Hier raad geloof ik iedereen aan, vooral die de testen hebben gedaan/gehaald om jezelf te zijn en dat word ook aangeraden op de site.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef JamesBontkraag het volgende:
Je kan vaak wel een tweede kans krijgen. Daarnaast vind ik 'jezelf zijn' een slecht advies, er is heel veel waar je op kunt voorbereiden en soms moet je ook echt niet alles laten zien of horen.
Ja, dat is een week geleden gebeurd! Als het goed is krijgen we nog een aanstellingsgesprek, maar ik zou niet weten hoeveel tijd er tussen zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:28 schreef Utreggismestadsie het volgende:
Barsema heb jij het onderzoek al gehad?
Ja dat is zo, als de AIVD namelijk het voornemen heeft om je geen vgb te verstrekken krijg je hier zelf eerst bericht over zodat je nog de kans hebt om bezwaar aan te tekenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:13 schreef barsema7 het volgende:
De uitslag hoor je direct na de medische keuring, ik ben goedgekeurd ja! Over het veiligheidsonderzoek heb ik nog niets gehoord, hopelijk is geen bericht goed bericht
Momenteel is er één selectie bezig, die voor de klas van augustus. Volgens mij kun je niet ergens zien hoeveel plekken er momenteel al zijn bezet. Wellicht kun je daar meer over te weten komen wanneer je met de recruitmentafdeling van LVNL belt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:58 schreef Agar.io het volgende:
kan je er eigenlijk achterkomen hoeveel plaatsen er nog over zijn voor de twee klassen volgend jaar?
Maar stel die is al vol? Word je dan niet direct geplaatst in die andere klas als je goed genoeg bent?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef barsema7 het volgende:
[..]
Momenteel is er één selectie bezig, die voor de klas van augustus. Volgens mij kun je niet ergens zien hoeveel plekken er momenteel al zijn bezet. Wellicht kun je daar meer over te weten komen wanneer je met de recruitmentafdeling van LVNL belt.
Je kunt ook op de shortlist komen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:09 schreef Agar.io het volgende:
[..]
Maar stel die is al vol? Word je dan niet direct geplaatst in die andere klas als je goed genoeg bent?
Ook dan ligt het er nog aan na welke fase je afvalt.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:38 schreef Agar.io het volgende:
Pfoej wel jammer dat wanneer je alles heb gehaald, alle selectierondes, je het volgend jaar niet mag overdoen als je op totaalpakket zakt. Zoals bijv Demuur.
Na het assesment is er niks meer herkansbaar :s
Ik ben naar de open dag geweest en die zeiden dat het in geen enkel geval mogelijk was.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:49 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ook dan ligt het er nog aan na welke fase je afvalt.
Zie deze post en de discussie die er op volgt.
Ja en daar zijn de meningen hier dus over verdeeld.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:26 schreef Agar.io het volgende:
[..]
Ik ben naar de open dag geweest en die zeiden dat het in geen enkel geval mogelijk was.
De persoon die over de selectie ging zei dat op die vraag van iemand anders.
Na assesment is herkansing niet meer mogelijk zei ze.
Die vraag werd gesteld. De vrouw die specifiek gaat over de selectie was aanwezig en die vertelde dat het uitgesloten is. Dat zodra je door alle selectierondes bent en daarna op het totaalpakket bent afgewezen, het niet meer mogelijk is.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef DeMuur het volgende:
En dat daar over besloten wordt nadat je jezelf na minimaal één jaar na afvallen weer aanmeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |