Echt dat zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken weet je dat B
Ja, want ze willen blijkbaar echt graag hier zijn. Vind het zo raar eigenlijk. Waarom hierquote:
Waarschijnlijk zit de CIA daar alquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want ze willen blijkbaar echt graag hier zijn. Vind het zo raar eigenlijk. Waarom hier![]()
Stukje verderop is een grote sloot. Aan beide kanten.
Ik zal mooie hoedjes voor ze vouwen. En 10 kleine hoedjes (want zoveel kunnen er komen) voor de pulluminatiquote:
Tja als je je het voor gaat stellen ga je overstag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal mooie hoedjes voor ze vouwen. En 10 kleine hoedjes (want zoveel kunnen er komen) voor de pulluminati
Nope. Ze lachen me nog net niet uit als ik ze voor de zoveelste keer wegjaag. Blijven ze op de schutting zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja als je je het voor gaat stellen ga je overstag.
En blijkbaar accepteren ze geen nee
Luchtbuks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Ze lachen me nog net niet uit als ik ze voor de zoveelste keer wegjaag. Blijven ze op de schutting zitten
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Ze lachen me nog net niet uit als ik ze voor de zoveelste keer wegjaag. Blijven ze op de schutting zitten
Dat kan ik niet hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Of gelijk een stevig jachtgeweer.
Maar dan blijft er jammerlijk weinig van het beestje over.
Ik denk ook niet dat ze om die reden een vergunning verlenen in Nederland.quote:
Nee, denk het ook niet. Ik denk dat ik me er bij neer moet leggen dat ze uitgerekend mijn tuintje hebben uitgekozen. Het mannetje dan he, die kiest de plek. Vrouwtje heeft niks in te brengen, alleen de eieren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze om die reden een vergunning verlenen in Nederland.
Gelukkig dat het geen zwanen zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Ik denk dat ik me er bij neer moet leggen dat ze uitgerekend mijn tuintje hebben uitgekozen. Het mannetje dan he, die kiest de plek. Vrouwtje heeft niks in te brengen, alleen de eieren.
Dan durf ik mijn tuintje niet meer inquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat het geen zwanen zijn.
DM dan maar, dan laat ik alsnog een jachtgeweer komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan durf ik mijn tuintje niet meer in. Kan dan ook niet meer want dan is het vol
Ik vind ze mooi maar ben er ook best bang voor. Zeker zwanen met een nest kun je beter uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DM dan maar, dan laat ik alsnog een jachtgeweer komen.
Zwanen zijn echt aidsbeesten
Maar twee eenden maken geen hartje met hun nek/hoofden. Zwanen zijn net mooi maar achterbakse mensen. Eenden zijn de lelijke maar hondstrouwe types.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zijn heel trouwe beesten, dat wel.
Maar ja, de eenden zijn ook heel trouw merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |