Jawel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Dat er met auto's meer ongelukken gebeuren dan met vliegen, betekent nog niet dat vliegen veiliger is.
Tuurlijk wel, aantal km's/dodenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Dat er met auto's meer ongelukken gebeuren dan met vliegen, betekent nog niet dat vliegen veiliger is.
Leg uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat enige uitleg wel handig is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:05 schreef vuvuzela het volgende:
[ [url=http://s-www.ledauphine.com/images(...)el-dl.jpg]afbeelding[/url] ]
Hopelijk, maar tot nu toe wijst alles wel op die schoolklas plus leraren aan boordquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:01 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nee jammer is dat altijd he! Het nieuws ligt een beetje stil. Er wordt nu overigens gespeculeerd dat de kinderen wellicht niet aan boord zouden zitten...
Eindelijk foto's. Het lijkt het jaar nul wel, zo lang duurde dit.quote:
verklaar je nader. Ben benieuwd naar de uitleg. Wat is jouw definitie van veiligheid?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Dan was er wel een sos signaal geweest lijkt mequote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan de hand was. Misschien was het stuur wel kapot of was er brand in de cockpit...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
zie geen vliegtuigquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:06 schreef vuvuzela het volgende:
bron
http://www.ledauphine.com(...)one-de-barcelonnette
Gaat hier om een belg.twitter:BelgiumMFA twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:55:22Minstens één landgenoot is omgekomen bij het vliegtuigongeluk in Frankrijk. reageer retweet
Als dat de crashsite is, dan kan ik begrijpen dat de Fransen er vrij zeker van zijn dat er geen overlevenden zijn. Ik zie alleen maar kleine stukjesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:05 schreef vuvuzela het volgende:
[ [url=http://s-www.ledauphine.com/images(...)el-dl.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb van 12 tot 3 een beetje die streams zitten volgen terwijl ik die tijd hard nodig had om te leren. Zelfdiscipline viert hoogtij kort voor de tentamens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:47 schreef PinkLow het volgende:
Pfffff.... Hele dagplanning in de war, omdat ik alles nu wil volgen. Alleen is er niet veel te volgen, hoor 300x hetzelfde op NOS...
Lekker soggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb van 12 tot 3 een beetje die streams zitten volgen terwijl ik die tijd hard nodig had om te leren. Zelfdiscipline viert hoogtij kort voor de tentamens.
twitter:Ruptly twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:09:24BREAKING: Plane disintegrated, biggest piece the size of a car - Council official Gilbert Sauvan #Germanwings #4U9525 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |