Hier ook al even geleden, en alles van de laatste keer moet nog geleverd worden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:47 schreef Thymen. het volgende:
Van de week de Orico 4 port usb lader binnen gehad en ik moet zeggen deze valt een beetje tegen ten opzichte van de Anker 5 poort usb lader, veel te groot en een blauwe bouwlamp erop...
de Anker 5 port kan ik iedereen aanraden trouwens! zit er aan te denken om er nog een aan te schaffen!
Heb trouwens al een tijd geen tegoed meer mogen ontvangen van Mini... anderen hier wel?
Awei ES800M all the wayquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ik ben opzoek naar zeer goedkope oortje. Volgens mij heb ik hier ooit wat namen voorbij zien komen.
Zou fijn zijn als die weer is herhaald kunnen worden
Misschien voor iemand die nog zon xiaomi Yi cam wil halen, weet niet of het heel goedkoop is maar kreeg hem doorquote:$89.99 coupon: XMXYCAM
http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_153556.html
Hmm, zou bijna mijn SJ4000 verkopen en deze terugkopen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Misschien voor iemand die nog zon xiaomi Yi cam wil halen, weet niet of het heel goedkoop is maar kreeg hem door
Waar had je 'm aan hangen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef P4tje het volgende:
Mijn 90cm Anker kabel is kapot, hij is samen met de USB poort van mijn telefoon weggesmolten... ook de 90cm kabel laat ieder geval goed stroom door
.
ik twijfel wel erg om hem niet ook gewoon te kopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hmm, zou bijna mijn SJ4000 verkopen en deze terugkopen...
Het kutte vind ik vooral dat die Xiaomi cam geen statieven of andere meuk heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef Downstar het volgende:
ik twijfel wel erg om hem niet ook gewoon te kopen
Lader en case maar op banggood gekocht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb een keer via ebay 2 van Samsung gekocht, dat leek me vertrouwder dan goedkopere Chinese laders, maar die bleken volgens mij nep. De plugje klikte niet goed vast en mijn telefoon had kuren als ik hem wilde gebruiken aan de lader.
Laatst heb ik weer 2 nieuwen gekocht. Als vervanger van die miskoop, maar ook ivm. mijn Raspberry Pi, ik moest Letten op 2A en 5V volgens dit topic.
Ik heb dit keer geen kuren, maar als ik mijn telefoon aan die laders zet duurt het 2x zo lang om op te laden (telefoon geeft de tijd aan wanneer ie 100% is). Ook niet echt een succes dus.
Statieven?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het kutte vind ik vooral dat die Xiaomi cam geen statieven of andere meuk heeft.
Awei ES800M's zijn echt heel fijn voor die zes euro inderdaad, ik koop die altijd bij Focalprice.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ik ben opzoek naar zeer goedkope oortje. Volgens mij heb ik hier ooit wat namen voorbij zien komen.
Zou fijn zijn als die weer is herhaald kunnen worden
Case zou deze maand/volgende maand moeten komen.quote:
Zou gewoon voor die 2 gaan. Er is trouwens ook een Raspberry Pi topic.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lader en case maar op banggood gekocht.
http://www.banggood.com/5(...)rry-Pi-p-949349.html
http://www.banggood.com/A(...)parent-p-960218.html
Welke raspberry pi moet ik hebben
versie 2 model B 1gb? of is die van 512 ook voldoende?
Alright...twijfel twijfel. Heb dat ding op zich niet gelijk nodig maar ik heb wel nog 15 dollar tegoed staan bij gearbest...dus dan zou je op 75 dollar uitkomen wat best prima is natuurlijk. Maar ja nog steeds geen LCD schermpje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Case zou deze maand/volgende maand moeten komen.
De rest kun je gewoon GoPro/SJcam spul voor halen want die zijn compatible. (en bovenal goedkoop)
Zonder case kun je elke willekeurige fotografie-mount gebruiken want de camera zelf heeft een standaard ¼” mount.
___
Overigens een algemene tip; als je een product wil bestellen maar nog niet precies welke uitvoering; kijk niet te lang rond.
Ik zit nu al te twijfelen aan een uitvoering die een stuk duurder is dan oorspronkelijke bedoeling was.![]()
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een vermoeden dat deze kerel wellicht een corrupte china usb verkoopt.
V&A / [TK] USB Stick 128GB
Het ontbreken van een scherm is jammer inderdaad, maar gebruik je die camera ook niet 99% voor het schieten van 1080p 60fps. materiaal?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:42 schreef rene90 het volgende:
Alright...twijfel twijfel. Heb dat ding op zich niet gelijk nodig maar ik heb wel nog 15 dollar tegoed staan bij gearbest...dus dan zou je op 75 dollar uitkomen wat best prima is natuurlijk. Maar ja nog steeds geen LCD schermpje.
* Iemand91 zoekt vast een terp op voor de vloedgolf...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:19 schreef Goddelijker het volgende:
MED / Rene90 gaat PR versterken voor met name de China-connection !!
Rene90 trekt de newbies hierheen.
Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:19 schreef Goddelijker het volgende:
MED / Rene90 gaat PR versterken voor met name de China-connection !!
Rene90 trekt de newbies hierheen.
Goed om te horen dat Fok! hier ook mee bezig isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengen
Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...quote:
Nice going, bro!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal me best doen het in goede banen te sturen. Ook zal ik mooie reviews van jullie naar de FP brengen
Aiaiai caramba!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef P4tje het volgende:
[..]
Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Dat wordt binnenkort een chinaphone kopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef P4tje het volgende:
[..]
Een Anker lader, waarschijnlijk was het contact met USB ingang van de telefoon niet goed (oxidatie / stof). Als er dan toch 1A doorheen gaat, word de connector heter en heter...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |