ik bedoelde met bonus een stijging in je inkomen. En dat met 1100 had ik gezegd dat het fout was, leren lezen. Jij kan nooit ATC zijn als je zo slecht bent in het oppikken van informatie, ik had namelijk meteen gezegd dat ik daarin inderdaad fout zat. Dat ik per ongeluk jaarlijk ipv maandelijks had aangeklikt bij het omrekenen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:02 schreef Surferboy het volgende:
Zoals ook eerder gezegd, dan geloof je het niet.
Voor wat betreft je postings:
Je zegt eerst ¤1100 netto,daarna claim je dat je 2 jaar lang op ¤2100 bruto blijft. Verder claim je dat je een kleine bonus krijgt voor elke stap die je maakt.
Al het bovenstaande is niet juist. Mijn salaris is in de eerste 2 jaar van de opleiding grofweg verdubbeld, met ca. elk half jaar een stap in salaris.
Verder krijg je geen bonus, want LVNL is geen bedrijf met winstbejag. Alle salarisstappen zijn gewoon netjes beschreven in onze arbeidsovereenkomst.
Rest me nog dit: Veel plezier met de selectie, laat vooral hier even weten hoe het gaat...
awhhh niet zo gemeen doen =(((((quote:Op maandag 11 mei 2015 00:03 schreef Utreggismestadsie het volgende:
Kan IgotAquestion een IP ban krijgen? Erg irritant ventje.
Ik heb even teruggelezen en zijn andere topic gelezen en ik zie het jaquote:Op zondag 10 mei 2015 22:59 schreef DeMuur het volgende:
Dat mag je wel vragen, maar antwoord krijg je niet.x1000
Ik denk niet dat ik aan andere getwijfeld heb, enige wat ik heb gezegd is dat ik inderdaad niet denk dat hij een ATC is. Verder kwam ik inderdaad er te sterk in en heb ik me excuses daarvoor aangeboden.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:21 schreef Jaarsma93 het volgende:
Wat een aantal mensen ook stoort Is denk ik dat iemand als Surferboy al een flinke tijd op fok actief Is en ookal een lange tijd dingen in die forum post/vragen beantwoord van andere mensen. Dat je dan daar heel duidelijk over zegt dat hij geen lvl is, is dan niet zo aardig.
Daarnaast twijfel je aan heel veel dingen die door de mensen hier gezegd worden.
Ik heb echt al iets van 12 hints gegeven over wat ik studeerde -.-quote:Op maandag 11 mei 2015 09:53 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en zijn andere topic gelezen en ik zie het ja
Het schijnt wel een moeilijke studie te zijn. Maar dat kan iedereen natuurlijk zeggen.Ook zo moeilijk verifieerbaar.
Uhm ik was juist hele tijd bezig iemand te helpen met vragen. Heb al paar keer inhoudelijk gereageerd op mensen en ik quote alleen de antwoorden die ik heb gekregen van de helpdesk van lvnl en van de site zelf. Oftewel feiten, anders dan sommige hier baseer ik mij op feiten die geleverd worden door lvnl zelf en niet door self claiming atc's. You get it now?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:24 schreef DeMuur het volgende:
Je kan beter gewoon stoppen met praten, tenzij je fijn mee kan praten over de selectie, opleiding of er nog boeiende vragen over hebt. Op deze manier ben je gewoon irritant, still don't get it?
Volgens mij heb je het gewoon echt niet door... De dingen die door andere mensen in dit topic gezegd worden zijn in principe hun eigen ervaringen. Dit topic is er ook om ervaringen/vragen te delen/stellen. Als mensen op zoek zijn naar statistieken of feiten dan kunnen ze zelf ook de website van lvnl.nl / de helpdesk vinden.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef IgotAquestion het volgende:
[..]
Uhm ik was juist hele tijd bezig iemand te helpen met vragen. Heb al paar keer inhoudelijk gereageerd op mensen en ik quote alleen de antwoorden die ik heb gekregen van de helpdesk van lvnl en van de site zelf. Oftewel feiten, anders dan sommige hier baseer ik mij op feiten die geleverd worden door lvnl zelf en niet door self claiming atc's. You get it now?
Ga nou niet ongefundeerde kritiek uitten. Je haalt iets totaal uit context. Er werd een vraag gesteld die niks met ervaringen te maken had zoals de percentages en aantallen die aan selectie meededen en het haalden. Dan heb je geen zak aan individuele ervaringen. Maar juist heel veel aan de informatie die je krijgt door vragen te stellen aan hun via telefoon en door hun website te bezoeken.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:27 schreef Jaarsma93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het gewoon echt niet door... De dingen die door andere mensen in dit topic gezegd worden zijn in principe hun eigen ervaringen. Dit topic is er ook om ervaringen/vragen te delen/stellen. Als mensen op zoek zijn naar statistieken of feiten dan kunnen ze zelf ook de website van lvnl.nl / de helpdesk vinden.
De reacties die jij ongegrond vindt zijn ervaringen van andere mensen hier. Die mensen die de ervaringen delen bereiken er helemaal NIKS mee door te liegen en de boel bij elkaar te verzinnen. Oh en als je daadwerkelijk ook oudere topics gelezen had dan zie je ook de gedeeltes waar "de self aclaiming atc's" over de selectie praten -> ze hebben toen de selectie met succes doorlopen. Daarnaast sluit ik me aan bij DeMuur met dat je beter kan ophouden.
Ik denk dat ik juist aardig zat te relativeren en beargumenteren en sloot zelfs af met dat ik het begreep. Dus erg aangevallen voelde ik me niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:42 schreef BredeBrenda het volgende:
Nu kun je je wel heel aangevallen gaan voelen, maar je hebt het zo te zien te danken aan de attitude waarmee je hier op fok komt. (als ik je eerste topic even snel doorlees)
Daarnaast ben je zelf ook vrij naïef, door te geloven dat alles wat organisaties op hun websites hebben staan de waarheid is. Dat is niet zo! Welkom in de echte wereld!
Verder kun je wel steeds claimen dat je 'sceptisch' bent tegenover andere fokkers die beweren LVL te zijn, en informatie die zij hier posten betwijfelen, maar wat is daar anders aan dan de informatie die jij zogenaamd direct via LVNL hebt verkregen? Hoe kunnen wij bepalen of jij niet gewoon uit je nek zit te lullen?
ow daar vind ik altijd tijd voor :p ik vind redenatie en beargumentatie één van de grootste goeden.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef DeMuur het volgende:
Waar haalt hij de tijd vandaan om zulke lappen tekst te typen.
Er is er hier maar 1 vermoeiend hoor.quote:Wauwserieus........ nu word je ook wel echt vermoeiend
Had je dat niet gelijk kunnen doen toen je zelf vragen had? Had een hoop gedoe gescheeld hier.quote:Ten derde heb ik vermeld dat ik telefonisch contact heb gehad, dus enige wat je moet doen is zelf de telefoon oppakken en navragen. Simpel he?
Dat is zeer subjectief haha :pquote:Op maandag 11 mei 2015 23:25 schreef Timothy1987 het volgende:
[..]
Er is er hier maar 1 vermoeiend hoor.
[..]
Had je dat niet gelijk kunnen doen toen je zelf vragen had? Had een hoop gedoe gescheeld hier.
Als je toch alleen maar 100% verifieerbare informatie wilt geloven, wat doe je dan überhaupt op een forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |