Ik zou denken dat een (snelle) daling juist voor meer snelheid zorgt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef Jojoke het volgende:
Het vliegtuig heeft wel ongeveer de zelfde snelheid gehouden, maar is in rap tempo gedaald. Je zou denken dat het langzamer gaat vliegen als er een technisch mankement is.
Misschien waren de remmen kapot he? Dat kan je allemaal nog niet weten. Ik neem aan dat Poetin snel met een sluitend onderzoek zal komen dan weten we meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef Jojoke het volgende:
Het vliegtuig heeft wel ongeveer de zelfde snelheid gehouden, maar is in rap tempo gedaald. Je zou denken dat het langzamer gaat vliegen als er een technisch mankement is.
Dat je niet op eigen houtje de crash site moet gaan doorzoeken opdat de toevoerroutes vrij blijven van ramptoerisme zodat de diensten hun werk kunnen doen.quote:
Niederrhein.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef Morendo het volgende:
Hij vloog niet op Weeze en dat is even afkloppen.
Dat is wel het bewijs. In 1910 was het er maar 1 en nu al 3 dit jaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef jatochneetoch het volgende:
Voor de mensen die denken dat dit steeds vaker gebeurd, dat is onzin: http://en.wikipedia.org/w(...)_commercial_aircraft
Weinig alpen te zien om deze oude beeldenquote:
Je hebt gelijk in deze, niet het momentquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je hebt al een paar keer geprobeerd om grappig te zijn in dit topic. Hoe vaak ga je het nog proberen?
Het is hier lekkerder weer dan daar.quote:
Holy...quote:
Nep. Is in afghanistan een aantal jaren geleden.quote:
Ik denk het niet Job.quote:
Dat is een heel ander filmpje, zie ook nergens bergen.quote:
ja maar fokkers klimmen uiteraard zo naar boven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wrak ligt op een kleine 3km hoogte en is nauwelijks bereikbaar, zoals de gendarmerie ook al aangeeft.
Je denkt dat dit de daadwerkelijke beelden zijn?quote:
twitter:fhollande twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:16:03Je veux exprimer aux familles des victimes de cet accident aérien toute ma solidarité. C'est un deuil, une tragédie. reageer retweet
2008 Belde, ze willen hun fimpje terug.quote:
Pfff, wat zijn mensen die zulke dingen op Youtube gooien toch gruwelijk irritant.quote:
Ik woon in Zuid-Oost Nederland en vlieg bij voorkeur via DUS. Dichterbij, goedkoper en prettiger.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vliegen eerder gewoon op Amsterdam of op Girona -> Eindhoven. Alleen als jij veel geld hebt en nabij Dusseldorf woont, of je groepsreis het aanbiedt vlieg je zo.
Je topic is alweer dicht omdat ze bewijzen willen in BNWquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niederrhein.
Hij vloog op DIA inderdaad.
Verrassend plat die Alpen. Erosie is a bitch.quote:
Niet nep, alleen niet de juiste crash.quote:
Ehhh.. bewijzen in BNW?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je topic is alweer dicht omdat ze bewijzen willen in BNW![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Verrassend plat die Alpen. Erosie is a bitch.
Daarom post ik het hier, ik vertrouwde de beelden ook al niet echt. Wil graag confirmatie hebben voordat ik het te snel op de FP gooiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Nep. Is in afghanistan een aantal jaren geleden.
Zure regen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Verrassend plat die Alpen. Erosie is a bitch.
Beter op een forum speculeren over een crash jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pfff, wat zijn mensen die zulke dingen op Youtube gooien toch gruwelijk irritant.
filmpje is oud en nep, hoort hier helemaal niet bij inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is een heel ander filmpje, zie ook nergens bergen.
Is niet nep. Alleen wel oud.quote:
Zijn oude beelden van crash in Afghanistan.quote:
Ik denk dat het ook nep is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet nep, alleen niet de juiste crash.
2/10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |