Neem aan dat 9.55 geplande vertrektijd is, zit nog een paar minuten tussen voordat je ook op de runway komt en kunt gaan opstijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:45 schreef starla het volgende:
[..]
Apart dat ie 6 minuten nodig had om op te stijgen, het is geen fricking A380.
Zal wel niet, lijkt me dat toen de transponder is aangezet, of zoiets.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:45 schreef starla het volgende:
[..]
Apart dat ie 6 minuten nodig had om op te stijgen, het is geen fricking A380.
Omroep Brabantquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Wisten we al dat het een 20-jarige vrouw is uit Deurne? Omroep Brabant, heeft inmiddels ook een screenshot van haar facebook.
Ja, dat wisten we alquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Wisten we al dat het een 20-jarige vrouw is uit Deurne? Omroep Brabant, heeft inmiddels ook een screenshot van haar facebook.
Die hele graph is qua proporties fucked up. 31000 voet staat net onder de 40k lijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel niet, lijkt me dat toen de transponder is aangezet, of zoiets.
Valt mee, geen namen/foto's te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omroep Brabantde Telegraaf van het zuiden.
Die screenshot ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Doe's nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef raptorix het volgende:
Er is ook een Eenhoorn onder de doden schijnt. Zielig!
Cool story bro.*quote:
Geen greintje respect te bekennen, ook al is alles geanonimiseerd. Doe je gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Valt mee, geen namen/foto's te zien
[ afbeelding ]
Nee hoor, de graph is in orde. De duikvlucht stopt niet op 0 voet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef starla het volgende:
[..]
Die hele graph is qua proporties fucked up. 31000 voet staat net onder de 40k lijn
De Nu.nl, RTL, etc.. pingels komen nu loeihard binnen op de NL ipad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef PinkLow het volgende:
Grrrr, ik moet ook niet naar graphs kijken als ik trip van de DXM.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, de graph is in orde. De duikvlucht stopt niet op 0 voet.
En toch wil ook jij alles wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geen greintje respect te bekennen, ook al is alles geanonimiseerd. Doe je gewoon niet.
Nee dat is misschien niet verstandigquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef starla het volgende:
[..]
Grrrr, ik moet ook niet naar graphs kijken als ik trip van de DXM.
Mua, zegt wel wat; moeilijk terrein.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Totaal nietszeggende helikopterbeelden van de crash-site.
Waarom post je het dan wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Totaal nietszeggende helikopterbeelden van de crash-site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |