Tsk, minstens net zo belangrijk als de grootte van je e-penis.quote:

Bless youquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:02 schreef DrMarten het volgende:
*Burp* Dat was een prima biefstukje al zeg ik het zelf

Nog niet onder de trein geflikkerd?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bless you
Mijn autocorrect wenste je blessures...

Ik kan de trein niet vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet onder de trein geflikkerd?

quote:

Oe, had ik zondag. Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:02 schreef DrMarten het volgende:
*Burp* Dat was een prima biefstukje al zeg ik het zelf

Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk, minstens net zo belangrijk als de grootte van je e-penis.

quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Als ik van drank hield was dit wel een mooi moment om me te bezatten.

Later beginnen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh menschen.
Naar het werk toegaan terwijl het al licht is, is wel heel fijn. Helaas vanaf maandag 3 weken weer niet. Stomme zomertijd!

Dan moet ik ook later naar huis, en dat vind ik geen goede optie. Ik ga misschien wel na de vakantie een half uurtje eerder beginnen. 7:15 op het werkquote:

Tering! Hoe vroeg sta je dan op?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet ik ook later naar huis, en dat vind ik geen goede optie. Ik ga misschien wel na de vakantie een half uurtje eerder beginnen. 7:15 op het werk

Jezus ik zit net.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:21 schreef Q. het volgende:
Zo. Wel weer lang genoeg op kantoor gezeten. Even de koffie opdrinken en dan weer naar huis. Eind van de middag mag ik weer naar kantoor.

Ik slaap tegen 22:30~23:00, dus dat lukt me wel. Ik kan hier op het werk sporten, dat kan ik dan mooi doen, en toch even laat terug naar huis. 8.25e per maand voor 2 uur in de weekquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik dan net in m'n diepe slaap.

Ik slaap een uurtje later dan jij maar ga er drie uur later uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik slaap tegen 22:30~23:00, dus dat lukt me wel. Ik kan hier op het werk sporten, dat kan ik dan mooi doen, en toch even laat terug naar huis. 8.25e per maand voor 2 uur in de week

Dat is het plan he, ik slaap nu wel tot 5:45.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slaap een uurtje later dan jij maar ga er drie uur later uit

En in de tussentijd doe je?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Ik pak 45 minuten. Kan korter, maar dan moet ik op het werk schijten en kan ik niet nog even achter de laptop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in de tussentijd doe je?
Tussen opstaan en vertrek moet er bij mij echt niet langer dan een half uur tussen zitten, anders vind ik het zonde van m'n nachtrust

!
 !

Laptop doe ik op het werk wel, schijten trouwens ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik pak 45 minuten. Kan korter, maar dan moet ik op het werk schijten en kan ik niet nog even achter de laptop.

Op het werk wordt het lastig series downloaden voor onderweg in de trein, en een paar kleine dagelijkse dingetjes in WoW ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laptop doe ik op het werk wel, schijten trouwens ook

Ik ben een ochtendmensquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Pff vroege slapers hier. Vind het zelf erg lastig om uberhaupt voor 12 uur te slapen

Hehe ja dat is waarquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op het werk wordt het lastig series downloaden voor onderweg in de trein, en een paar kleine dagelijkse dingetjes in WoW ook.

Heb je vannacht wel een beetje fatsoenlijk kunnen slapen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Ik heb geen reistijdquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in de tussentijd doe je?
Tussen opstaan en vertrek moet er bij mij echt niet langer dan een half uur tussen zitten, anders vind ik het zonde van m'n nachtrust
 Heb m'n tanden nog niet gepoetst. Eet meestal ook achter m'n bureau.
 Heb m'n tanden nog niet gepoetst. Eet meestal ook achter m'n bureau.

Vroeg wakker, maar dat ben ik al ruim een week. Vandaag viel mee, het was half zeven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je vannacht wel een beetje fatsoenlijk kunnen slapen?

Idd, heb zeker aan half jaar een xbox op mijn bureau gehadquote:
 .
.

Dat is dan in ieder geval nog watquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeg wakker, maar dat ben ik al ruim een week. Vandaag viel mee, het was half zeven.

Hoe lang doe je er over van je bed naar je bureau?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen reistijdHeb m'n tanden nog niet gepoetst. Eet meestal ook achter m'n bureau.

Seconde of 5 2.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over van je bed naar je bureau?

Jij wel?quote:

Toch 5 uur slaapquote:

Dat kan ook wel eens lekker zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Seconde of 5 2.
Kleed me tegenwoordig wel aan voor ik aan het werk ga, eerst zat ik nog weleens tot een uur of elf in m'n ochtendjas.

M'n kantoor zit naast het raam naar de galerij. En ik vind het ook niet netjes om de halve dag de luxaflex omlaag te hebbenquote:
 Anders kan iedereen me zien zitten. M'n slaapkamer zit ook aan de galerijkant. Ik maak nu heel netjes elke ochtend meteen m'n bed op
 Anders kan iedereen me zien zitten. M'n slaapkamer zit ook aan de galerijkant. Ik maak nu heel netjes elke ochtend meteen m'n bed op  

Wat is dat dan weer voor iets vaagsquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:17 schreef CherryLips het volgende:
En ik vind het ook niet netjes om de halve dag de luxaflex omlaag te hebben

Ja oké, even het voeteneind instoppen enzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:22 schreef Cue_ het volgende:
Bed opmaken = even de dekens soort van netjes over het bed gooien/wapperne
 Dat is voor mij al heel wat.
 Dat is voor mij al heel wat.

Voeteneind instoppen slaat sowieso nergens opquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, even het voeteneind instoppen enzoDat is voor mij al heel wat.

Ik moet er niet aan denken, zo'n galerij. M'n privacy enzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kantoor zit naast het raam naar de galerij. En ik vind het ook niet netjes om de halve dag de luxaflex omlaag te hebbenAnders kan iedereen me zien zitten. M'n slaapkamer zit ook aan de galerijkant. Ik maak nu heel netjes elke ochtend meteen m'n bed op

Onbedekte voeten in bedquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voeteneind instoppen slaat sowieso nergens op

Ik heb maar twee buren dus het valt meequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, zo'n galerij. M'n privacy enzo

Ochtendmens plus ritmebeest plus vriend moet er om 6:00 uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Pff vroege slapers hier. Vind het zelf erg lastig om uberhaupt voor 12 uur te slapen

Dan nog. Ik ben blij dat ik dat niet hebquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar twee buren dus het valt mee

:
 :

Een vriend hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ochtendmens plus ritmebeest plus vriend moet er om 6:00 uit.

Inderdaad. Ik vind dat echt echt echt superkutquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voeteneind instoppen slaat sowieso nergens op

Ieuw, nee!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor stop je de dekens ONDER je voeten, niet onder het matras

Ik mag binnenkort zelfs gaan betalen voor de koffie op kantoor.quote:
 Dus nee, er gaat geen PS komen.
 Dus nee, er gaat geen PS komen.  

De volgende stap: betalen om daar te mogen werken?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort zelfs gaan betalen voor de koffie op kantoor.Dus nee, er gaat geen PS komen.

Dat heb ik juist als ik het los laat liggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je ze onder het matras stopt heb je zon gevoel van leegte en tocht

Als het los gaat / blote voeten heb, dan had ik het blijkbaar te warmquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:36 schreef MissMSX het volgende:
Dat heb ik juist als ik het los laat liggen
Als ik het onder mijn voeten stop gaat het toch weer los 's nachts. Dan word ik wakker en ga me liggen ergeren
Eerstewereldproblemen

Watquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort zelfs gaan betalen voor de koffie op kantoor.Dus nee, er gaat geen PS komen.

?
?

Is heel normaal. Toen ik stage liep was dat 3 euro per dag.quote:

Dat blijft toch nooit liggen, ik trek het nu al los van onder het matras.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor stop je de dekens ONDER je voeten, niet onder het matras

Waar ik eerst werkte betaalde ik iets van 2 euro per dag voor de lunch.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is heel normaal. Toen ik stage liep was dat 3 euro per dag.

Waarom zou je het dan uberhaupt instoppen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat blijft toch nooit liggen, ik trek het nu al los van onder het matras.

Dat is lunch, dat is niet enkel een kopje koffiequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar ik eerst werkte betaalde ik iets van 2 euro per dag voor de lunch.

Oog wil ook wat. Ziet er wel lekker opgeruimd uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan uberhaupt instoppen?

Omdat dat lekker voeltquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan uberhaupt instoppen?
 Ik word 's nachts wakker als ik het heb losgetrokken en moet het eerst weer instoppen.
 Ik word 's nachts wakker als ik het heb losgetrokken en moet het eerst weer instoppen. 

2,50 per dag, onbeperkt buffet, koffie en thee gratis. We hebben een eigen koelkast met supermarkt blikjes, dus dat scheelt ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Dat zat er ook bij in. Kast vol met vretenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is lunch, dat is niet enkel een kopje koffie
 Maar dat was geen thee of koffie uit de automaat.
 Maar dat was geen thee of koffie uit de automaat.

Ik wilde al net gaan reageren: 60 euro per maand?!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:45 schreef Renesite het volgende:
3 euro per maand trouwens. Was de gemeente

(Mee)betalen aan verzorgde lunch kan ik me nog iets bij voorstellen. Voor drinken (koffie/thee/water) vind ik vreemd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Dus dan stap je uit bed om het weer in te stoppen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat dat lekker voeltIk word 's nachts wakker als ik het heb losgetrokken en moet het eerst weer instoppen.
En het staat overdag netter met m'n sprei enzo

quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus dan stap je uit bed om het weer in te stoppen?

Dekbed met langere flappen kopenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat dat lekker voeltIk word 's nachts wakker als ik het heb losgetrokken en moet het eerst weer instoppen.
En het staat overdag netter met m'n sprei enzo

Heb ik, met instopstroken. Als ik goed bezig ben, trek ik het los. Er zit ook nog een ingestopte sprei in, trek ik vaak ook los.quote:

Lekker wild in bedquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik, met instopstroken. Als ik goed bezig ben, trek ik het los. Er zit ook nog een ingestopte sprei in, trek ik vaak ook los.

Ja, het zijn fijne tijden.quote:
 Oh ja, we moeten ook in ons andere gebouw 25 werkplekken inleveren waardoor het bij ons nog veel drukker gaat worden en we zitten al regelmatig met 2 mensen aan 1 bureau.
 Oh ja, we moeten ook in ons andere gebouw 25 werkplekken inleveren waardoor het bij ons nog veel drukker gaat worden en we zitten al regelmatig met 2 mensen aan 1 bureau.  

Echt fantastischquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het zijn fijne tijden.Oh ja, we moeten ook in ons andere gebouw 25 werkplekken inleveren waardoor het bij ons nog veel drukker gaat worden en we zitten al regelmatig met 2 mensen aan 1 bureau.
 !
!

Als ik dat doe, heb ik te weinig deken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, even het voeteneind instoppen enzoDat is voor mij al heel wat.

Ze hebben het zo zwaar he...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het zijn fijne tijden.Oh ja, we moeten ook in ons andere gebouw 25 werkplekken inleveren waardoor het bij ons nog veel drukker gaat worden en we zitten al regelmatig met 2 mensen aan 1 bureau.

Dat klinkt echt 100% als een VVD uitspraakquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Hier ook invoeren, betaalde koffie, ter compensatie 25e salarisverhoging (zo hebben ze dat gedaan bij IBM). Dan hoef ik niet meer mee te betalen aan de verslaving van de collega's.
 .
.  . Waarom moet ik meebetalen aan het lui zijn van (een deel van) de werklozen?
. Waarom moet ik meebetalen aan het lui zijn van (een deel van) de werklozen?

Koffie heb je niet nodig. Ben op zich ook meer voor producten voor uitkeringsgerechtigden en ontwikkelingshulp. Niet geld. Dat wordt teveel uitgegeven aan dingen die ze niet nodig hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klinkt echt 100% als een VVD uitspraak.
Zo denk ik namelijk ook over uitkeringen en ontwikkelingshulp. Waarom moet ik meebetalen aan het lui zijn van (een deel van) de werklozen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |