Het is dat de jongens in het blauw het even druk hebben, anders was er vast wel al iets aan gedaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens wel de meest minimalistische, inspiratieloze OP & topictitel die ik ooit heb gezien in NWS-SC.
quote:
Dat is idd gebeurd...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:06 schreef YokiKater het volgende:
Dit topic moet ook even sticky gemaakt worden, anders kan Uccie het niet vinden.
Heel simpel, een omelet met rijst en gebakken ui, tomaat en champignon.quote:
Lekkah! Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel simpel, een omelet met rijst en gebakken ui, tomaat en champignon.
Heb net een foto naar mijn moeder gestuurd, zal hem straks eens uploaden hier, hebben ze weer wat te lachen.quote:
Dat zal wel meevallen, ik zag vanmiddag deze foto en ik moest aan onze chef timmmmm denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb net een foto naar mijn moeder gestuurd, zal hem straks eens uploaden hier, hebben ze weer wat te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dat eet is ook wel soms.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel simpel, een omelet met rijst en gebakken ui, tomaat en champignon.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
Tadaa:Wow, wat supernetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je eet dus iets andersquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat eet is ook wel soms.
Alleen maak ik het van rijst dat een dagje oud is en bak ik het rijst samen met de eieren. En geen champignon en tomaat, maar soepgroente en paprika.
Nou het moest gewoon op het bord passenquote:
Tadaa:Dat van mij is meer een roerbakje. Maar dit ziet er ook goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tadaa:hahaha uccie is gehekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja..waar je mee omgaatquote:
Dat is goed gelukt!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het moest gewoon op het bord passen
Maar jouw idee ga ik ook een keer maken, nasi àla anonymoussie...Johannes is trots op je.quote:
Het was ook erg lekker en het vult in elk geval.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is goed gelukt!![]()
Ik vind helemaaal mooi.
3 eieren omelet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs d'r borden zijn kleinOf het is een hele grote omelet
Dat zegt natuurlijk nog niksquote:
Ik zal mijn bord gaan meten.quote:
Zeg maar eerder fried rice.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar jouw idee ga ik ook een keer maken, nasi àla anonymoussie...Johannes is trots op je.
Klein bord is ~20 cm, groot bord ~26/30 cmquote:
Dan heb je gewoon veel rijstquote:
Ja dat was een beetje teveel.quote:
Witte of basmati.quote:
Dit is basmati rijst. Bij Thais eet ik pandang.quote:
Dat ook.quote:
Dat eerste is een goede keuze.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is basmati rijst. Bij Thais eet ik pandang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |