Lufthansa kan nooit neerstorten met al die stakingenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dat is een dochtermaatschappij van Lufthansa. Zeer goed safety record.
En waarom zou dat in deze gebieden niet moeten kunnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:44 schreef TC03 het volgende:
Bizar. In dit soort gebieden zou dat niet moeten kunnen. Of het is weer een gevalletje overtrek of een aanslag.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:44 schreef TC03 het volgende:
Bizar. In dit soort gebieden zou dat niet moeten kunnen.
Ze hebben het al over brokstukken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Sunri5e het volgende:
Is het echt neergestort of heeft het een noodlanding proberen te maken en is het toen gecrashed? Bij dat laatste is er natuurlijk nog kans op overlevenden.
Misschien moet je jouw standaard PI in dit soort topics aanpassen.quote:
Met 'neerstorten' ook hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Sunri5e het volgende:
Is het echt neergestort of heeft het een noodlanding proberen te maken en is het toen gecrashed? Bij dat laatste is er natuurlijk nog kans op overlevenden.
Technisch mankement kan ook nog gebeuren he.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:44 schreef TC03 het volgende:
Bizar. In dit soort gebieden zou dat niet moeten kunnen. Of het is weer een gevalletje overtrek of een aanslag.
Omdat het onderhoud e.d. van vliegtuigen hier veel beter is geregeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Dven het volgende:
[..]
En waarom zou dat in deze gebieden niet moeten kunnen?
Shit ja misschien welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw standaard PI in dit soort topics aanpassen.
Aha. En dan is het dus niet mogelijk. Duidelijk verhaal hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Omdat het onderhoud e.d. van vliegtuigen hier veel beter is geregeld.
Hou het goed in de gaten!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:46 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd of er weer met de paspoorten worden gestrooid op het internet.
Ja precies, dan is een technisch defect uitgesloten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Omdat het onderhoud e.d. van vliegtuigen hier veel beter is geregeld.
Dus dan kan er inderdaad niks meer mis gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Omdat het onderhoud e.d. van vliegtuigen hier veel beter is geregeld.
Nou ja, een noodlanding in de Alpen zal 9 van de 10 keer ook niet goed aflopen denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Sunri5e het volgende:
Is het echt neergestort of heeft het een noodlanding proberen te maken en is het toen gecrashed? Bij dat laatste is er natuurlijk nog kans op overlevenden.
Nee HELEMAAL niks, tuurlijk wel, maar dit is toch schokkender dan een of ander rimboe vliegtuigje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus dan kan er inderdaad niks meer mis gaan.
Ok.
omdat er nog niets te copy pasten valtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef JDx het volgende:
Oh nee, ik las het net, waarom is het trouwens niet het hoofdartikel op NU.nl? :/
Nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee HELEMAAL niks, tuurlijk wel, maar dit is toch schokkender dan een of ander rimboe vliegtuigje.
Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Technisch mankement kan ook nog gebeuren he.
Aah, breaking inmiddelsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Nog steeds niet op de frontpage?
Dus 500 doden bij een treinongeluk in India is even schokkend als 500 doden bij een trein ongeluk in Nederland? Als ik zie hoe ze daar op treinen zitten, dan is er echt wel een verschil.quote:
Ja, want dat doet er voornamelijk toe.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:41 schreef Dven het volgende:
Zullen genoeg Nederlanders bij betrokken zijn weer
Weer was prima als ik snel Google. En alsnog zou slecht weer geen invloed moeten hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef Dven het volgende:
Er was wel kans op slecht weer in Zuidoost Frankrijk.
Aiii, bergachtig gebied?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:47 schreef somoht het volgende:
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/d-aipx/#5d42675
Dat vind ik inderdaad weer niet boeiend.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, want dat doet er voornamelijk toe.
Dat moet wel, Digne is maar zo'n 400-500 KM van Barcelona.quote:
Alpen? Nee, valt wel mee.quote:
white lives matter more than brown onesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, want dat doet er voornamelijk toe.
"Brekend nieuws". Jezusquote:
Okequote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Dus 500 doden bij een treinongeluk in India is even schokkend als 500 doden bij een trein ongeluk in Nederland? Als ik zie hoe ze daar op treinen zitten, dan is er echt wel een verschil.
Dat gevoel heb ik ook. Maar is het ook zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe komt het dat dit soort dingen steeds vaker gebeuren?
Maar hij vertrok toch uit spanjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet wel, Digne is maar zo'n 400-500 KM van Barcelona.
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe komt het dat dit soort dingen steeds vaker gebeuren?
Oke chagrijn. Doei.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, want dat doet er voornamelijk toe.
true thatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Brekend nieuws". JezusGebruik óf de Engelse term, of noem het 'belangrijk/heet/groot nieuws', ga niet shit lopen vertalen en dan met dit soort kromme ellende komen.
Zelfs met een technisch defect heeft een airliner nog zoveel backup systemen dat een eventueel ongeval bijna altijd het gevolg is van (fout) menselijk handelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja precies, dan is een technisch defect uitgesloten.
Ik wacht de officiële berichten wel even af.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:47 schreef somoht het volgende:
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/d-aipx/#5d42675
Hij ging alleen van Barcalona naar Dusseldorf toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet wel, Digne is maar zo'n 400-500 KM van Barcelona.
Heb je enig idee hoe Frans Duijts zich nu voelt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef vuvuzela het volgende:
Ik ben onlangs nog in Duitsland geweestKomt wel heel dichtbij nu
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef vuvuzela het volgende:
Ik ben onlangs nog in Duitsland geweestKomt wel heel dichtbij nu
Route was van Barcelona naar Dusseldorf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet wel, Digne is maar zo'n 400-500 KM van Barcelona.
Barcalona?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hij ging alleen van Barcalona naar Dusseldorf toch?
Meteorologische omstandigheden kunnen zeker wel van invloed zijn. Ook op bijvoorbeeld de instrumenten aan boord waardoor foutieve informatie weergeven wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weer was prima als ik snel Google. En alsnog zou slecht weer geen invloed moeten hebben.
+6 crewquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
142 toch? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Zuid-Frankrijk.dhtml
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hij ging alleen van Barcalona naar Dusseldorf toch?
Ah, dacht van Duitsland naar Spanjequote:
Maar zo te zien daalden ze niet heel plots.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Meteorologische omstandigheden kunnen zeker wel van invloed zijn. Ook op bijvoorbeeld de instrumenten aan boord waardoor foutieve informatie weergeven wordt.
Ik wacht liever de reactie van Piet Paulusma af, totdat ik zulke voorbarige conclusies trek.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weer was prima als ik snel Google. En alsnog zou slecht weer geen invloed moeten hebben.
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe komt het dat dit soort dingen steeds vaker gebeuren?
Zeequote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat is gunstiger? Neerstorten op volle zee of op een berg?
Dat is kiezen tussen twee kwaden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat is gunstiger? Neerstorten op volle zee of op een berg?
Ik kan beter zwemmen dan bergbeklimmen, dus volle zee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat is gunstiger? Neerstorten op volle zee of op een berg?
Ach stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.Ik heb al gruwelijke vliegangst en ik wil nooit meer zo'n ding in.
Klopt, is altijd een samenloop van omstandigheden. Maar meestal is foutief menselijk handelen in geval van mankementen of slecht weer de oorzaak, niet het mankement of het slechte weer zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Meteorologische omstandigheden kunnen zeker wel van invloed zijn. Ook op bijvoorbeeld de instrumenten aan boord waardoor foutieve informatie weergeven wordt.
Complete onzin, er gebeuren niet meer ongelukken dan vroeger.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.Ik heb al gruwelijke vliegangst en ik wil nooit meer zo'n ding in.
maar je gaat nu aantonen dat het vaker voorkomt dan pak-m-beet 15 jaar geleden?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.Ik heb al gruwelijke vliegangst en ik wil nooit meer zo'n ding in.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Is er al bericht over het aantal doden?
quote:Er zitten 142 passagiers aan boord en zes bemanningsleden.
Nee, in de bergenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Zou zijn neergestort in Digne? Hopelijk niet midden in de stad
Er zouden brokstukken "gevonden" zijn, als het midden in de stad was, was dat nieuws gok ik anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Zou zijn neergestort in Digne? Hopelijk niet midden in de stad
bron?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Complete onzin, er gebeuren niet meer ongelukken dan vroeger.
De eerste brokstukken van het toestel zouden al gevonden zijn. Het toestel is neergekomen bij de plaats Prads-Haute-Bléone, ten noorden van Digne-les-Bains in de Franse Alpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Zou zijn neergestort in Digne? Hopelijk niet midden in de stad
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:56 schreef Downwards het volgende:
Pilot suicide. Lijkt vooralsnog het meest voor de hand liggende.
Bedankt Hans, dat zegt NIKS over het aantal doden.quote:
Hoeft niet per se. Ligt eraan waar de explosie was en hoe groot. Want contact was plotseling verloren. Of er was slecht weer en vlogen ze tegen een berg aan.quote:
Nee maar je kan er waarschijnlijk vanuit gaan dat er 148 doden zijn Mexicanusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dat zegt NIKS over het aantal doden.
Veruit het veiligste vervoersmiddel en vliegtuigen worden tegenwoordig alleen maar beter en beter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zonder gekheid, met al die vliegtuigongelukken tegenwoordig zou je toch wel bang worden om te gaan vliegen
Dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ramptoeristen op twitter.
[ afbeelding ]
Het vliegtuig ging dus al dalen voordat het over een berggebied heen wilde vliegen? Is dat daar gebruikelijk? Het lijkt er ook niet op dat het heeft geprobeerd om te keren. Misschien dat het daar nu slecht weer is en daardoor plotseling iets gebeurd is? Vreselijk nieuws in ieder geval.quote:
Mexicanus, jij bent echt grappig!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee maar je kan er waarschijnlijk vanuit gaan dat er 148 doden zijn Mexicanus
Je kan lullen wat je wil maar dat maakt ergens natuurlijk wel uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef tralalala het volgende:
Naar Dusseldorf, zullen wel weer een hoop Nederlanders in zitten.
In before "Maakt dat wat uit dan?"
Het blijft nog steeds minder dan een op die 10.000 die neerstort natuurlijk, maar dit is wel kut. Zaten ongetwijfeld ook Nederlanders aan boord.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zonder gekheid, met al die vliegtuigongelukken tegenwoordig zou je toch wel bang worden om te gaan vliegen
Klopt helaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je kan niet ontkennen dan in de laatste 2 jaar meer vliegtuigongelukken zijn gebeurd dan in de jaren daarvoor. Nu al 4 bekende gevallen.
''Aanslagen op vliegtuigen, zoals op vlucht MH17 van Malaysia Airlines, zijn niet opgenomen in de lijst.''quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hier.
De rest google je zelf maar bij elkaar, drama queen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je kan niet ontkennen dan in de laatste 2 jaar meer vliegtuigongelukken zijn gebeurd dan in de jaren daarvoor. Nu al 4 bekende gevallen.
Nee nog niet, omdat het nieuws nog heel vers isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexicanus, jij bent echt grappig!
Hoezo kun je daar vanuit gaan? Waar is het bewijs dat iedereen dood is? Het is niet duidelijk wat er precies is gebeurd.
Even andere vluchten teruggekeken maar die blijven op dezelfde hoogte.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het vliegtuig ging dus al dalen voordat het over een berggebied heen wilde vliegen? Is dat daar gebruikelijk? Het lijkt er ook niet op dat het heeft geprobeerd om te keren. Misschien dat het daar nu slecht weer is en daardoor plotseling iets gebeurd is? Vreselijk nieuws in ieder geval.
Neen:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zei 'het lijkt'. Geen bron nodig voor mijn gevoel.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe komt het dat dit soort dingen steeds vaker gebeuren?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je kan niet ontkennen dan in de laatste 2 jaar meer vliegtuigongelukken zijn gebeurd dan in de jaren daarvoor. Nu al 4 bekende gevallen.
Je kan ook niet ontkennen dat er tegenwoordig veel meer gevlogen wordt dan vroeger, dus dat zegt natuurlijk niet veel zonder cijfers.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je kan niet ontkennen dan in de laatste 2 jaar meer vliegtuigongelukken zijn gebeurd dan in de jaren daarvoor. Nu al 4 bekende gevallen.
De trein.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veruit het veiligste vervoersmiddel en vliegtuigen worden tegenwoordig alleen maar beter en beter.
De BUK kwam van links.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:59 schreef vuvuzela het volgende:
ETA nog actief daar? hebben die raketten?
Toen was je wel in vorm moet ik zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je kan niet ontkennen dan in de laatste 2 jaar meer vliegtuigongelukken zijn gebeurd dan in de jaren daarvoor. Nu al 4 bekende gevallen.
Nee manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:59 schreef vuvuzela het volgende:
ETA nog actief daar? hebben die raketten?
Correctquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je kan ook niet ontkennen dat er tegenwoordig veel meer gevlogen wordt dan vroeger, dus dat zegt natuurlijk niet veel zonder cijfers.
Vreemd...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef IkWilbert het volgende:
Germanwings @germanwings 7 min.7 minuten geleden
INFO: We have recently become aware of media reports speculating on an incident though we still do not have any own confirmed information...
An incident? Is dat het niet altijd als een vliegtuig neerstort?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef IkWilbert het volgende:
Germanwings @germanwings 7 min.7 minuten geleden
INFO: We have recently become aware of media reports speculating on an incident though we still do not have any own confirmed information...
Volgens mij is dat nit veiliger hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef xzaz het volgende:
Ik gooi hem er maar in: Het is een Grieks complot om de Duitsers te pakken.
Dan zou je denken dat er al iets aan de hand was, voordat het vliegtuig over het berggebied heen ging. In dat geval is het opvallend dat de piloot niet heeft geprobeerd te keren en te landen op het dichtstbijzijnde vliegveld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:59 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Even andere vluchten teruggekeken maar die blijven op dezelfde hoogte.
Dus mogelijk vliegt het toestel nog ergens? Of zou dat echt uitgesloten zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Enige wat men nu kan zeggen is dat er een "noodoproep" is geweest.
Is een beetje regio-afhankelijk. Maar de trein is dikwijls veel veiliger. Logisch ook. Valt niet uit de lucht en bij een aanrijding met iets anders wint de trein het zo goed als altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nit veiliger hoormaar ik ga ook liever met de trein verder
Nee. Ik heb louter oprechte posts gemaakt. Dat "komt wel dichtbij zo" niet meer mag vind ik logisch gezien de historie - maar ik krijg echt steeds sneller het gevoel dat vliegen gevaarlijk is.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een beetje regio-afhankelijk. Maar de trein is dikwijls veel veiliger. Logisch ook. Valt niet uit de lucht en bij een aanrijding met iets anders wint de trein het zo goed als altijd.
Had beter in (voer geboortedatum Downwards in) kunnen gebeuren dan.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Coelho het volgende:
De lijn op flightradar houdt net op ten zuiden van Le Vernet. Enkele jaren geleden op vakantie geweest. Er is geen meter vlak, er zijn echter wel de nodige alpenweides. Ik hoop alleen dat hij niet te pletter is gevlogen tegen de bergkam die geheel west loopt...
Lekker hypocriet weer van de grootste 'grappenmaker' in serieuze topics.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd mensen die grappig 'proberen' te doen.
Excuus. Ik dacht dat jij dat 'grapje' ook had gemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Ik heb louter oprechte posts gemaakt. Dat "komt wel dichtbij zo" niet meer mag vind ik logisch gezien de historie - maar ik krijg echt steeds sneller het gevoel dat vliegen gevaarlijk is.
Dat lijkt wel uitgesloten volgens mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dus mogelijk vliegt het toestel nog ergens? Of zou dat echt uitgesloten zijn?
Wacht nou rustig man, dat weten ze nu nog niet. Sjongejonge.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een beetje regio-afhankelijk. Maar de trein is dikwijls veel veiliger. Logisch ook. Valt niet uit de lucht en bij een aanrijding met iets anders wint de trein het zo goed als altijd.
Dat is ook de angst bij velequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een beetje regio-afhankelijk. Maar de trein is dikwijls veel veiliger. Logisch ook. Valt niet uit de lucht en bij een aanrijding met iets anders wint de trein het zo goed als altijd.
Als die nog op de grond staat jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook de angst bij vele
Als een vliegtuig crasht is het gelijk veel heftiger. En toch las ik ergens dat iets van 56 procent van mensen die een vliegtuigongeluk meemaken het overlevenbest veel nog
Aangezien ze op Twitter oproepen om de site in de gaten te houden denk ik dat die site wel storm loopt ja..quote:
Oke man. Doei.quote:
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:05:06#BREAKING No survivors expected in French Alps plane crash: Hollande reageer retweet
Ja, maar ik had dat beter moeten onderbouwen. Ik postte het los - wat gezien de historie logischerwijs niet mag. Ik heb absoluut geen vliegangst (vind het alleen irritant om zo fucking lang te moeten wachten - ga liever met de TGV door Frankrijk heen naar Spanje), maar ik begin toch wel het idee te krijgen dat vliegen gevaarlijk kan zijn. Dus op die manier 'komt het dichtbij'. Dat postte ik daarna ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef Trebo het volgende:
[..]
Excuus. Ik dacht dat jij dat 'grapje' ook had gemaakt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef JACM het volgende:
[..]
Lekker hypocriet weer van de grootste 'grappenmaker' in serieuze topics.
On-topic. Er is dus een noodoproep geweest?
Ja dan is het ook echt een crashquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als die nog op de grond staat ja
Doorschuiven na de landing of iets dergelijks wordt natuurlijk ook al als een ongeluk gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook de angst bij vele
Als een vliegtuig crasht is het gelijk veel heftiger. En toch las ik ergens dat iets van 56 procent van mensen die een vliegtuigongeluk meemaken het overlevenbest veel nog
RIPquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef Blistering het volgende:
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:05:06#BREAKING No survivors expected in French Alps plane crash: Hollande reageer retweet
aiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef Blistering het volgende:
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:05:06#BREAKING No survivors expected in French Alps plane crash: Hollande reageer retweet
Komt een keer een tijd met twitter dat de journalisten al ter plekke zijn om het vliegtuig de grond te zien raken.quote:
Ligt er ook aan wat de oorzaak is verder, noodlandingen kunnen ook goed gaan verder. Maar je hebt wel gelijk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Doorschuiven na de landing of iets dergelijks wordt natuurlijk ook al als een ongeluk gezienGaat het eenmaal neer vanaf flinke hoogte dan zal dat geen 56% meer zijn vrees ik
Het zal vast nog een hit worden om jezelf voor een opstijgend vliegtuig te werpenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef Twiitch het volgende:
Elk jaar sterven er duizenden mensen omdat ze zich voor een aanstormende trein werpen, de trein is helemaal niet veiliger dan het vliegtuig.
Niet alles is terrorisme gelukkig..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef dumble het volgende:
holy shit, nu maar hopen dat het geen terroristisch aanval was..
Een Franse vriend is nu wel onderweg, duurt alleen nog wel even.quote:
Een vliegtuigongeluk is natuurlijk veel minder ernstig als het vliegtuig nog in de opstijgfase zit. Ook een hogesnelheidstrein kan flink misgaan (zie die ICE in... 97? ) maar daar zijn toch een stuk minder vaak dodelijke ongevallen mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook de angst bij vele
Als een vliegtuig crasht is het gelijk veel heftiger. En toch las ik ergens dat iets van 56 procent van mensen die een vliegtuigongeluk meemaken het overlevenbest veel nog
Het vliegtuig was al aan het dalen.. een aanslag lijkt daarom uitgesloten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef dumble het volgende:
holy shit, nu maar hopen dat het geen terroristisch aanval was..
Zou je dan een vliegtuig niet liever in een stad laten crashen dan de Alpen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef dumble het volgende:
holy shit, nu maar hopen dat het geen terroristisch aanval was..
Dat ziet er nog ''hoopvol'' uit. Lijkt redelijk intact.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FranceBedos twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:03:33Photo du #crash de l'#A320 avec 142 passagers à bord [via Sou Heil Facebook] => https://t.co/wcNzDTavD1 _ @20Minutes http://t.co/HIjqqzQ3oq reageer retweet
Oude foto uit 2013quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FranceBedos twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:03:33Photo du #crash de l'#A320 avec 142 passagers à bord [via Sou Heil Facebook] => https://t.co/wcNzDTavD1 _ @20Minutes http://t.co/HIjqqzQ3oq reageer retweet
Is fake, kut twitter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dat ziet er nog ''hoopvol'' uit. Lijkt redelijk intact.
Hoe kan hij dat nu al melden? Als dat ding van 8km naar beneden is gestort is het natuurlijk logisch, maar is dat al bekend?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef Blistering het volgende:
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:05:06#BREAKING No survivors expected in French Alps plane crash: Hollande reageer retweet
De hele tijd in beeld gaan zitten en vertellen dat er nog geen nieuws is is inderdaad veel beter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef MrStalin het volgende:
Bij de ARD gaat het nu gewoon weer over Griekenland
Hollande weet iets meer dan wij op fok..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat nu al melden? Als dat ding van 8km naar beneden is gestort is het natuurlijk logisch, maar is dat al bekend?
zouden heli's ter plaatse zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat nu al melden? Als dat ding van 8km naar beneden is gestort is het natuurlijk logisch, maar is dat al bekend?
Prima. Waarom al verslag doen over iets waar nog niks bekend over is. Beter dan die hyperventilerende NOS-patiëntjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef MrStalin het volgende:
Bij de ARD gaat het nu gewoon weer over Griekenland
Kans dat je met je auto verongelukt is groter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Je bent echt gek als je tegenwoordig nog in een vliegtuig stapt, neem gewoon de auto. Of de fiets.
Genoeg dodelijke ongelukken met de auto of de fiets. Ik zweer bij de trein.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Je bent echt gek als je tegenwoordig nog in een vliegtuig stapt, neem gewoon de auto. Of de fiets.
Snap ik, maar het is een uur geleden gebeurd, hoe snel kan zoiets gaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef videonatic het volgende:
[..]
Hollande weet iets meer dan wij op fok..
jajaja trololol.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Je bent echt gek als je tegenwoordig nog in een vliegtuig stapt, neem gewoon de auto. Of de fiets.
twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:00:29Jaarlijks wereldwijd 1 miljoen dodelijke verkeersslachtoffers. Zijn 7 volle vliegtuigen per dag. Gaan jullie nu ook nooit meer met de auto? reageer retweet
Binnen 60 minuten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is een uur geleden gebeurd, hoe snel kan zoiets gaan?
+ Dusseldorf Airport > Schipholquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Wellicht ook nog wat Nederlanders aan boord die aan de grens wonen en makkelijk via Dusseldorf willen vliegen...
Ja hoe kan Hollande dat nu al weten? Tenzij ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat nu al melden? Als dat ding van 8km naar beneden is gestort is het natuurlijk logisch, maar is dat al bekend?
Dat is wel waar ja. Dan zit je 3 uur naar de NOS te kijken met 67 keer hetzelfde nieuwsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Prima. Waarom al verslag doen over iets waar nog niks bekend over is. Beter dan die hyperventilerende NOS-patiëntjes.
Nee daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoe kan Hollande dat nu al weten? Tenzij ...
Vliegangst is natuurlijk volledig ongegrond door deze statistiekquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef richolio het volgende:
[..]
jajaja trololol.twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:00:29Jaarlijks wereldwijd 1 miljoen dodelijke verkeersslachtoffers. Zijn 7 volle vliegtuigen per dag. Gaan jullie nu ook nooit meer met de auto? reageer retweet
Een vliegtuigcrash tegen een berg op 2700 meter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is een uur geleden gebeurd, hoe snel kan zoiets gaan?
En toch vouw ik m'n auto liever met 120 km/u om een boom dan dat ik sterf in een vliegtuigongeluk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef richolio het volgende:
[..]
jajaja trololol.twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:00:29Jaarlijks wereldwijd 1 miljoen dodelijke verkeersslachtoffers. Zijn 7 volle vliegtuigen per dag. Gaan jullie nu ook nooit meer met de auto? reageer retweet
Ja van geen informatie nieuws maken is natuurlijk wat we willenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef MrStalin het volgende:
Bij de ARD gaat het nu gewoon weer over Griekenland
Als mijn auto problemen hebt zet ik hem langs de kant. Als vliegtuig motorproblemen heeft dan ben je screwed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef richolio het volgende:
[..]
jajaja trololol.twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:00:29Jaarlijks wereldwijd 1 miljoen dodelijke verkeersslachtoffers. Zijn 7 volle vliegtuigen per dag. Gaan jullie nu ook nooit meer met de auto? reageer retweet
Rosssenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef richolio het volgende:
[..]
jajaja trololol.twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:00:29Jaarlijks wereldwijd 1 miljoen dodelijke verkeersslachtoffers. Zijn 7 volle vliegtuigen per dag. Gaan jullie nu ook nooit meer met de auto? reageer retweet
Daar heb je tenminste zelf het stuur in handen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef richolio het volgende:
[..]
jajaja trololol.twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:00:29Jaarlijks wereldwijd 1 miljoen dodelijke verkeersslachtoffers. Zijn 7 volle vliegtuigen per dag. Gaan jullie nu ook nooit meer met de auto? reageer retweet
Niet als je bijrijder bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste zelf het stuur in handen.
International inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het een vliegtuig op International Airport of op Niederrhein? Neem aan het eerste, daar vliegen wel minder Nederlanders op dan op Niederrhein.
Want?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En toch vouw ik m'n auto liever met 120 km/u om een boom dan dat ik sterf in een vliegtuigongeluk.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En toch vouw ik m'n auto liever met 120 km/u om een boom dan dat ik sterf in een vliegtuigongeluk.
Dat zeiden de terroristen ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste zelf het stuur in handen.
Niet in de auto van anderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste zelf het stuur in handen.
International.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het een vliegtuig op International Airport of op Niederrhein? Neem aan het eerste, daar vliegen wel minder Nederlanders op dan op Niederrhein.
Zal in beide gevallen vooral om de provincie gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het een vliegtuig op International Airport of op Niederrhein? Neem aan het eerste, daar vliegen wel minder Nederlanders op dan op Niederrhein.
Maakt het niet minder erg natuurlijk, maar dan verwacht ik niet al te veel Nederlandse slachtoffers. Tenzij er toevallig een NL groepsreis op die vlucht zat.quote:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En toch vouw ik m'n auto liever met 120 km/u om een boom dan dat ik sterf in een vliegtuigongeluk.
Nee, dan is er nog 1 (of 2 of 3) motor(en)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Als mijn auto problemen hebt zet ik hem langs de kant. Als vliegtuig motorproblemen heeft dan ben je screwed.
Dan doe je ook niks meer hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En toch vouw ik m'n auto liever met 120 km/u om een boom dan dat ik sterf in een vliegtuigongeluk.
Ja auto's zijn veel veiliger natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Je bent echt gek als je tegenwoordig nog in een vliegtuig stapt, neem gewoon de auto. Of de fiets.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er schijnen geen overlevenden te zijn.
http://www.nu.nl/buitenla(...)uiden-frankrijk.html
Denk dat het met de auto wel wat sneller gaat, als je op 8km hoogte te horen krijgt dat er een probleem is met de motor kan je er nog wel even over doen.quote:
quote:
Fijn om te weten dat het toestel financieel dus al bijna was afgeschreven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
''Het toestel is gebouwd in 1990. ''
Is dan nog langer meegegaan dan verwacht (volgens een engineer @ ARD).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
''Het toestel is gebouwd in 1990. ''
Blauw kentekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
''Het toestel is gebouwd in 1990. ''
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
''Het toestel is gebouwd in 1990. ''
Zit je nog een paar minuten met zo'n zuurstofmasker op te gillen inderdaad. Dan liever binnen een milliseconde m'n hoofd door het stuur geperst.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat het met de auto wel wat sneller gaat, als je op 8km hoogte te horen krijgt dat er een probleem is met de motor kan je er nog wel even over doen.
Hmm ja.. weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is dan nog langer meegegaan dan verwacht (volgens een engineer @ ARD).
"Ok."quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
''Het toestel is gebouwd in 1990. ''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |