Dat wordt dan trakteren, zo gaat dat namelijk in 40+.quote:
In blijde verwachting mag ik hopen, of was het een ongelukjequote:
We helpen je wel hoor.quote:
Ik trakteer al met mijn jonge aanwezigheidquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wordt dan trakteren, zo gaat dat namelijk in 40+.
Dan kan je of beter je best doen of je erbij neerleggen en iemand anders zoeken om het bij te proberen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd, maar het lukt al jaren niet meer.
Chufi komt babyzitten en ik neem DDM dan wel op sleeptouw, zodat ze niet thuis afstompt...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We helpen je wel hoor.![]()
Op dinsdag doet Deisyy boodschappen voor je en op woensdag past just me wel op.
De rest van de dagen vullen we ook nog wel in. Kom allemaal goed.
gaan we dan eindelijk samen dronken worden?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chufi komt babyzitten en ik neem DDM dan wel op sleeptouw, zodat ze niet thuis afstompt...
Als jij dat wilt, dan offer ik me wel op...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaan we dan eindelijk samen dronken worden?
mijn huidige is behoorlijk versleten, dus een nieuw exemplaar is zeker welkomquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik brei wel een bekkenband, want gegarandeerd dat DDM bekkeninstabiliteit krijgt.
komt er gewoon daarna een tweede babyquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, dan offer ik me wel op...
Als jij jou de vellen er nog bijhangen van de bevalling, denk ik niet dat dat snel het geval zal zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
komt er gewoon daarna een tweede baby
Geen alcohol en geen sushi tijdens de zwangerschapquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaan we dan eindelijk samen dronken worden?
nee erna, sjoef komt babysittenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen alcohol en geen sushi tijdens de zwangerschap
Na zwangerschap uiteraard, anders kan Chufi ook niet babyzitten...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen alcohol en geen sushi tijdens de zwangerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |