Daar moet je toch een officiersopleiding plus de verkeersopleiding doen? Dus dan ben je wel echt langer bezig en dan ook nog eens minimaal 5 a 10 jaar werken bij defensie anders krijg je megaboete?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:06 schreef DeMuur het volgende:
Ach, wellicht bij defensie solliciteren dan. Als je daar vervolgens wel aangenomen wordt kan je na een paar jaar werkervaring alsnog bij lvnl instromen denk ik.
Dat is natuurlijk makkelijk zeggen als jezelf door bent of atc-er bent.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:48 schreef Timothy1987 het volgende:
Ik denk dat de kans groter is dat jij jezelf verkeerd inschat dan dat hun dat doen. Of je het in je hebt kan je nu toch nog niet weten, de keuringen e.d. zijn er niet voor niets.
dankjewelquote:Op maandag 1 juni 2015 21:23 schreef Boarderzip het volgende:
Ga en doe je best, nee heb je en je bent altijd een ervaring rijker
Oneerlijker dan de klm kan gelukkig bijna niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
Inderdaad. Een zwaardere selectie dan deze ga je niet snel tegenkomen.
Technische kennis is natuurlijk heel breed. Zo zijn er bij wijze van spreken mensen die cum laude Technische Natuurkunde kunnen afronden maar geen band kunnen plakken, om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:04 schreef Agar.io het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk makkelijk zeggen als jezelf door bent of atc-er bent.
ik heb bij de klm de testen meegemaakt en kreeg voor technische kennis een slechte score terwijl ik een technische studie aan universiteit doe en goede cijfers haal, dus selecties en testen zijn meer geluk en vorm van de dag. Zo ook bij IQ testen word bij mij steeds hoogbegaafd gezegd maar dat vind ik zel wel reuze meevallen.
Ik bedoelde ook meer persoonlijkheidstesten.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Technische kennis is natuurlijk heel breed. Zo zijn er bij wijze van spreken mensen die cum laude Technische Natuurkunde kunnen afronden maar geen band kunnen plakken, om maar eens wat te noemen.
En de testen zijn inderdaad een momentopname, maar geven aan de andere kant wel een redelijk beeld. Zo heb ik laatst voor verschillende bedrijven twee keer dezelfde test gemaakt. Eerste test: 7.0 (maximaal), tweede test, exact hetzelfde, 6.5. Maar over het algemeen genomen een hoge score, en dat proberen ze natuurlijk te testen.
Persoonlijkheidstesten heb ik dan persoonlijk wel weer een broertje dood aan.
Maar zelfs IQ testen en alles zijn gewoon momentopnames zoals je zei en heel erg beperkt.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:21 schreef Agar.io het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer persoonlijkheidstesten.
Nee klopt, heb laatst een capaciteitentest gedaan voor een ander bedrijf, voelde echt aan als basisschool niveau vergeleken met die van LVNLquote:Op maandag 1 juni 2015 22:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
Inderdaad. Een zwaardere selectie dan deze ga je niet snel tegenkomen.
Ooit in je opgekomen dat je misschien niet in het KLM profiel past? Ipv redenen te zoeken waarom jij denkt dat anderen wel door waren (een lieve lach) en jij niet?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:49 schreef Agar.io het volgende:
[..]
Oneerlijker dan de klm kan gelukkig bijna niet.
Die tweede ronde was nog maffer dan de eerste. Ze zochten gewoon naar reden, terwijl toevallig een leuk meisje waarmee de psychologen hele tijd lachte wel door was.
En dan wel zeggen dat tijdens groepsopdracht zeggen dat ik het meeste leiderschap toonde en die andere makke schapen in vergelijking waren en dat de andere niet alle puzzels konden oplossen en ik wel -.-
Ik heb de laatste tijd een drietal capaciteitentesten gemaakt. Hoewel sommige relatief pittig waren, zijn ze inderdaad echt peanuts als ik terugdenk aan LVNLquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:54 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Nee klopt, heb laatst een capaciteitentest gedaan voor een ander bedrijf, voelde echt aan als basisschool niveau vergeleken met die van LVNL
Ik ben zelf erg kritisch en weet of ik ergens geschikt of niet voor geschikt voor ben. En luister naar argumenten die steekhouden. Maar dit was echt zo vaag. Alle scores waren hoger dan die had meegemaakt. Ik had meeste leiding van de groep en was enige die de puzzels wist op te lossen enzovoorts.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:31 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat je misschien niet in het KLM profiel past? Ipv redenen te zoeken waarom jij denkt dat anderen wel door waren (een lieve lach) en jij niet?
Ik vind het inderdaad erg raar, ik wil gewoon niet falen en haal daar het beste uit.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:57 schreef Awsom het volgende:
Vind je het heel gek dat ze je niet doorlaten als je last hebt van faalangst?
Ik kan wel begrijpen dat ze dat risico niet willen nemen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |