Spanjaarden of Catalanen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou 42 spanjaarden, nog 100 doden te verklaren
Haha. Ik dacht dat Onz verderop was?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is dat ook wel overduidelijk, het kan dan alleen maar meevallen.
Om hun gelijk te bevestigen pompen ze wat lood in je.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom roepen ze dit zo snel? Ik denk dat een gespierde boy als ik wel een kans zou hebben.
kan juist in gebied met bergen onvoorspelbaar weer zijn. Geen idee of dat nu zo is!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ONZ en BNW zijn een deurtje verder.
Enige idee van de weersomstandigheden daar?
Het zijn verder wel de (uitlopers van de) Alpen, maar die moeten op 10km hoogte natuurlijk niet echt een probleem vormen.
Kijk je wel naar de livestream?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:48 schreef Individual het volgende:
France24 is al een hele tijd stil, maar BBC news werkt wel.
Echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gekozen foto van het AD weer
Dusseldorf is hier een uur vandaan...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is maar 5/6 uur hiervandaan, wil bijna gaan kijken.
Als jullie je nou even normaal gedragen en hier geen josti topic van maken is dat ruimen niet nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kap eens even met dat intens panische ruimen, het topic wordt er niet beter leesbaar van als de pagina iedere keer verspringt, en commentaar op de media kan best in zo'n topic.
Ik vind dat ruimen altijd zo achterlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, 60% hier is troll. Best logisch dat er zoveel geruimd wordt.
quote:In ieder geval één Nederlandse passagier had een ticket geboekt voor de vlucht van Germanwings die vanochtend crashte in de Franse Alpen. Dat meldt website Vliegtickets.nl aan RTL Nieuws. Het is onduidelijk of ze is ingecheckt.
Volgens Diederik Rus van Vliegtickets.nl staat Germanwings, een dochtermaatschappij van Lufthansa, bekend als een betrouwbare maatschappij.
RTL Nieuws
Ja Weeze - Dusseldorf is dat. Daar vlieg ik ook vaak vandaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Veel mensen uit Oost-Nederland vliegen via Dusseldorf, is vaak goedkoper, minder lange wachttijden en vanaf daar dichterbij, zullen zeker wat Nederlanders tussen zitten.
Want daar gaan Duitsers niet heen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De kans dat er Nederlanders bij zitten is natuurlijk nog groter, aangezien afgelopen weekend el clasico was
International Airport, niet Niederrhein. De grote dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja Weeze - Dusseldorf is dat. Daar vlieg ik ook vaak vandaan.
Maar je hebt ook de grote luchthaven Dusseldorf.
Is er al bekend welke vd 2 dit vliegtuig op vloog?
Duitsers houden niet van el classico?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De kans dat er Nederlanders bij zitten is natuurlijk nog groter, aangezien afgelopen weekend el clasico was
In ieder geval één Nederlander had een ticket geboekt volgens RTLnieuws.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
RTL is echt een vieze paparazzi zenderquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef Caland het volgende:
Saskia van Doesburg.twitter:Saskia_v_D twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:51:42En nou maar hopen dat mensen deze keer wel het fatsoen hebben om géén namen te noemen. #A320 reageer retweet
De grote.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja Weeze - Dusseldorf is dat. Daar vlieg ik ook vaak vandaan.
Maar je hebt ook de grote luchthaven Dusseldorf.
Is er al bekend welke vd 2 dit vliegtuig op vloog?
Tuurlijk toch, meerendeel wat op die vlucht zat zal Duits zijn.quote:
Die vliegen eerder op Amsterdam of Eindhoven - Girona.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat heeft Hollande ook al gezegd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tuurlijk toch, meerendeel wat op die vlucht zat zal Duits zijn.
ah thanksquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
International Airport, niet Niederrhein. De grote dus.
Ik vlieg ook vaker vanuit Dusseldorf. Zeker als ik op vakantie ga naar het zuiden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vliegen eerder op Amsterdam of Eindhoven - Girona.
Alleen rijkeluisjes uit oost-Nederland nemen Dusseldorf International
Dat er een ramp is voltrokken wil niet zeggen dat je de beleefdheidsvormen niet meer in acht dient te nemen godvedommequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Welcome", damn BBC...
[ afbeelding ]
Nee, Oberhausen heeft niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al weet ik niet of een Oberhausen oid ook een groot vliegveld heeft. Ik ben zelf ook wel eens via Dortmund gevlogen, maar dat is wel een stukje verder weg.
11:03 GMT - WELCOME TO AFP'S LIVE REPORT on the crash of an Airbus A320 in the French Alps with 148 people on board.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Welcome", damn BBC...
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Welcome", damn BBC...
[ afbeelding ]
Nooit Eindhoven of Maastricht-Aachen? Maar ja ook daar heb je vooral charters natuurlijk. Ik zou niet snel een charter vanaf Dusseldorf nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vlieg ook vaker vanuit Dusseldorf. Zeker als ik op vakantie ga naar het zuiden.
Voor de korte dagtripjes meestal Weeze of Keulen.
Alleen maar multimiljardairs in het oosten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen rijkeluisjes uit oost-Nederland nemen Dusseldorf International
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |