Ik mis #BREAKING!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Harmjan heeft beeld jongens.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een foto van de omgeving, geen recentequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Beeld uit de auto.. Terwijl de gendarmerie er met helicopters naartoe moest om de rampplek te bereiken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lidia en Ria zijn diep geschokt door dit filmpjuh. Zet een roosje in je naam.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waarom zijn de Alpen eruit bewerkt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen bergen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Speculaties van Frans de Hollander.quote:Paris (Frankreich) – Ein Airbus A320 der Lufthansa-Tochter Germanwings in Südfrankreich abgestürzt. Dies meldet die Zeitung „La Provence”. 142 Passagiere, zwei Piloten und vier Flugbegleiter befinden sich an Bord.
Flug 4U9525 befand sich auf dem Weg von Barcelona nach Düsseldorf. Er sollte um 9.35 Uhr starten – allerdings verspätete sich der Abflug. Die Maschine hob erst um 10.01 Uhr ab. Um 11.55 Uhr sollte das Flugzeug in Düsseldorf landen.
„Es gibt wohl keinen Überlebenden”, sagte Frankreichs Staatschef François Hollande.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
twitter:Benkie_ twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:35:42@HarmJan131 ja dit is helemaal waar want de bergen zie je duidelijk. Hartstikke bedankt harm reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:38 schreef yvonne het volgende:
Flikkert eens op met die flauwekul, ik probeer een nieuwstopic te volgen.
Watashi wa etenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit jij mobiel omdat je onderweg bent naar de rampplek?
quote:12.24 Uhr
Hollande: Wohl viele Deutsche unter den Opfern
Beim Flugzeug-Absturz in Südfrankreich sind wahrscheinlich viele Deutsche ums Leben gekommen. Frankreichs Staatspräsident Francois Hollande sprach von einer bedeutenden Zahl deutscher Opfer. Auch er spricht von 148 Menschen an Bord der Airbus-Maschine.
Dan flikkert ik ze er vanmiddag af, ben het schijtzatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon NOS of nu.nl liveblog, dit soort topics is 60% schijtlolligheden, 20% BNW-gekkies, en 20% serieus.
Lag dus niet aan het weertwitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:35:10UPDATE: Weather conditions were calm at the time of the crash, French weather reports say - @la_chaine_meteo reageer retweet
Liever nu... ik heb d'r al een paar voor je...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan flikkert ik ze er vanmiddag af, ben het schijtzat
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:40:55Zeker 1 Nederlander had ticket voor vlucht met gecrashte Airbus. Niet zeker of die aan boord was. Volg ons liveblog: http://t.co/8fbbCP9WCY reageer retweet
In de universiteitsbibliotheek.quote:
hollande spreekt van een groot aantal duitse slachtoffers. verder wordt er gesproken van 148 inzittendenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, en ik ben vast niet de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |