lange tori man lange toriquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat dan of wil je niet over praten?
poserquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bullit werkt goed genoeg voor me.
Niet in verhouding met een mens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet de definitie van nep niet
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Heb voor het eerst een fles rode wodka gekocht. Lekker, maar er zit maar de helft aan alcohol in.
Kapot gaan we allemaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
x zorgt er voor dat je alles lief hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Het stadium dat ik schijtend in een luier in een bejaardentehuis zit sla ik liever over.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga liever dood door ouderdom dan door alcohol
je kan geen andere manieren bedenken om dood te gaan dan je lichaam kapotmaken met alcoholquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het stadium dat ik schijtend in een luier in een bejaardentehuis zit sla ik liever over.
omdat je dan niet straat bentquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar wat is een nep mens en waarom is iemand die Bullit drinkt een nep mens?
kan heel veel manieren bedenken maar aangezien het toch gebeurd doe ik het liever op mijn manier.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan geen andere manieren bedenken om dood te gaan dan je lichaam kapotmaken met alcohol
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je dan niet straat bent
je bent nep, een rat, vies, vuil en onbetrouwbaar
xquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
x zorgt er voor dat je alles lief hebt
maar is niet relaxt om bij mensen te zitten die x gebruiken als je rust wilquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
x zorgt er voor dat je alles lief hebt
Probeer eens x. Je boeit me nog niet echt nuchter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar is niet relaxt om bij mensen te zitten die x gebruiken als je rust wil
en maar blijven praten
heb er niet veel behoefte aanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet te vaak doen wel
dan gaat magie eraf
ga je naasten boeien dan idiotquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Probeer eens x. Je boeit me nog niet echt nuchter.
heb liever goeie joint dan xquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
x is wel lekker, maar wel erg overrated imho
kun je hier beter niet postenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om mensen te vermaken. Ik zoek mensen die mij vermaken.
Ik zie het nouquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb liever goeie joint dan x
kan je ook beetje normaal pitten
[..]
kun je hier beter niet posten
moet je bij r&p sc zijn
je ziet blijkbaar niet goedquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie het nou, Wietparkiet, voel je je stoerder omdat je wiet gebruikt en ik mijn Bullit bij de supermarkt haalt?
![]()
Ik vermeld dat ik Bullit drink, jij vindt mij nep, je heet wietparkiet, 1+1=2, ik moet pissen,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je ziet blijkbaar niet goed
het is wietparkiet zonder hoofdletter![]()
daarbij vind ik je wilde conclusies nogal merkwaardig, ik ga er toch ook niet van uit dat jij een 14/15 jarige hersendode bent
nadenken is dus niet je sterkste puntquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
jij vindt mij nep, je heet wietparkiet, 1+1=2,
Hoe kwam je tot die conclusie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nadenken is dus niet je sterkste punt
ben je daadwerkelijk zwakbegaafd of doe je alleen zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vermeld dat ik Bullit drink, jij vindt mij nep, je heet wietparkiet, 1+1=2, ik moet pissen,
1+1=2quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe kwam je tot die conclusie?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je daadwerkelijk zwakbegaafd of doe je alleen zo?
don't ever judge a book on it's cover fuckboy
HUILENquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik post hier 1 bericht en jij hebt in je onmetelijke wijsheid besloten dat ik nep ben.
![]()
![]()
![]()
"don't ever judge a book on it's cover fuckboy"
![]()
![]()
![]()
*proestquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik post hier 1 bericht en jij hebt in je onmetelijke wijsheid besloten dat ik nep ben.
![]()
![]()
![]()
"don't ever judge a book on it's cover fuckboy"
![]()
![]()
![]()
Bloody fucking idiotquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja het is geen Justin Bieber, sorry.
varieertquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vetel me eens, wat vind jij goede muziek?
Waarom lol?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:58 schreef wietparkiet het volgende:
lol
van boven naar beneden: trancecore, deathcore, metalcore en black metal
niks deathmetal
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Vind je het belangrijk om je vermeende superioriteit te laten blijken?
heb echt weinig met Eastcoast HCquote:
Aha, we komen er wel, dit is wel lekker, Nederlandese hardcore:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 03:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb echt weinig met East side HC
beter franse of duitse Hardcore
Nou ja ik ben net terug van mijn vrienden, nu slapen zoquote:
quote:
Mijn naam is Robert-Jan. Ik heb een leven vol foutief hoofdletter gebruik, gebrek aan streepjes en altijd een dubbel B achter de rugquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn naam foutief spellen terwijl je kan zien hoe het moet.
VA
Ik heb soms een extra aquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn naam is Robert-Jan. Ik heb een leven vol foutief hoofdletter gebruik, gebrek aan streepjes en altijd een dubbel B achter de rug
Ach gossie tochquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn naam is Robert-Jan. Ik heb een leven vol foutief hoofdletter gebruik, gebrek aan streepjes en altijd een dubbel B achter de rug
Hoi VoornaamTussenvoegselAchternaam.quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:
Die ene dag per jaar dat ie niet schijnt maakt niet zo veel uit.quote:
HA HAquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ene dag per jaar dat ie niet schijnt maakt niet zo veel uit.
Overbodig gebruik van godverdommequote:
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overbodig gebruik van godverdommeStraks verliest dat prachtige woord z'n kracht, denk er nou om.
Wat maakt dat nou godverdomme uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overbodig gebruik van godverdommeStraks verliest dat prachtige woord z'n kracht, denk er nou om.
YO YOquote:
Oh sorry, je woont niet in de stad met 1950 zonuren vorig jaar. Zonde man. Ach, het kan altijd erger, vergeleken met de achterhoek hebben we hier 300, dus zeg maar 30 volle zomerdagen zon meer per jaarquote:
Hmmm....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh sorry, je woont niet in de stad met 1950 zonuren vorig jaar. Zonde man. Ach, het kan altijd erger, vergeleken met de achterhoek hebben we hier 300, dus zeg maar 30 volle zomerdagen zon meer per jaarBriljant toch.
Onee, was de Veluwe, niet de achterhoek.quote:
Ik ben de rode draad in dit verhaal volledig kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onee, was de Veluwe, niet de achterhoek.
Dat hier een maand meer de zon schijnt dan in Deelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben de rode draad in dit verhaal volledig kwijt
Fijn dat je dat wilt 'delen' met mijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hier een maand meer de zon schijnt dan in Deelen.
BADUMTSSquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat je dat wilt 'delen' met mij
Doe daar wat aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YO YO
Zag net dat het 1-3 in jouw voordeel staat wat betreft gewonnen spelletjes
Ik laat jou graag het idee geven dat je goed bentquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe daar wat aan zou ik zeggen.of nou ja liever niet.
Dat waardeer ik enorm.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat jou graag het idee geven dat je goed bent
Illoemienadiequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb straks een toets, maar ik ben het boek kwijt.
Kadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Camera weer even verder uitgetest:
[ afbeelding ]
Dit zuigt ballen van een mannetjesrundquote:
Hopelijk heb je quotemelding aan staanquote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Hee waar is flips trouwensdie zou komen....
Alle vrouwen laten me in de steek
Daarom VLCquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk heb je quotemelding aan staan
Maar
Ik kon geen verbinding maken met de radio. iTunes bleef maar melding geven over url openen en verbinden en deed vervolgens niets.
Mja voor die enkele keer dat ik naar de radio luister nou een apart programma te downloaden, vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Al zal ik vast nog ergens VLC op mijn laptop hebben staan.quote:
Vind iTunes maar naar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja voor die enkele keer dat ik naar de radio luister nou een apart programma te downloaden, vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Al zal ik vast nog ergens VLC op mijn laptop hebben staan.
Dopperquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet een nieuwe waterfles hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:28 schreef Crip het volgende:
Ik lig er echt bij als een Jihadiste.AIVD geinformeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mehquote:
Water infuser. Heb je zo'n apart gedeelte waar je citroen schijfjes in kan doen etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet een nieuwe waterfles hebben
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:28 schreef Crip het volgende:
Ik lig er echt bij als een Jihadiste.mooie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOR Delta ziet er cool uitquote:
Link picsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Water infuser. Heb je zo'n apart gedeelte waar je citroen schijfjes in kan doen etc.
Dopperquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil een waterfles die je ook kan gebruiken voor limonade enzo en dat de smaak niet blijft hangen
Link van goedkoopste sitequote:
Ik wil een vliegtuig, en seks. Maarja dat krijg ik ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil een waterfles die je ook kan gebruiken voor limonade enzo en dat de smaak niet blijft hangen
Oehhhquote:
Ga naar de hoerenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:33 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wil een vliegtuig, en seks. Maarja dat krijg ik ook niet
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw.
Wil je je adres DM'en?Ik wil je wel een kaartje sturen
Dankjequote:
Precies deze staat op bol.com voor 20 euroquote:
Haha is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hoorwil je mij eerst een dm sturen? is wat handiger op mobiel
Ligt eraan wat voor plastic hé. Ene kan je dus wel meerdere soorten drinken in doen zonder dat het de smaak intrektquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Precies deze staat op bol.com voor 20 euroSneaky bastards.
Is een fijne fles.
http://www.aliexpress.com(...)uit/32260210178.html
Jep geen problemen ermee gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor plastic hé. Ene kan je dus wel meerdere soorten drinken in doen zonder dat het de smaak intrekt
White "out of stock"quote:
Niet daar. Dingen zijn allicht in de winkel te verkrijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Is het niet te koop in een winkel ofzo? Om 4,50 verzendkosten te betalen voor zo'n ding
pure whitequote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:53 schreef DrNick het volgende:
http://www.drogisterij.ne(...)-500ml-8717953047281
Er zit er een op loopafstand.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flikker
hoop dat je in een kanaal tyft
ja was gezellig man, prima omstandigheden ook. moeten we vaker doen.quote:
watquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja was gezellig man, prima omstandigheden ook. moeten we vaker doen.
ik heb nog steeds hoofdpijn dan die zuster die in mijn oren liep te schreeuwen.
en nu ga ik zo wat eten
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja was gezellig man, prima omstandigheden ook. moeten we vaker doen.
ik heb nog steeds hoofdpijn dan die zuster die in mijn oren liep te schreeuwen.
en nu ga ik zo wat eten
hij was half ontkleed vond aantrekkelijk 9/10quote:
hard chillen in 't ziekenhuis jwzquote:
Fapje gepleegd?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hij was half ontkleed vond aantrekkelijk 9/10
[..]
hard chillen in 't ziekenhuis jwz
beste ontmoetingsplek 2015
Heb je ondertussen wel weer kleren aangetrokken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Thuis, kleren uit en gepeneerde kipfilethaasjes eten.. boh life is good
Ge... peneerde?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Thuis, kleren uit en gepeneerde kipfilethaasjes eten.. boh life is good
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ondertussen wel weer kleren aangetrokken?
nopquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig!
Verdern og niets bekend, wat het dan wel is?
I knowquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
nee maar beetje respect mag wel is nare ziekte
Terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
zou witje echt slaag geven als ze zo over mijn ipad zat te springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terechtwhite pride geoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
white pride wordt meestal geassocieerd met nationalisten en white supremacistsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dit mag dan wel, nee geen gangster oid.
Maar blanken mogen niet trots zijn op hun blankheid.
Al vind ik het trots zijn er op maar raar hoor, maar double standards wel
I know, maar tochquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
white pride wordt meestal geassocieerd met nationalisten en white supremacists
Al zijn het vaak wel diegene die die woorden in de mond nemen. Niet dat dat wat boeit verder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
white pride wordt meestal geassocieerd met nationalisten en white supremacists
Couldn't care less tbhquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Couldn't care less tbh
vind verschil tussen huidskleur sowieso belachelijk
als in wat verschilt een zwart iemand van een wit iemand behalve de kleur van zijn huid?
Die trots is net zo belachelijk, trots omdat je blank bent.. of donker? Alsof je daarvoor gekozen hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Couldn't care less tbh
vind verschil tussen huidskleur sowieso belachelijk
als in wat verschilt een zwart iemand van een wit iemand behalve de kleur van zijn huid?
waarom zou je trots zijn op het land waar je in geboren bentquote:
sommige mensen willen zich blijkbaar beter voelen dan andere en dat doen ze door middel van hun huidskleur. debiel als je het mij vraagt maar goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die trots is net zo belachelijk, trots omdat je blank bent.. of donker? Alsof je daarvoor gekozen hebtNet als trots op je land zijn, je bent daar maar geboren hoor, kan wel fijn zijn maar trots?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je trots zijn op het land waar je in geboren bent
en wat is precies een land? een stuk grond met verzonnen grenzen
[..]
sommige mensen willen zich blijkbaar beter voelen dan andere en dat doen ze door middel van hun huidskleur. debiel als je het mij vraagt maar goed.
Je kan ook trots zijn op je gebrek aan geloofquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
enige waar ik trots op zou kunnen zijn is mijn familie en vrienden
en eventueel mijn geloof als ik dat zou hebben
Precies, slaat nergens opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Altijd zonde als men gelovig is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook trots zijn op je gebrek aan geloof
Ja zo kun je nog veel meer kapot beredeneren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daar kan ik ook van genietenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
Ik ben trots op het feit dat ik pijnloos heb gepoept vandaag.
dat is toch hun keuze?quote:
Hun keuze? Dat wordt er meestal ingegoten vanaf de geboorte, vorm van indoctrinatie jonge.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch hun keuze?![]()
vind dat altijd zo stom
je bent er toch vrij in om te geloven wat je wil en eventueel niet te geloven
is toch zoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja zo kun je nog veel meer kapot beredeneren.
Vrij ja, maar het slaat alsnog nergens opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch hun keuze?![]()
vind dat altijd zo stom
je bent er toch vrij in om te geloven wat je wil en eventueel niet te geloven
Dattem.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hun keuze? Dat wordt er meestal ingegoten vanaf de geboorte, vorm van indoctrinatie jonge.
Ja.. iemand ging een hekje bouwen en zei "Dit is nu van mij"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch zo
in de essentie is het toch op zijn zachts gezegd debiel dat we vechten voor een stukje land waar men denkbeeldige grenzen omheen gezet heeft
en tegenwoordig heb je veel mensen die het geloof laten vallen wanneer ze daar de kans voor krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hun keuze? Dat wordt er meestal ingegoten vanaf de geboorte, vorm van indoctrinatie jonge.
Clickbait titel, viel tegen, voldeed niet aan de verwachtingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:12 schreef DrNick het volgende:
Lubach had zo'n leuke discussie met die presentator die in geesten gelooft
Wat ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
vind atheisten ook echt mongolen
je kan toch ook niet geloven en je mond houden en niet proberen te kwetsen
Een stuk land geeft een gevestigd gebied aan. Als er oorlog is dan is het logisch datj eh et verdedigd al verdedig je de dingen die op het land staan en leven (mensen).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch zo
in de essentie is het toch op zijn zachts gezegd debiel dat we vechten voor een stukje land waar men denkbeeldige grenzen omheen gezet heeft
agnost heet dat geloof ikquote:
Zodra iedereen waar ik om geef veilig is in een ander land ben ik ook weg hoor, geen behoefte om dan te gaan strijden voor 'mijn land'quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een stuk land geeft een gevestigd gebied aan. Als er oorlog is dan is het logisch datj eh et verdedigd al verdedig je de dingen die op het land staan en leven (mensen).
Geen doekjes er om winden hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
Ik ben dus een moslim omdat het moet. oh oke
Agnost was toch juist dat je in principe niet geloofd, maar wel open zou kunnen staan ervoor als je bewijs hebt/het zelf ziet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
agnost heet dat geloof ik
ik geloof niet maar ik heb wel respect voor mensen die wel geloven evenals ik respect heb voor mensen die niet geloven en hou verder gewoon mijn mond
als je een atheist moet geloven welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
Ik ben dus een moslim omdat het moet. oh oke
Agnost, atheïst. Potato potato.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
agnost heet dat geloof ik
ik geloof niet maar ik heb wel respect voor mensen die wel geloven evenals ik respect heb voor mensen die niet geloven en hou verder gewoon mijn mond
guess soquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Agnost was toch juist dat je in principe niet geloofd, maar wel open zou kunnen staan ervoor als je bewijs hebt/het zelf ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |