Ben jij een vliegtuigspotter?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:30 schreef Smoofie het volgende:
Dat was een vrachtvliegtuig in het filmpje.
ok man.quote:
Dat is het ergstequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef Infection het volgende:
Diegene die dat filmpje geüpload heeft zit nu wel lekker te cashen.
De een zijn dood, is de ander zijn brood.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef JDx het volgende:
Mensen die er meteen geld aan proberen te verdienen met een ander YouTube filmpje, jezus...
Ik wed dat nieuwssites dit als echt aannemenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pfff, wat zijn mensen die zulke dingen op Youtube gooien toch gruwelijk irritant.
Belachelijk ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je topic is alweer dicht omdat ze bewijzen willen in BNW![]()
![]()
![]()
Ik zat pas nog in één of ander oud gaar ding van Turkish Airlinesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef Smoofie het volgende:
NOS. Er zijn zat vliegtuigen die nog vliegen na 20 jaar.
Ik wil mijn medeleven betuigen aan de nabestaanden van de slachtoffers van dit vliegtuigongeluk. Het land is in rouw door deze tragediequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:fhollande twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:16:03Je veux exprimer aux familles des victimes de cet accident aérien toute ma solidarité. C'est un deuil, une tragédie. reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je topic is alweer dicht omdat ze bewijzen willen in BNW![]()
![]()
![]()
Met Turkish Arlines vliegenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zat pas nog in één of ander oud gaar ding van Turkish Airlines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |