In ieder geval één Nederlander had een ticket geboekt volgens RTLnieuws.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De kans dat er Nederlanders bij zitten is natuurlijk nog groter, aangezien afgelopen weekend el clasico was
RTL is echt een vieze paparazzi zenderquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef Caland het volgende:
Saskia van Doesburg.twitter:Saskia_v_D twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:51:42En nou maar hopen dat mensen deze keer wel het fatsoen hebben om géén namen te noemen. #A320 reageer retweet
De grote.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja Weeze - Dusseldorf is dat. Daar vlieg ik ook vaak vandaan.
Maar je hebt ook de grote luchthaven Dusseldorf.
Is er al bekend welke vd 2 dit vliegtuig op vloog?
Tuurlijk toch, meerendeel wat op die vlucht zat zal Duits zijn.quote:
Die vliegen eerder op Amsterdam of Eindhoven - Girona.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De kans dat er Nederlanders bij zitten is natuurlijk nog groter, aangezien afgelopen weekend el clasico was
Dat heeft Hollande ook al gezegd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tuurlijk toch, meerendeel wat op die vlucht zat zal Duits zijn.
ah thanksquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
International Airport, niet Niederrhein. De grote dus.
Ik vlieg ook vaker vanuit Dusseldorf. Zeker als ik op vakantie ga naar het zuiden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vliegen eerder op Amsterdam of Eindhoven - Girona.
Alleen rijkeluisjes uit oost-Nederland nemen Dusseldorf International
Dat er een ramp is voltrokken wil niet zeggen dat je de beleefdheidsvormen niet meer in acht dient te nemen godvedommequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Welcome", damn BBC...
[ afbeelding ]
Nee, Oberhausen heeft niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al weet ik niet of een Oberhausen oid ook een groot vliegveld heeft. Ik ben zelf ook wel eens via Dortmund gevlogen, maar dat is wel een stukje verder weg.
11:03 GMT - WELCOME TO AFP'S LIVE REPORT on the crash of an Airbus A320 in the French Alps with 148 people on board.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Welcome", damn BBC...
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Welcome", damn BBC...
[ afbeelding ]
Nooit Eindhoven of Maastricht-Aachen? Maar ja ook daar heb je vooral charters natuurlijk. Ik zou niet snel een charter vanaf Dusseldorf nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vlieg ook vaker vanuit Dusseldorf. Zeker als ik op vakantie ga naar het zuiden.
Voor de korte dagtripjes meestal Weeze of Keulen.
Alleen maar multimiljardairs in het oosten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen rijkeluisjes uit oost-Nederland nemen Dusseldorf International
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |