quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
Als je een paper gaat schrijven, dan noem je dus argumenten in de tekst zelf, maar waar geef je je eigen mening? In de conclusie of in de tekst zelf?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de conclusie mag nooit nieuwe informatie staan, dus ook niet je eigen mening.
Ja, dat is het.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
De tekst zelf, voor zover jouw mening relevant is.
Is dat niet het moeilijkste?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
Alleen nog mijn mening en conclusie erin verwerken, dan is m'n paper eindelijk af.
Precies.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een slechte conclusie schrijven is heel erg makkelijk. Een goede heel erg moeilijk.
Zoals met vrijwel alles in het leven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een slechte conclusie schrijven is heel erg makkelijk. Een goede heel erg moeilijk.
Met conclusies heb ik dat wel heel erg. Ik kan echt in een paar minuten een conclusie schrijven bij een tekst en als je het dan terugleest blijkt het zo kut te zijn dat je nog uren kunt schaven. Alles moet efficiënt en duidelijk verwoord zijn zonder nieuwe info en zonder dat het een opsomming wordt.quote:
jezus. Snap ook wel dat ze zo snel konden stellen dat niemand het heeft overleeft...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Holy shit. Echt niets van over.
[ [url=http://s-www.ledauphine.com/images(...)le-dl.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://s-www.ledauphine.com/images(...)el-dl.jpg]afbeelding[/url] ]
Een rechte lijn lijkt korter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo omweg? Hij maakt één bocht en vliegt dan rechtdoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal met opstijgen/landen of vluchtroutes te maken hebben. En daarnaast zijn kaarten fucking raar, de kortste lijn van Brussel naar New York is bijvoorbeeld:quote:
Mind = blownquote:
Ik kom niet voorbij level 23 (TwoDots)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze is zo leukhttps://xkcd.com/977/
Ik zit vast bij 49.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:34 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik kom niet voorbij level 23 (TwoDots)
Bedoel je zon 4x4 vierkant?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit vast bij 49.
23 is gewoon proberen een vierkantje te maken. Als je één kleur wegspeelt kun je daarna meteen doorknallen.
Nee, gewoon 2 bij 2. Het level is niet moeilijk maar als je alleen normale kettingen maakt heb je nooit genoeg zetten om de doelen te halen.quote:
Net had ik 3 of vier van die kleine maar dat zet ook niet genoeg zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon 2 bij 2. Het level is niet moeilijk maar als je alleen normale kettingen maakt heb je nooit genoeg zetten om de doelen te halen.
Ik heb hem nu in twee pogingen al weer bijna gehaald (had één zet te weinig).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Net had ik 3 of vier van die kleine maar dat zet ook niet genoeg zoden aan de dijk
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in twee pogingen al weer bijna gehaald (had één zet te weinig).
Hoezo? Elk vierkantje verwijdert alle van die kleur, en vierkantjes groter dan 2v2 maken de bolletjes daarbinnen tot een bom.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:45 schreef Mshauri het volgende:
2 tekort net.
Verder lijkt de beloning voor zo'n vierkantje wel heel erg willekeurig
Omdat je af en toe echt 3-4 van die vierkantjes achter mekaar krijgt. En soms gewoon niks. Zo heb ik meerdere levels na talloze pogingen gehaald met 'opeens' de helft van de pogingenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Elk vierkantje verwijdert alle van die kleur, en vierkantjes groter dan 2v2 maken de bolletjes daarbinnen tot een bom.
Dit is allemaal codetaal.quote:
Waarom is de vruchtgebruiker van aandelen die meer dan 5% van het geplaatste kapitaal vertegenwoordigen ook alweer AB-houder? Kan het in de wet niet vinden.quote:
Omdat het in de wet staat. Ergens vooraan in het AB hoofdstukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is de vruchtgebruiker van aandelen die meer dan 5% van het geplaatste kapitaal vertegenwoordigen ook alweer AB-houder? Kan het in de wet niet vinden.
Gaat er veel tijd in zitten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:53 schreef Yreal het volgende:
Ik ga dus maatje worden, maar ik zal principieel niet gekoppeld worden aan een meisje om gezever over aanranding te voorkomen. Ziekelijk gedoe ook...
Jij geeft ook altijd van die heerlijk concrete antwoorden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat het in de wet staat. Ergens vooraan in het AB hoofdstuk
Hij vraagt waarom, waarop het antwoord is omdat het in de wet staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij geeft ook altijd van die heerlijk concrete antwoorden.
FLAUW.quote:Vereniging ‘Muiderkring 1600’ is geen natuurlijk persoon. AB-houderschap ziet
alleen op natuurlijke personen (en niet in Nederland gevestigde lichamen). Ergo,
de vereniging kan daarom geen AB-houder zijn, ongeacht haar bezit (2 punten).
Ja, en deze ook:quote:
nb: Tussenhoudster heeft 50% belang in werkmaatschappij (is gegeven)quote:De heer Asseleijn bezit 5% van het geplaatste aandelenkapitaal in Huygens
Tussenhoudster BV. Daarnaast bezit de heer Asseleijn rechtstreeks 4% van het
geplaatste aandelenkapitaal in Cats Werkmaatschappij BV (3 punten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |