abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:13:20 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151002185
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:14:14 #182
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_151002216
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
pi_151002225
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, ze moeten toch aan een standaard voldoen.
Ja, lijkt me voor wat onderhoud en vervanging wel ja.
Ik bedoel, je moet eens weten wat voor standaarden ze in de niet vliegende industrie hebben. Kun je zo een ir op inzetten.
I´m back.
pi_151002244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Zijn dat geen Turkse Duitsers dan?
pi_151002248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
nosop3 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:11:01 Kenrick kon vandaag opgelucht ademhalen. Hij wilde de Germanwings-rampvlucht van vandaag boeken, maar deed het niet http://t.co/saegbYFi06 reageer retweet
:')
Wat fijn voor Kenrick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:14:53 #186
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151002253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

JA DAT ZEGGEN WE BOVEN JE OOK AL ;6

Hi Fred ;)
Ow ja :@ te langzaam getypt. Was ook druk met een sollicitatiemail :P En als man twee dingen tegelijk doen gaat niet.
So we just called him Fred
pi_151002262
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Zijn moslims hè.
I´m back.
pi_151002265
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het trouwens prima hoor al die beelden uit spanje en duitsland, maar er zijn ook heel wat turken omgekomen maar daar hoor ik niet zoveel over.
Censuur door Erdogan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151002280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.

Air France daarentegen... http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_accidents_and_incidents

:X
pi_151002303
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn moslims hè.
Zijn ook gewoon mensen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:16:25 #191
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_151002321
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:17:46 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151002378
quote:
Wat een artikel :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151002380
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:

[..]

Zijn ook gewoon mensen.
Dat weten we officieel niet hè. :).
I´m back.
pi_151002411
quote:
Triest.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat weten we officieel niet hè. :).
Nou nou.
pi_151002413
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.
pi_151002425
Moest toch ff aan deze aflevering denken ook omdat ik 'm pas gezien heb denk ik.. Probleem met kunstmatige horizon. Ik weet niet of je overdag ook (zo snel) gedesoriënteerd kunt raken.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_151002444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat een artikel :D
Smakeloos wat ik kon lezen, hij knalde er uit, wrs door airbus...
I´m back.
pi_151002450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Loohcs het volgende:
Moest toch ff aan deze aflevering denken ook omdat ik 'm pas gezien heb denk ik.. Probleem met kunstmatige horizon. Ik weet niet of je overdag ook (zo snel) gedesoriënteerd kunt raken.
Bergen zijn zeer verraderlijk.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:20:08 #199
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_151002468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

De data van flightradar laat een vrij regelmatige daling zien tot (bijna) de crash, die zo'n tien minuten duurt. Dat lukt niet als de kist op hoogte zou zijn geexplodeerd.
Nope. True, maar zou dan nog wel een explosie oid net vóór de klap kunnen zijn, gezien de omvang.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:20:13 #200
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151002475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

KLM 1977 voor het laatst, Lufthansa 1979.

Air France daarentegen... http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_accidents_and_incidents

:X
Lufthansa 1993:
6 januari
14 september

KLM:
April 1994

Martinair:
21 december 1992
(Martin Air was toen al 50% onderdeel van KLM)
So we just called him Fred
pi_151002495
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
I´m back.
pi_151002514
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alles teruggelezen, dus wellicht al besproken:
Gezien de grote omvang van de rampplek, zou het toestel al in de lucht zijn geëxplodeerd?
Nee..gewoon gedesintegreerd door de hoge snelheid bij impact
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:21:53 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151002542
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
Ja, dan val je in slaap achter het stuur }:|
Of een oostblokchauffeur die zich niet aan rijtijden houdt rijd je plat, je kunt ook thuis blijven (8>
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:22:06 #204
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_151002552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat een artikel :D
Het is wel Washington Post.

Als de vraag gesteld wordt is de schade al gedaan.

Het antwoord (ze zijn veilig) doet er niet zoveel toe.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:22:06 #205
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151002553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151002568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
Kan het ook misgaan en dat weet je.
pi_151002614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
Er zijn mensen die vandaag alweer op het vliegtuig zijn gestapt en dezelfde route hebben genomen als het verongelukte vliegtuig. Mietje :') :') :')
pi_151002640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lufthansa 1993:
6 januari
14 september

KLM:
April 1994

Martinair:
21 december 1992
(Martin Air was toen al 50% onderdeel van KLM)
Die stonden niet op de wiki pagina's van KLM en Lufthansa dus die heb ik even gemist.
pi_151002651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lufthansa 1993:
6 januari
14 september

KLM:
April 1994

Martinair:
21 december 1992
(Martin Air was toen al 50% onderdeel van KLM)
MH17 was ook een gecombineerde KLM-vlucht
pi_151002652
Bij een onregelmatige daling zou de airspeed ook flink oplopen. Echter daalt zelfs de snelheid iets volgens de grafieken tijdens de daling. De impact moet echt hard zijn geweest gezien dat er echt niets over is.
Gaap
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:29:13 #211
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151002925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
MH17 was ook een gecombineerde KLM-vlucht
Dat was een vlucht van Malaysia Air waar ook een KLM vluchtnummer aan was gehangen. Dat is dan ook de enige link met KLM die die vlucht met KLM had.

Maar ook Malaysia Air staat niet te boek als prijsvechter en daar ging mijn oorspronkelijke post om.
So we just called him Fred
pi_151003237
In dit artikel uit Die Welt worden allerlei mogelijke oorzaken besproken maar gek genoeg staat suïcide van de piloot er niet bij

http://www.welt.de/wirtsc(...)wird-spekuliert.html
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:37:40 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151003432
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings

of:
Eng dat ik vandaag nog zo gelukkig en dankbaar was, en dan zie je hoe plotseling het leven inderdaad opeens kan stoppen #Germanwings

Of Israelisch nieuws
BREAKING PHOTO: Eyal Baum, 40 year-old jew killed in today's horrific #GermanWings crash. (Photo taken 3 week ago)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151003537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings
Dat is toch ook nog niet uit te sluiten
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:40:38 #215
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151003611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings
Het enige wat ze nu al uitsluiten is dat het aan Airbus zou kunnen liggen.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:45:06 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151003874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef OEM het volgende:

[..]

Het enige wat ze nu al uitsluiten is dat het aan Airbus zou kunnen liggen.
Dat lijkt me vrij prematuur.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151004296
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt... :{.
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2015 @ 22:52:01 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151004316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings

of:
Eng dat ik vandaag nog zo gelukkig en dankbaar was, en dan zie je hoe plotseling het leven inderdaad opeens kan stoppen #Germanwings

Of Israelisch nieuws
BREAKING PHOTO: Eyal Baum, 40 year-old jew killed in today's horrific #GermanWings crash. (Photo taken 3 week ago)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151004507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt... :{.
Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:56:00 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151004531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt... :{.
Was bij Malaysia ook zoiets dergelijks
quote:
Maar misschien wel het grootste probleem is dat passagiers massaal weg blijven. Op internet circuleren foto's van akelig lege vluchten en vertrekhallen. Ook onder het personeel bestaat angst om te vliegen. In de periode na de ramp met MH17 was er een piek in het aantal werknemers dat zelf ontslag nam. De meest gehoorde reden: druk van angstige familieleden om te stoppen.
Ik kan me voorstellen dat je wat nerveus wordt en eerst alles goed nagekeken wilt hebben,
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:56:11 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151004539
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:'(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151004540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
Ja, kan ook.
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2015 @ 22:58:23 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151004643
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:47:48 Worst descent by a German in the French Alps since Schumacher. #Germanwings reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:01 It's great to see that the French have finally grown a pair of balls and taken down a German Aircraft.... but the war ended 70 years ago reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:51:47 It makes my ski holiday plans a lot easier now that airlines are flying direct to the Alps. #Germanwings reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151004653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was bij Malaysia ook zoiets dergelijks

[..]

Ik kan me voorstellen dat je wat nerveus wordt en eerst alles goed nagekeken wilt hebben,
Maar dat kan dus irrationeel zijn, net zoals hier dat de dames niet willen vliegen.
Maar dit is gekkenwerk, technisch gesproken en ook statistisch is het een veilige manier van reizen.
Ook met die airbusjes.
I´m back.
pi_151004734
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
Dit lijkt me de meest plausibele reden eigenlijk
pi_151005121
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:58 schreef heywoodu het volgende:
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:47:48 Worst descent by a German in the French Alps since Schumacher. #Germanwings reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:01 It's great to see that the French have finally grown a pair of balls and taken down a German Aircraft.... but the war ended 70 years ago reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:51:47 It makes my ski holiday plans a lot easier now that airlines are flying direct to the Alps. #Germanwings reageer retweet
_O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151005122
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:10:04 #228
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_151005130
quote:
quote:
light 9525 crashed after an eight-minute descent into a snowy, mountainous region of the Alps about 400 miles southeast of Paris,
_O-
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:11:57 #229
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151005204
Is er inmiddels een nauwkeuriger kaart beschikbaar dan die ene in de openingspost? Ik ben benieuwd waar het exact is.
pi_151005251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
Dat idee krijg je er bijna wel bij ja, omdat ze zo steady naar beneden vlogen, recht op die berg af...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151005256
Toch raar dat aangegeven wordt dat er geen contact is geweest met het toestel als het een kleine 10 minuten gecontroleerd maar erg snel en op koers naar beneden komt. Motorproblemen zijn wel uit te sluiten, omdat mensen op de grond hebben aangegeven motoren (ok: ten minste 1 motor) hebben gehoord en, belangrijker, een Airbus A320 een glide ratio heeft van ongeveer 1:20. Vanaf zo'n hoogte had je dus een 160-180 km moeten kunnen vliegen zonder motoren (bij brandstofverlies of verkeerd tanken b.v.). En in dat geval was je ook nooit zo lang richting bergen gegaan, maar terug naar de kust of vlak terrein.

En ook een defecte hoogtemeter die de auto-pilot op hol laat slaan lijkt me niet voor de hand liggen. Een snelle daling als nu is ingezet voel je echt wel als crew. Dus zelfs als je autopilot gefopt werd, zou je na een paar minuten echt wel eens uit het raampje kijken en constateren dat je fors hoogte aan het verliezen was.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:14:25 #232
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151005276
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
light 9525 crashed after an eight-minute descent into a snowy, mountainous region of the Alps about 400 miles southeast of Paris,
:)

Daar zal echter geen Fransoos over vallen, aangezien Parijs het centrum van de wereld is in hun ogen
pi_151005340
Die Telegraaf-verslaggever wordt nu al 3 keer te kakken gezet door Baksteen :')

Die man heeft ook echt een vrij simpele populistische uitstraling :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:21:02 #234
236046 NotYou
tigerblood
pi_151005504
Je suis Charlie Sheen
pi_151005562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
Benno achtte dat juist zeer extreem maar sluit nog niks uit
pi_151005596
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:23 schreef alpeko het volgende:

[..]

Benno achtte dat juist zeer extreem maar sluit nog niks uit
Zelfmoord is altijd extreem.. en het is al vaker gebeurd.. het was juist het eerste waar ik aan dacht toen ik de details hoorde die tot nu toe bekend zijn

http://www.theguardian.com/world/2002/mar/16/duncancampbell
pi_151005748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zelfmoord is altijd extreem.. en het is al vaker gebeurd.. het was juist het eerste waar ik aan dacht toen ik de details hoorde die tot nu toe bekend zijn

http://www.theguardian.com/world/2002/mar/16/duncancampbell
Maar voor de duidelijkheid niet het eerste waar Benno aan dacht
pi_151005790
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:29 schreef alpeko het volgende:

[..]

Maar voor de duidelijkheid niet het eerste waar Benno aan dacht
Dat kan wel kloppen.. het kwam meer bij die Telegraaf-man vandaan. Maar Benno is meer de man van de techniek, niet van de psychologie

Hier nog een zelfmoord piloot..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1071848.stm
pi_151005920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat kan wel kloppen.. het kwam meer bij die Telegraaf-man vandaan. Maar Benno is meer de man van de techniek, niet van de psychologie

Hier nog een zelfmoord piloot..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1071848.stm
En bij de MH370 is die kans ook aanwezig
pi_151006036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Telegraaf-verslaggever wordt nu al 3 keer te kakken gezet door Baksteen :')

Die man heeft ook echt een vrij simpele populistische uitstraling :')
Benno is dan ook een eindbaas, die telegraaf knul zat alleen maar te schreeuwen zonder enige feitenkennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')