zullen die wellicht nauwelijks gemerkt hebben.
Meer dan een kilometer per minuut is zeker niet normaal, 300-400 meter per minuut is normaal. Dat verschil merk je wel.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:55:15 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

2 x a320
1 x a321
1x a330
Op hoeveel vluchtbewegingen?
Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:57:02 #159
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_151001513
Het is irrelevant om maatschappijen te gaan vergelijken dunkt mij. Alle maatschappijen zijn gebonden aan dezelfde veiligheids- en onderhoudsvoorschriften.

Dat het nu een GermanWings A320 betreft is toeval, voor hetzelfde geld was het er eentje van AirBerlin of Vueling.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_151001518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het zegt ook helemaal niets., En ik stap straks gewoon weer in het vliegtuig.
Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.
Ik zeg dat hier thuis ook, maar ja...
I´m back.
pi_151001553
L0gg0l twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 21:52:51 FRENCH AIR FORCE JET SCRAMBLED AFTER GERMANWINGS FLIGHT FAILED TO MAKE RADIO CONTACT, BFMTV SAYS #4U9525 reageer retweet
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 21:59:57 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001637
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Blistering het volgende:
Het is irrelevant om maatschappijen te gaan vergelijken dunkt mij. Alle maatschappijen zijn gebonden aan dezelfde veiligheids- en onderhoudsvoorschriften.

Dat het nu een GermanWings A320 betreft is toeval, voor hetzelfde geld was het er eentje van AirBerlin of Vueling.
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:02:30 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151001750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, een vliegtuig staat als een huis in de lucht. An sich zijn er zoveel vliegbewegingen, ja, het gaat wel eens mis, maar an sich niet door het principe.
Ik zeg dat hier thuis ook, maar ja...
Moet je hier eens kijken :)
http://www.flightradars.eu/en_radarbox24.html
En dan is het nu nog rustig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151001772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.
Ik hoop alleen niet dat die budget coaches kunnen bezuinigen op OH of spair parts.
Dat is niet de bedoeling, denk ik.
I´m back.
pi_151001781
Hopelijk vinden ze de zwarte dozen snel.. eentje is al gevonden geloof ik.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:04:14 #166
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_151001806
Na een paar jaar veel rampen met Boeing is het de laatste tijd weer meer Airbus lijkt het.

Ze zullen elkaar weinig ontlopen maar voor de reputatie en beeldvorming (en verkoop) is het wel een factor waarschijnlijk.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_151001823
Nu op nieuwsuur
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:04:50 #168
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151001834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
We weten het niet, ben wel heel erg benieuwd wat het onderzoek oplevert.
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Is er eigenlijk ooit al een ongeval gebeurd met een Ryanair of Easyjet toestel ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151001839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Boven je denkt men toch maar al te zeer dat de ryanairs en easyjets je om de oren vliegen.
Allebei nog geen enkel fataal ongeluk in hun geschiedenis gehad. :P (Afkloppen!)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:
Straks is het een schroefje in een dingetje dat versleten raakt en moet alles weer nagekeken worden. ( kan me nog iets vaags over Boeing herinneren)
Of een monteur die de cabinedruk even op manual zet en vergeet de knop weer op 'auto' te zetten, of een stripje op de vleugel wat niet goed is vastgezet door een dienstwissel, of , of...

Hopelijk vinden ze beide zwarte dozen en zijn er nuttige conclusies uit te trekken.
pi_151001842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Moet je hier eens kijken :)
http://www.flightradars.eu/en_radarbox24.html
En dan is het nu nog rustig.
Klopt, heb ik al een keer bekeken nav MH17, gekkenwerk
Kijk naar omgeving NYC
I´m back.
pi_151001915
quote:
The latest air disaster took place today when the aircraft was flying above the 29,050 foot boundary that was established by God - the boundary that man must not pass over:

According to flight data from FlightAware 24, the aircraft was cruising at 38,000 feet at 532mph at 9.30am local time (10.30 GMT). It started losing altitude to 37,975 by 10.31am with the speed reportedly increasing to 548mph. But 10.41am, the last reported radar returns had the aircraft descending to 6,800 feet at 434mph. The aircraft took ten minutes to drop 31,200 feet, suggesting the pilots may have been battling to control or land the plane before it crashed. Daily Mail Read More>>>

Couple of things:

Either the Germanwings pilot is a Muslims and committed Jihad Suicide by crashing the plane into the Mountain.
Or the pilot (non-Muslim) was under the influence of the demons who inhabit the atmosphere above the 29,050 ft boundary.

Too impossible to believe? Yea...but the lot of you fools believe in space aliens and such stupid nonsense.

And go ahead and keep on blaming mechanical failure because the industry will one day have to repeat the same excuse on monthly basis then on a weekly basis then on a daily basis. It will be enough to scare the lot of you.

As Our Lady of La Salette warned:

The demons of the air together with the Antichrist will perform great wonders on earth and in the atmosphere, and men will become more and more perverted.

You already know that the lot of you are more and more perverted......you just haven't yet been convinced of the terrible wonders performed by the demons of the air....expect more of these terrible wonders....
:? :')
pi_151001963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

:? :')
Wie heeft dit uitgescheten zeg :')
pi_151002052
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wie heeft dit uitgescheten zeg :')
Iemand die zichzelf Roman Catholic Imperialist noemt.. Dan toch maar beter Benno Baksteen serieus nemen.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:10:27 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151002083
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is sws afwachten op het onderzoek natuurlijk.
Ik hoop alleen niet dat die budget coaches kunnen bezuinigen op OH of spair parts.
Dat is niet de bedoeling, denk ik.
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151002085
En om maar eens een premium airline te vergelijken: bij KLM vluchten zijn al ruim 1.100 mensen omgekomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')