Ja, dat begreep ik ook niet helemaal...quote:
In principe mogen ze geen pijn doen. En niet een uur lang elke zoveel minuten. Als je je zorgen maakt, bellen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:17 schreef L-E het volgende:
Ik ben benieuwd
Hopen dat hij niet stijgt natuurlijk!
Vraag: hoeveel harde buiken 'mag' je hebben bij bijna 25 weken, weet iemand dat?
Er zijn inderdaad een paar high profile rampen gebeurd, daarom is er veel meer media aandacht voor en lijkt het alsof het veel vaker gebeurt. Ik las ergens dat 2014 juist een redelijk veilig jaar was waar het de aantallen vliegtuigrampen betreft, maar dat komt idd ook doordat er minder van die brakke kleine vliegtuigen in armere of slecht gereguleerde gebieden zijn neergestort.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef pessie het volgende:
LuDan ik zei tegen mijn moeder dat ik helemaal niet meer wil vliegener zijn het afgelopen jaar met maatschappijen die heel goed bekend staan toch rare dingen gebeurt. Ik vind het wel erg spannend worden zeg maar.
Wij tellen hier ook een beetje de weken af tot 'levensvatbaarheid'.quote:Ik vind het verhaal van Ehhe toch wel dichtbij komen. Vind het allemaal wel erg spannend wordenterwijl de navelstreng het bij mij nog steeds prima doet. We hebben nu ook afgesproken dat we voor vrijdag echt de babydingen allemaal klaar willen hebben. Mocht het nog wel een aantal weken kunnen blijven zitten is het prima, maar als het allemaal zo zou lopen als eerder beschreven (en die kans is heel klein, dat weet ik, maar toch) dan zijn we in ieder geval klaar. Moet misschien ook maar mijn vluchttas gaan maken
Jij bent best vlot daarmee zeg! Ik zou zelf alleen echt geen tip weten voor je. Toen ik bij mijn eerste van die pads had kocht ik ze met plakstrip zodat ze aan de BH vastkleefden. Daarna nooit meer nodig gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:59 schreef LuDann het volgende:
Ik heb trouwens een beetje onderschat hoe onhandig het fenomeen ''lektiet'' is.
Heb maar van de wasbare breastpads gekocht, want met die wegwerp bleef ik bezig. Maar die dingen blijven schuiven, zeker 's nachts. En dan een BH aandoen zonder dat ie meteen vies is moet ik ook nog even onder de knie krijgen.
Je hebt alleen wat extra gatenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:26 schreef LuDann het volgende:
Ik heb het trouwens nagevraagd bij de gyn, of dat iets kan zeggen waar het borstvoeding aangaat. Maar dat schijnt dus gewoon afwachten te zijn. De meeste mensen kunnen wel gewoon borstvoeding geven na een piercing gehad te hebben, las ik online.
Hoop dat ik niet al leeggelopen ben als de baby komt.![]()
Ik had het in het eerste trimester ook deze keer. Vooral heel vervelend eigenlijk. Is bij mij wel weer overgegaan toen de misselijkheid overging bij 16 weken. Ik dacht er ook altijd aan voldoende te eten en mijn ijzer was altijd prachtig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:28 schreef Mineola het volgende:
Vraagje: ik heb al sinds het begin van mijn zwangerschap dat ik regelmatig bijna flauwval. Ik kan het tot nu toe gelukkig steeds voorkomen, maar ik vind het zo'n naar gevoel omdat het zo plotseling opkomt. En nooit als ik thuis ben en rustig op de bank zit![]()
Ik let erop dat ik heel regelmatig iets eet en drink (heb ook altijd iets te eten bij me) en mijn ijzer en bloeddruk zijn prima. Heb het ook aangekaart bij de vk, maar volgens haar hoort het erbij.
Heeft iemand nog aanvullende ideeën/tips toevallig?
Ik heb er nu een paar die een stof met een patroontje aan de voorkant hebben, dat zou voor meer frictie tussen BH en pad moeten zorgen zodat dat schuiven meevalt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:26 schreef pessie het volgende:
Ik vond zelf de natusan heel fijn, daar zit een uitsparing in voor de tepel die hem ook beter op zn plek houdt. Weet zelf niet hoe de wasbare zijn, wellicht met een stukje klittenband werken (niet doen als je dure mooie BH's hebt, dan gaan ze an gort vermoed ik)
Ja, wie weet gaat het wel makkelijker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat extra gatenvoor de baby
Nee geen problemen mee!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:36 schreef kooks11 het volgende:
Verder kan ik niet reageren vanaf mijn iphone, heeft iemand anders dat ook? stom vind ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |