Dat tweede, daar zou ik dus op de één of andere manier niet snel aan beginnen.quote:
Omdat het wel eens problemen kan opleveren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat tweede, daar zou ik dus op de één of andere manier niet snel aan beginnen.
Weet niet waarom
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het wel eens problemen kan opleveren.
En volgens mij vaak doordat de vrouw meer wil (tenminste, dat is wat je vaak hoort)
Aangezien ik de vrouw zelf ben in kwestie weet ik in ieder geval hoe ik er zelf mee om ga. Snap dan wel dat mannen er misschien wat terughoudender in kunnen zijn.
Is het natuurlijk ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:49 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Al vind ik flirten op het werk (en ook daarbuiten) ook heerlijk hoor
Toen man en ik verkering hadden werkte we ook samen. Maar hij kwam er werken door mij en hadden we al verkeringquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 4 jaar samengewoond met een collega. Wel meer dingen gebeurd her en der, dat hoort er bij.
Ja, daarom. Op de borrels hier is het ook wel raak vaak hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen man en ik verkering hadden werkte we ook samen. Maar hij kwam er werken door mij en hadden we al verkeringToen woonde we nog (lang) niet samen.
Maar flirten en zo is gewoon leukOok op het werk.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Op de borrels hier is het ook wel raak vaak hoor.
Ik wil wel gewoon zoals het hoort bier met je gaan drinken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon zoals het hoort bier met je gaan drinken hoorbier. Hooguit een Leffe of een HJ. Dat andere is waterige kots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dubbele knipoog zelfs
Ach, gelukkig geen bloos smilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als jij een hamburger bij de McDonalds zou zijn, dan noemde ik je de MCBeauty
What's your poison?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
bier. Hooguit een Leffe of een HJ. Dat andere is waterige kots.
Ik doe meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |