Ja, lijkt me voor wat onderhoud en vervanging wel ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.
Zijn dat geen Turkse Duitsers dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Wat fijn voor Kenrickquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:11:01Kenrick kon vandaag opgelucht ademhalen. Hij wilde de Germanwings-rampvlucht van vandaag boeken, maar deed het niet http://t.co/saegbYFi06 reageer retweet
![]()
Ow jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA DAT ZEGGEN WE BOVEN JE OOK AL ;6
Hi Fred
Zijn moslims hè.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Censuur door Erdogan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
Wat een artikelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Rica het volgende:
A lingering question after Germanwings jet crash: Just how safe is the Airbus A320?
Bij Boeing wordt stiekem een feestje gevierd.
Triest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Rica het volgende:
A lingering question after Germanwings jet crash: Just how safe is the Airbus A320?
Bij Boeing wordt stiekem een feestje gevierd.
Nou nou.quote:
De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
Bergen zijn zeer verraderlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Loohcs het volgende:
Moest toch ff aan deze aflevering denken ook omdat ik 'm pas gezien heb denk ik.. Probleem met kunstmatige horizon. Ik weet niet of je overdag ook (zo snel) gedesoriënteerd kunt raken.
Nope. True, maar zou dan nog wel een explosie oid net vóór de klap kunnen zijn, gezien de omvang.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.
Lufthansa 1993:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.
Air France daarentegen... http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_accidents_and_incidents
Nee..gewoon gedesintegreerd door de hoge snelheid bij impactquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
Ja, dan val je in slaap achter het stuurquote:
Het is wel Washington Post.quote:
Er zijn mensen die vandaag alweer op het vliegtuig zijn gestapt en dezelfde route hebben genomen als het verongelukte vliegtuig. Mietjequote:
Die stonden niet op de wiki pagina's van KLM en Lufthansa dus die heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lufthansa 1993:
6 januari
14 september
KLM:
April 1994
Martinair:
21 december 1992
(Martin Air was toen al 50% onderdeel van KLM)
MH17 was ook een gecombineerde KLM-vluchtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lufthansa 1993:
6 januari
14 september
KLM:
April 1994
Martinair:
21 december 1992
(Martin Air was toen al 50% onderdeel van KLM)
Dat was een vlucht van Malaysia Air waar ook een KLM vluchtnummer aan was gehangen. Dat is dan ook de enige link met KLM die die vlucht met KLM had.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
MH17 was ook een gecombineerde KLM-vlucht
Dat is toch ook nog niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings
Het enige wat ze nu al uitsluiten is dat het aan Airbus zou kunnen liggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings
Dat lijkt me vrij prematuur.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef OEM het volgende:
[..]
Het enige wat ze nu al uitsluiten is dat het aan Airbus zou kunnen liggen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings
of:
Eng dat ik vandaag nog zo gelukkig en dankbaar was, en dan zie je hoe plotseling het leven inderdaad opeens kan stoppen #Germanwings
Of Israelisch nieuws
BREAKING PHOTO: Eyal Baum, 40 year-old jew killed in today's horrific #GermanWings crash. (Photo taken 3 week ago)
twitter:leamakhoulfan twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:10listen to this amazing new talent lea makhoul ♥https://t.co/EADCTEWwXB #LeaMakhoul#Germanwings http://t.co/eLHKY3OUoO reageer retweet
Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt....
Was bij Malaysia ook zoiets dergelijksquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt....
Ik kan me voorstellen dat je wat nerveus wordt en eerst alles goed nagekeken wilt hebben,quote:Maar misschien wel het grootste probleem is dat passagiers massaal weg blijven. Op internet circuleren foto's van akelig lege vluchten en vertrekhallen. Ook onder het personeel bestaat angst om te vliegen. In de periode na de ramp met MH17 was er een piek in het aantal werknemers dat zelf ontslag nam. De meest gehoorde reden: druk van angstige familieleden om te stoppen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]twitter:leamakhoulfan twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:10listen to this amazing new talent lea makhoul ♥https://t.co/EADCTEWwXB #LeaMakhoul#Germanwings http://t.co/eLHKY3OUoO reageer retweet
Ja, kan ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
twitter:causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:47:48Worst descent by a German in the French Alps since Schumacher. #Germanwings reageer retweet
twitter:causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:01It's great to see that the French have finally grown a pair of balls and taken down a German Aircraft.... but the war ended 70 years ago reageer retweet
twitter:causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:51:47It makes my ski holiday plans a lot easier now that airlines are flying direct to the Alps. #Germanwings reageer retweet
Maar dat kan dus irrationeel zijn, net zoals hier dat de dames niet willen vliegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was bij Malaysia ook zoiets dergelijks
[..]
Ik kan me voorstellen dat je wat nerveus wordt en eerst alles goed nagekeken wilt hebben,
Dit lijkt me de meest plausibele reden eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:58 schreef heywoodu het volgende:
twitter:causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:47:48Worst descent by a German in the French Alps since Schumacher. #Germanwings reageer retweet
twitter:causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:01It's great to see that the French have finally grown a pair of balls and taken down a German Aircraft.... but the war ended 70 years ago reageer retweet
twitter:causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:51:47It makes my ski holiday plans a lot easier now that airlines are flying direct to the Alps. #Germanwings reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Rica het volgende:
A lingering question after Germanwings jet crash: Just how safe is the Airbus A320?
Bij Boeing wordt stiekem een feestje gevierd.
quote:light 9525 crashed after an eight-minute descent into a snowy, mountainous region of the Alps about 400 miles southeast of Paris,
Dat idee krijg je er bijna wel bij ja, omdat ze zo steady naar beneden vlogen, recht op die berg af...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
light 9525 crashed after an eight-minute descent into a snowy, mountainous region of the Alps about 400 miles southeast of Paris,
Benno achtte dat juist zeer extreem maar sluit nog niks uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
Zelfmoord is altijd extreem.. en het is al vaker gebeurd.. het was juist het eerste waar ik aan dacht toen ik de details hoorde die tot nu toe bekend zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Benno achtte dat juist zeer extreem maar sluit nog niks uit
Maar voor de duidelijkheid niet het eerste waar Benno aan dachtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelfmoord is altijd extreem.. en het is al vaker gebeurd.. het was juist het eerste waar ik aan dacht toen ik de details hoorde die tot nu toe bekend zijn
http://www.theguardian.com/world/2002/mar/16/duncancampbell
Dat kan wel kloppen.. het kwam meer bij die Telegraaf-man vandaan. Maar Benno is meer de man van de techniek, niet van de psychologiequote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid niet het eerste waar Benno aan dacht
En bij de MH370 is die kans ook aanwezigquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen.. het kwam meer bij die Telegraaf-man vandaan. Maar Benno is meer de man van de techniek, niet van de psychologie
Hier nog een zelfmoord piloot..
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1071848.stm
Benno is dan ook een eindbaas, die telegraaf knul zat alleen maar te schreeuwen zonder enige feitenkennis.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Telegraaf-verslaggever wordt nu al 3 keer te kakken gezet door Baksteen
Die man heeft ook echt een vrij simpele populistische uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |