Dan zet je de radio aan ipv internet/tv.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wegkijken wordt moeilijk hè, maar ik zie ze oprecht liever niet. Kan toch?
Dat mag, maar ze zíjn er wel, van over de hele wereld, er is een markt voor...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wegkijken wordt moeilijk hè, maar ik zie ze oprecht liever niet. Kan toch?
Nee hoor, ik bepaal nog altijd zelf hoe ik nieuws volg en wie ik waar op aanspreek. Maar bedankt voor je liefbedoelde tipquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan zet je de radio aan ipv internet/tv.
Dochterbedrijf van Lufthansa he, die weten wel wat ze doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:26 schreef xzaz het volgende:
Germanwings pakt het wel goed aan, lijkt zich niet gek te laten maken.
Dus? Ik beweer ook niet dat hij geen geld verdient, maar dat hij geen integriteit heeft. Dat hij dat blijkbaar prima vindt is zijn eigen keuze.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Van integriteit kan je geen brood kopen. Zeker niet in het journalistenvak.
Als je verhongerende kindjes in Afrika eten voor hun neus wappert en het dan zelf opeet maakt dat ook geen verschil ten opzichte van wanneer je dat niet deed, maar dat wil niet zeggen dat moreel goed is dat te doen.quote:Vind ik een prima argument. Hij kan wel nobel doen maar uiteindelijk maakt het geen enkel verschil.
Even los van het feit dat er niets mis is met gruwelijke foto's.
En ik wil oprecht wel eens weten of die markt niet eigenlijk veel kleiner is dan men zou denken, want dat vermoeden heb ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag, maar ze zíjn er wel, van over de hele wereld, er is een markt voor...
Maakt het niet minder kwalijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik durf er vergif op nemen dat de andere kranten morgen ook openen met emobeelden.
Die openen een telefoonnummer waar mogelijke nabestaanden voor 2 euro per minuut heen kunnen bellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Blester het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe bijvoorbeeld een Ryan Air hiermee om zou gaan.
Ryanair had de stukjes opgeveegd en gewoon bij de gate in Dusseldorf neergelegd voor de terugvlucht. En dat allemaal binnen 25 minuten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Blester het volgende:
Er zijn gewoon standaardprotocollen voor rampen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Blester het volgende:
¤30,- extra voor een persconferentie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Blester het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Maar ik kom net binnen. Vliegtuig van een budgetmaatschappij neergestort dus?
Google, als je eens zin en tijd hebt, op hoe de pers bezig is, dus de foto's genomen ván pers in aktie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik wil oprecht wel eens weten of die markt niet eigenlijk veel kleiner is dan men zou denken, want dat vermoeden heb ik.
Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Google, als je eens zin en tijd hebt, op hoe de pers bezig is, dus de foto's genomen ván pers in aktie.
Je zult ervan schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |