Tsk, minstens net zo belangrijk als de grootte van je e-penis.quote:
Bless youquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:02 schreef DrMarten het volgende:
*Burp* Dat was een prima biefstukje al zeg ik het zelf
Nog niet onder de trein geflikkerd?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bless you
Mijn autocorrect wenste je blessures...
Ik kan de trein niet vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet onder de trein geflikkerd?
quote:
Oe, had ik zondag. Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:02 schreef DrMarten het volgende:
*Burp* Dat was een prima biefstukje al zeg ik het zelf
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsk, minstens net zo belangrijk als de grootte van je e-penis.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Als ik van drank hield was dit wel een mooi moment om me te bezatten.
Later beginnen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh menschen.
Naar het werk toegaan terwijl het al licht is, is wel heel fijn. Helaas vanaf maandag 3 weken weer niet. Stomme zomertijd!
Dan moet ik ook later naar huis, en dat vind ik geen goede optie. Ik ga misschien wel na de vakantie een half uurtje eerder beginnen. 7:15 op het werkquote:
Tering! Hoe vroeg sta je dan op?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet ik ook later naar huis, en dat vind ik geen goede optie. Ik ga misschien wel na de vakantie een half uurtje eerder beginnen. 7:15 op het werk
Jezus ik zit net.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:21 schreef Q. het volgende:
Zo. Wel weer lang genoeg op kantoor gezeten. Even de koffie opdrinken en dan weer naar huis. Eind van de middag mag ik weer naar kantoor.
Ik slaap tegen 22:30~23:00, dus dat lukt me wel. Ik kan hier op het werk sporten, dat kan ik dan mooi doen, en toch even laat terug naar huis. 8.25e per maand voor 2 uur in de weekquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik dan net in m'n diepe slaap.
Ik slaap een uurtje later dan jij maar ga er drie uur later uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik slaap tegen 22:30~23:00, dus dat lukt me wel. Ik kan hier op het werk sporten, dat kan ik dan mooi doen, en toch even laat terug naar huis. 8.25e per maand voor 2 uur in de week
Dat is het plan he, ik slaap nu wel tot 5:45.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slaap een uurtje later dan jij maar ga er drie uur later uit
En in de tussentijd doe je?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik pak 45 minuten. Kan korter, maar dan moet ik op het werk schijten en kan ik niet nog even achter de laptop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in de tussentijd doe je?
Tussen opstaan en vertrek moet er bij mij echt niet langer dan een half uur tussen zitten, anders vind ik het zonde van m'n nachtrust
Laptop doe ik op het werk wel, schijten trouwens ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik pak 45 minuten. Kan korter, maar dan moet ik op het werk schijten en kan ik niet nog even achter de laptop.
Op het werk wordt het lastig series downloaden voor onderweg in de trein, en een paar kleine dagelijkse dingetjes in WoW ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laptop doe ik op het werk wel, schijten trouwens ook
Ik ben een ochtendmensquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Pff vroege slapers hier. Vind het zelf erg lastig om uberhaupt voor 12 uur te slapen
Hehe ja dat is waarquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op het werk wordt het lastig series downloaden voor onderweg in de trein, en een paar kleine dagelijkse dingetjes in WoW ook.
Heb je vannacht wel een beetje fatsoenlijk kunnen slapen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen reistijdquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in de tussentijd doe je?
Tussen opstaan en vertrek moet er bij mij echt niet langer dan een half uur tussen zitten, anders vind ik het zonde van m'n nachtrust
Vroeg wakker, maar dat ben ik al ruim een week. Vandaag viel mee, het was half zeven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je vannacht wel een beetje fatsoenlijk kunnen slapen?
Idd, heb zeker aan half jaar een xbox op mijn bureau gehadquote:
Dat is dan in ieder geval nog watquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeg wakker, maar dat ben ik al ruim een week. Vandaag viel mee, het was half zeven.
Hoe lang doe je er over van je bed naar je bureau?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen reistijdHeb m'n tanden nog niet gepoetst. Eet meestal ook achter m'n bureau.
Seconde of 5 2.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over van je bed naar je bureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |