mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het raar vinden dat de NOS en RTL het over eventuele Nederlanders aan boord hebben, is toch best logisch?
not this shit again.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Wat maakt het eigenlijk precies uit hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zitten? Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Italianen etc zijn ondergeschikt?
Het gaat er echt iedereen maar om hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten, lekker nationalistisch weer allemaal.
Omdat wij hier Nederlanders zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Wat maakt het eigenlijk precies uit hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zitten? Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Italianen etc zijn ondergeschikt?
Het gaat er echt iedereen maar om hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten, lekker nationalistisch weer allemaal.
Ze snappen er zelf dan ook niet zo veel van.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het raar vinden dat de NOS en RTL het over eventuele Nederlanders aan boord hebben, is toch best logisch?
Tuurlijk. Het is raar dat er mensen zijn die dat raar vinden. Meer dan normaal lijkt me dat dat het eerste is wat je wil achterhalen als respectabel journalist.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Wij willen baksteen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit er bij de NOS een vrouw de crash te duiden? Waar is Benno?
Jaja, we zijn allemaal heel erg onder de indruk van je moraliteit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Is het ook ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het niet raar dat er 2 uur later nog niemand is als je kijkt naar de locatie van het vliegtuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef Gezicht het volgende:
Je zou ondertussen toch wel verwachten dat er media ter plekke is?
Je zou maar Benno heten zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit er bij de NOS een vrouw de crash te duiden? Waar is Benno?
is ook niet raar, hoe je het ook wend of keert het trekt je toch meer aan als er Nederlanders bij betrokken zijn, althans voor mij. Het zijn toch meer mensen zoals jij en ik, een Spanjaard of een Duitser zijn weer heel ander type mensen waar je je minder mee identificeert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:22 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef Gezicht het volgende:
Je zou ondertussen toch wel verwachten dat er media ter plekke is?
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:44#BREAKING Germanwings crash site 'inaccessible' to ground vehicles: minister reageer retweet
Paars is absoluut geen daling, eerder een hoogte van 35000+ voet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lichtblauw- laag
Donkerblauw- Hoog
Paars- Daling
Het zou wel moeilijk begaanbaar terrein zijn, maar met een helicopter o.i.d. moet men toch redelijk rap ter plekke komen lijkt me? Mits er in de buurt een plaats is om te landen uiteraard, die er zou moeten zijn in een nabijgelegen dorp (volgen Sky).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er 2 uur later nog niemand is als je kijkt naar de locatie van het vliegtuig.
Nee inderdaad. Camera op de rug en a-la cliffhanger naar boven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er 2 uur later nog niemand is als je kijkt naar de locatie van het vliegtuig.
Mooizoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jaja, we zijn allemaal heel erg onder de indruk van je moraliteit.
Dat verklaart...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:23:44#BREAKING Germanwings crash site 'inaccessible' to ground vehicles: minister reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |