Tegen een raket of een dolle piloot is natuurlijk geen enkel vliegtuig bestand.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
MH17: 1997
MH370: 2002
Henan Airlines Flight 8387: 2008
Alsof nieuwere toestellen veiliger zijn___!
We hebben jaren niet kunnen vliegen nu hebben we een heel klein hondje die mee mag....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begrijp je wel hoor.. eerlijk gezegd zou ik in zo'n geval tegen mijn gezindslidjes zeggen.. oke, dan gaan we wel iets anders verzinnen
Ik betwijfel dat de airliner meer weet na MH17 en MH370.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is jouw argument? NOS meldt de argumenten niet maar ik neem aan dat Lufthansa zelf meer weet dan wij.
Vliegtuigen storen neer omdat de piloot een verkeerde schakelaar omzet. Tja...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Tegen een raket of een dolle piloot is natuurlijk geen enkel vliegtuig bestand.
Ik geef alleen een reactie op iemand die zegt dat 25 jaar niet oud is, dat dat voor een prijsvechter wel is.quote:
Bijna allemaal. Een 15 jaar oud vliegtuig verbruikt gewoon zoveel meer brandstof dan één van nu, dat het goedkoper is die oude naar een kerkhof te sturen en een nieuwe te kopen, dan door vliegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:56 schreef Donnie29 het volgende:
@ jatochneetoch
Welke prijsvechter vliegt dan met "nieuwe" vliegtuigen? Of denk je dat de 737 nieuw is? De A320 is gewoon een heel goed en modern vliegtuig.
Het toestel heeft vorig jaar zomer nog een grote onderhoudsbeurt gehad, en in tegenstelling tot een auto gaat zo'n ding dan wel grotendeels uit elkaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderhoud werd gewoon gedaan door Lufthansa, dat zal het grootste probleem niet zijn denk ik.
Quote ik nou de verkeerde?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:00 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik geef alleen een reactie op iemand die zegt dat 25 jaar niet oud is, dat dat voor een prijsvechter wel is.
Er is een onderhoudsbeurt geweest dacht ik. Misschien dat ze wat hebben veranderd aan het toestel?quote:[..]
Bijna allemaal. Een 15 jaar oud vliegtuig verbruikt gewoon zoveel meer brandstof dan één van nu, dat het goedkoper is die oude naar een kerkhof te sturen en een nieuwe te kopen, dan door vliegen.
Geen enkele vliegmaatschappij zou graag toegeven dat zelfmoord van een piloot wel eens de oorzaak kan zijn.. zoiets is al eens voorgekomen met een vliegtuig van Air Egypt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is jouw argument? NOS meldt de argumenten niet maar ik neem aan dat Lufthansa zelf meer weet dan wij.
Ja, dat is gewoon de daily. Dat heeft elk vliegtuig elke dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Quote ik nou de verkeerde?
[..]
Er is een onderhoudsbeurt geweest dacht ik. Misschien dat ze wat hebben veranderd aan het toestel?
(Groot)Onderhoudsbeurt. Volgens enige kleine research zitten deze er onder:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:05 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon de daily. Dat heeft elk vliegtuig elke dag.
quote:Aerodynamic improvements such as an updated fan, low-pressure compressor, high-pressure compressor and combustor make this variant 10–11% more fuel efficient than its predecessors.
De d-check bedoel je? Die was ruim anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
(Groot)Onderhoudsbeurt. Volgens enige kleine research zitten deze er onder:
http://en.wikipedia.org/w(...)FM56#CFM56-5A_series
Iemand enig idee als die orgineel zijn?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is toch opmerkelijk dat een vliegtuig een goede stijging heeft tot de 11 kilometer, vervolgens even stabiel vliegt op die 11 km en daarna een vrije val in zet van 8 minuten lang?
Vraag mij echt af wat er gebeurd is. Want dit gebeurd zelden!
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:06:45#4U9525: Opera singer Oleg Bryjak among dead in #Germanwings plane crash http://t.co/zU6hn03xzU http://t.co/7RTHiErBL4 reageer retweet
Okquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:08 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
De d-check bedoel je? Die was ruim anderhalf jaar geleden.
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onderquote:
De laatste 3/4 ongelukken zijn niet gebeurt tijdens landen en stijgen dus die statistiek wordt onderhand ook achterhaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder.
Laatste argument kan meteen de prullenbak in! Speculeren zonder enige kennis is dit. De gevolgde koers is gelijk aan dezelfde vlucht van de dag er voor. Alles was normaal ook de koers die na het bereiken van de kruishoogte gevolgd werd. Afgezien van het feit dat het toestel gecontroleerd hoogte verloor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen enkele vliegmaatschappij zou graag toegeven dat zelfmoord van een piloot wel eens de oorzaak kan zijn.. zoiets is al eens voorgekomen met een vliegtuig van Egyptian Air.
Mijn argumenten zijn:
- Meteen na het bereiken van de normale vlieghoogte in een duikvlucht gaan
- Geen noodsignaal
- De vliegroute.. er lijkt bewust te zijn afgekoerst op een harde Alpenberg
Ook dat kan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien was de piloot wel moslim.. kan ook nog
Misschien had hij wel blauwe ogen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien was de piloot wel moslim.. kan ook nog
Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht ademquote:Zweeds elftal mist gecrashte vlucht
Een Zweeds voetbalteam had ook aan boord moeten zijn van de gecrashte Airbus A320, die vandaag neerstortte in de Franse Alpen.
Dalkurd FF, dat uitkomt in de derde divisie van de Zweedse voetbalcompetitie, kwam terug van een trainingsstage in Spanje. De selectie boekte de vlucht echter om, omdat de spelers geen zin hadden in een lange overstap in Düsseldorf.
In feite wel want het vliegtuig heeft nauwelijks op kruishoogte gevlogen. Is meteen gaan dalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder.
De hond die je hiervoor had is weggedaan omdat hij niet mee kon in het vliegtuig?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou er zijn een aantal mensen die niet meer willen vliegen, net nu we een hondje hebben dat we wel kunnen meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |