Het zegt mij ook nietsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal dan wel gigantisch na mijn tijd zijn geweest.
NOOIT van gehoord.
Vrij aanstootgevend.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het heel erg dat ik dat geen aantrekkelijke vrouw vind?
Ik deel deze meningquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee hoor ik heb niks tegen homo'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sluts 9, Sluts 9quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
er zit nog een deel van de vortige TT in, degene die kan vinden is echt een baas
ahaha!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb niks tegen homo's
Goede film over het racisme in de VS inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede film over het racisme in de VS inderdaad.
Ook een goed liedje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boyz N the Hood, das een goeie film.
U know Ricky tried to run.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boyz N the Hood, das een goeie film.
Terwijl het in Zuid Afrika afspeelt, Apartheid wordt aan de kaak gesteld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede film over het racisme in de VS inderdaad.
10 euro de gramquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo moe en kan niet slapen... dead, pass me eens wat van dat spul van jou.
weet niet waar jij je shit kooptquote:
Pssssh, you trippin' dawgg? That sheet is gay as sheet, homez...quote:
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
Ik ken alleen de liedjes uit Grease, de film heb ik nooit gezien
Terwijl ze alleen maar pik wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.
nu ik de plot ken, hoef ik hem ook niet meer te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.
Of je kijkt Memento.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Ach ja, ik kan Saturday Night Fever nog kijken
Die heb ik op DVDquote:
quote:
Mij leken het meer nog niet uit de kast homo's a la Tom Cruise springend op een bank maar okay ..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die liedjes zijn gay maar die greasers zijn juist antihomo
..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die liedjes zijn gay maar die greasers zijn juist antihomo
Wat trap je nou in m'n troll boiquote:
Tribune godverdommequote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mij leken het meer nog niet uit de kast homo's a la Tom Cruise springend op een bank maar okay ..
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat trap je nou in m'n troll boi
Als je zeker bent van je geaardheid heb je geen problemen met homo'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
Ik verdenk altijd mensen die altijd met "homo" schelden van homoseksualiteit
Waar de mond vol van is....
M'n gevoelensquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:03 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Goddamn Pixxie, je ziet er echt heerlijk uit, een mooi cadeautje om zeer langzaam uit te pakken
Liever beoordeel ik mensen op gedrag dan geaardheid, afkomst of whatsoever.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als je zeker bent van je geaardheid heb je geen problemen met homo's
Heb je het nu over vriend hoinkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Liever beoordeel ik mensen op gedrag dan geaardheid, afkomst of whatsoever.
Ik kan het prima hebben met de homosexuele medemens, vaak kan ik hard lachen met hun.
Maar ik ken een kereltje, die constant homo-grapjes maakt en beweert het bij hoog en laag niet te zijn. Dat is volgens mij een viespeukje die 's avonds de parkeerplaatjes afstreunt.
Wow wat een beest ;$quote:
Gwn jaloers op zijn hosselskillsquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over vriend hoink
Denk het nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan het prima hebben met de homosexuele medemens, vaak kan ik hard lachen met hun.
Maar ik ken een kereltje, die constant homo-grapjes maakt en beweert het bij hoog en laag niet te zijn. Dat is volgens mij een viespeukje die 's avonds de parkeerplaatjes afstreunt.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dit kan je niet maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja zo'n viesdik wijf wil je ookquote:
Inderdaad vind het best romantisch overkomenquote:
Onzeker over de rimpels rond hun kutje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik haat het als vrouwen van die foto's maken van zichzelf (zoals die in S&G net) en ze dan in zo'n klein kut formaat online zetten.
Misschien, wat hij verder privé uitvoert heb ik ook geen flikker (quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dit kan je niet maken.
sorry maar dat boeit mij dus totaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik haat het als vrouwen van die foto's maken van zichzelf (zoals die in S&G net) en ze dan in zo'n klein kut formaat online zetten.
Wordplay Five.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien, wat hij verder privé uitvoert heb ik ook geen flikker () mee te maken, dat zoekt hij lekker zelf uit.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ja zo'n viesdik wijf wil je ook
Waarom niet? Willen ze aandacht en dan komen ze met zo'n kneuzen formaat, waarschijnlijk om alle imperfecties die ze hebben of denken te hebben te verbergen. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sorry maar dat boeit mij dus totaal niet.
Zoveel waarheid in 1 postquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]Vies dik valt wel mee toch? Dat ze zelf fatty er bij zet is wel zo van 'zeg allemaal dat ik niet dik ben mensen!'. Mja, volgens mij zet 90% daarom zijn of haar semi naaktfoto's online, om complimenten te krijgen. De overige 10% zijn vieze sletjes en kerels die denken dat ze seks kunnen regelen met dickpics.
Meeste zijn toch walvissen in s&gquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom niet? Willen ze aandacht en dan komen ze met zo'n kneuzen formaat, waarschijnlijk om alle imperfecties die ze hebben of denken te hebben te verbergen. Jammer is dat.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in 1 post
Heeft iemand een tegeltje?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oke nog wel wat lekkere chicks in sg zie ik toch nog
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zijn er bepaalde merken die zich compleet focussen op het gebruiken van (half)naakte wijven op hun t-shirts? Wie koopt deze shit? Kijk allemaal leuk en aardig tetten hier en daar maar om nu overal en nergens te verschijnen met zo'n shirt zal niet gewaardeerd worden.
Dat moment wanneer de realiteit je in je kop schopt en je toch burgerlijker bent dan je zelf hoopte te zijn.
Ja hoor, hier wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |