abonnement Unibet Coolblue
pi_151016022
Ik ben het nu even terug gaan kijken :@. Wat een plaatsvervangende schaamte. Ik snap überhaupt niet waar ze het idee vandaan hebben gehaald dat 'rustig niet scoort'. En constant die opmerkingen dat ze bombarie nodig hebben om op te vallen, dan kies je toch überhaupt al niet voor een band als de 3JS? :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2015 @ 13:07:13 #52
163650 Greys
pi_151017048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het aantal punten dat de 3JS haalden was toen hoger dan het totale IQ van de vakjury (o.a. Daniël Dekker, René Froger, Hind, ...). Het enige liedje dat enigszins potentie had om op te vallen, werd de grond in geboord als 'goed, maar niet geschikt voor het ESF'. Waarna Froger nog op het briljante idee kwam om in het Nederlands te gaan zingen en dan een vertaalde ondertiteling op het beeld te projecteren |:(
Ik zit er zelf nog meer mee dan de Jees, maar oh oh oh wat was dát een gemiste kans toen om dat Weelderig Waardeloos niet in te zenden. We waren daar live in de studio aanwezig en het kwam zó mooi ingetogen over en het viel al heel erg op tussen hun eigen andere liedjes, kan je nagaan hoe het was opgevallen tussen de bombarie die dat jaar werd ingezonden door de andere landen :X
Ze hadden allemaal gewoon naar Dulles moeten luisteren en ze hadden zelf moeten mogen kiezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2015 @ 13:09:40 #53
163650 Greys
pi_151017120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben het nu even terug gaan kijken :@. Wat een plaatsvervangende schaamte. Ik snap überhaupt niet waar ze het idee vandaan hebben gehaald dat 'rustig niet scoort'. En constant die opmerkingen dat ze bombarie nodig hebben om op te vallen, dan kies je toch überhaupt al niet voor een band als de 3JS? :')
Ja. Het was een beeldschoon liedje, opvallend juist door al zijn eenvoud. Als ze dat toen hadden gestuurd... gewoon zonder gedoe, op een krukkie. Top 10 in de finale, denk ik. Zij hadden toen die goede trend van Nederland dus al in kunnen zetten. Ik snap best dat Jan Dulles nog steeds denkt 'als we dát toch eens...'.

KUTVAKJURY! :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_151018123
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Het was een beeldschoon liedje, opvallend juist door al zijn eenvoud. Als ze dat toen hadden gestuurd... gewoon zonder gedoe, op een krukkie. Top 10 in de finale, denk ik. Zij hadden toen die goede trend van Nederland dus al in kunnen zetten. Ik snap best dat Jan Dulles nog steeds denkt 'als we dát toch eens...'.

KUTVAKJURY! :D

Weelderig Waardeloos met een mooie act van Hans Pannecoucke zou het hele probleem in één klap hebben opgelost :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2015 @ 13:50:46 #55
163650 Greys
pi_151018420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Weelderig Waardeloos met een mooie act van Hans Pannecoucke zou het hele probleem in één klap hebben opgelost :)
Ja. Echt, he?
En die mannen op een krukkie en geen gespring en gedoe in maffia-pakken, wat ze sowieso al nooit doen tijdens hun eigen optredens maar dat was nu ineens kennelijk door anderen aangeraden dat ze veel moesten bewegen, ofzo :')

Ik vond het in het begin jammer dat het Nationaal Songfestival is afgeschaft, maar tóen hadden we de J's echt al zelf moeten laten kiezen. Zij wisten het beter. Dat bleek. Want dan hadden ze Weelderig Waardeloos zeker gekozen, zei hij toen al en nu dus weer vanmorgen in dat programma :) Zijn stem is ook veel mooier zo, zo rustig. Hooguit iets meer strijkers nog in het 'hoogtepunt' en hop, finale.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:56:54 #56
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_151018640
Oké, ik vind dat naast de big 5 Nederland ook automatisch recht zou moeten hebben op een finaleplek. Waarom? Puur om het feit dat het land al sinds het eerste jaar meedoet. Zou ook voor Zwitserland, Luxemburg (als ze ooit weer meedoen) en België moeten tellen. :Y
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 17:03:54 #57
368283 ato
pi_151025195
Ik vond weelderig waardeloos ook de beste. Je vecht niet alleen was al top favoriet.
Ik vond het juist hun minste liedje en dan wordt het plots Engels gezongen endie act...

Vreselijk, ook jammer helaas... Want de 3 J's zijn zo slecht nog niet..


En Nederland 13 e van de 16 bij de bookmakers, oef dat is erg slecht
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 17:21:41 #58
368283 ato
pi_151025830
Maar dat Bookmakers gedoe is toch ook overal verschillend? Ik lees in sommige polls dat Nederland wel kwalificeerd. Soms als 6 e 8 e of net 10 e...
Life can be a bitch, so like it..
pi_151025850
Nog steeds heb ik het liedje van vorig jaar meer in mijn hoofd zitten dan het liedje van Anouk/Trijntje. Calm after te storm komt direct bij mij op en kan ik meteen meezingen, bij het liedje van Anouk/Trijntje moet ik nog steeds nadenken hoe dat ook alweer gaat. Ik heb er nog maar eens naar geluisterd, het liedje begint best aardig, ook voor een deel omdat Trijntje het goed heeft ingezongen (de studioversie) maar bij die eerste ronde aiaiaiaiai gaat het al vervelen, het duurt veel te lang, het zou zeker de helft korter moeten en de helft van het aantal keren moeten worden herhaald (het aantal keren dat je het refrein zingt).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151026390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nog steeds heb ik het liedje van vorig jaar meer in mijn hoofd zitten dan het liedje van Anouk/Trijntje. Calm after te storm komt direct bij mij op en kan ik meteen meezingen, bij het liedje van Anouk/Trijntje moet ik nog steeds nadenken hoe dat ook alweer gaat. Ik heb er nog maar eens naar geluisterd, het liedje begint best aardig, ook voor een deel omdat Trijntje het goed heeft ingezongen (de studioversie) maar bij die eerste ronde aiaiaiaiai gaat het al vervelen, het duurt veel te lang, het zou zeker de helft korter moeten en de helft van het aantal keren moeten worden herhaald (het aantal keren dat je het refrein zingt).
Jij bent ook wel van het herhalen zo te lezen... :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2015 @ 17:39:13 #61
163650 Greys
pi_151026437
Dotan favoriet voor Songfestival

van onze redactie
Dotan is dé favoriete artiest om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival.
Dat valt op te maken uit Het Grote Songfestival Boek dat deze week is verschenen.
Daarin staat een top 20 van artiesten die betrokkenen bij het evenement graag onze driekleur zien vertegenwoordigen. Het zijn niet de fans of tv-kijkers die de lijst in het boek hebben samengesteld, maar mensen uit het vak.

Alle veertig geïnterviewden in het boek zijn gevraagd om drie artiesten te noemen die ze graag Nederland zien vertegenwoordigen op het grootste muziekevenement ter wereld. Zo zijn onder anderen Frits Spits, Cornald Maas, Abdelkader Benali, Edsilia Rombley, Lenny Kuhr en Getty Kaspers geïnterviewd door auteurs Richard van de Crommert en Dave Boomkens.
Vorig jaar praatte de AVROTROS onder anderen met Alain Clark en Dotan over deelname aan het liedjesevenement, maar toen Anouk en Trijntje Oosterhuis een lied klaar hadden liggen, gaf de omroep daar de voorkeur aan.

WIE MOET DE KOMENDE JAREN NEDERLAND VERTEGENWOORDIGEN?
1. Dotan
2. Jett Rebel
3. Kensington
4. O’g3ne
5. Mr. Probz
6. Alain Clark
7. Wende Snijders
8. Afrojack
9. Janne Schra
10. Kovacs
11. Maaike Ouboter
12. Bo Saris
13. Caro Emerald
14. Niels Geusebroek
15. Eva Simons

Deze namen zijn het meest genoemd door de geïnterviewden van Het Grote Songfestival Boek.

http://www.telegraaf.nl/p(...)utm_campaign=twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_151026726
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:39 schreef Greys het volgende:
Dotan favoriet voor Songfestival

van onze redactie
Dotan is dé favoriete artiest om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival.
Dat valt op te maken uit Het Grote Songfestival Boek dat deze week is verschenen.
Daarin staat een top 20 van artiesten die betrokkenen bij het evenement graag onze driekleur zien vertegenwoordigen. Het zijn niet de fans of tv-kijkers die de lijst in het boek hebben samengesteld, maar mensen uit het vak.

Alle veertig geïnterviewden in het boek zijn gevraagd om drie artiesten te noemen die ze graag Nederland zien vertegenwoordigen op het grootste muziekevenement ter wereld. Zo zijn onder anderen Frits Spits, Cornald Maas, Abdelkader Benali, Edsilia Rombley, Lenny Kuhr en Getty Kaspers geïnterviewd door auteurs Richard van de Crommert en Dave Boomkens.
Vorig jaar praatte de AVROTROS onder anderen met Alain Clark en Dotan over deelname aan het liedjesevenement, maar toen Anouk en Trijntje Oosterhuis een lied klaar hadden liggen, gaf de omroep daar de voorkeur aan.

WIE MOET DE KOMENDE JAREN NEDERLAND VERTEGENWOORDIGEN?
1. Dotan
2. Jett Rebel
3. Kensington
4. O’g3ne
5. Mr. Probz
6. Alain Clark
7. Wende Snijders
8. Afrojack
9. Janne Schra
10. Kovacs
11. Maaike Ouboter
12. Bo Saris
13. Caro Emerald
14. Niels Geusebroek
15. Eva Simons

Deze namen zijn het meest genoemd door de geïnterviewden van Het Grote Songfestival Boek.

http://www.telegraaf.nl/p(...)utm_campaign=twitter
Afrojack? :?
O'g3ne, Emerald en Kensington zouden in ieder geval alle drie goed kunen werken. Kensington heeft een 'internationale' sound, Emerald is een geweldige zangeres die een sterk charisma heeft (of dat je nu van houdt of niet) en met O'g3ne heb je dat aparte waar de songfestivalkijkers zo graag op stemmen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151026733
Lijstjes afzeiken, heerlijk! :)

Dotan mag van mij best. Ik vind het zouteloze kutmuziek, maar het heeft wel internationale allure en zou best kunnen scoren. Jett Rebel heeft ook allure, maar niet op een songfestival. Kensington is gewoon de nieuwe Kane. Niet sturen, dat vindt niemand in het buitenland leuk en over vier jaar zijn we ze in Nederland ook zat en worden er weer petities gestart om ze te laten stoppen.

Maaike Ouboter en Niels Geusebroek noemen begrijp ik echt niet. Leuke rijmelarij voor zwangere huismoeders van halverwege de dertig, maar echt goede muziek is het natuurlijk niet. De eerste heeft bovendien alleen een semi-sentimenteel liedje over haar vader gepreveld en verder niet zo heel veel gepresteerd.

Mijn favo's: Dotan (niet mijn smaak, maar wel van anderen), Wende Snijders en Bo Saris. Die zou ik graag zien gaan.
pi_151026809
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Greys het volgende:
De 3Js zitten bij Tijd voor MAX (woensdag is mijn vrije dag en het regent dus erhm... ik zapte er toevallig langs :@ O-) ) maar Dulles moet nog steeds lachen dat de vakjury van hun Nat. Songfestival destijds zei dat Weelderig Waardeloos ECHT NIET KON want 'je kunt niet met een rustig liedje in driekwartsmaat naar het Songfestival'. En daarna kwam Birds. Dat was ook een driekwartsmaat en minstens net zo rustig. Dus Dulles denkt nog steeds dat wij (het thuisstempubliek en de vakjury) het allemaal fout hadden door destijds Weelderig Waardeloos niet te kiezen.

EN GELIJK HEEFT IE. :D
In hun show laten ze Weelderig Waardeloos overgaan in Birds, lieten ze zien en horen.
Ze waren niet zuur maar zeiden lachend 'zie, het had wél gekund :7 '.
Al was het niet mijn favoriete lied, hij heeft wel gelijk. En niet alleen Birds, maar ook daarvoor hebben genoeg landen bewezen dat het kan. Een vakjury heb je toch ook niks aan? Ze beinvloeden alleen maar de kijker (althans het gedeelte dat zich laat beinvloeden...). Ik weet niet meer wie er in de jury zaten, maar laten we dat nooit meer doen. Als er ooit weer een NF komt dan graag naar de scandinavische landen kijken.
~The present is all there is~
pi_151026850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zit er zelf nog meer mee dan de Jees, maar oh oh oh wat was dát een gemiste kans toen om dat Weelderig Waardeloos niet in te zenden. We waren daar live in de studio aanwezig en het kwam zó mooi ingetogen over en het viel al heel erg op tussen hun eigen andere liedjes, kan je nagaan hoe het was opgevallen tussen de bombarie die dat jaar werd ingezonden door de andere landen :X
Ze hadden allemaal gewoon naar Dulles moeten luisteren en ze hadden zelf moeten mogen kiezen.
Nummer had meer opgevallen maar ze hadden waarschijnlijk dezelfde pakken gedragen en zelfs bij weelderig waardeloos rond gehuppeld :P dus nog niet door :')
~The present is all there is~
pi_151026872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:48 schreef Mystikvm het volgende:
Lijstjes afzeiken, heerlijk!

Dotan mag van mij best. Ik vind het zouteloze kutmuziek, maar het heeft wel internationale allure en zou best kunnen scoren.
Ik vind het eveneens zouteloze kutmuziek. Waar is het op gebaseerd dat dit internationaal in de smaak zou vallen?
Jij snijdt in ieder geval iets belangrijks aan: wij moeten bekijken wat ze internationaal leuk vinden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151026918
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:39 schreef Greys het volgende:
Dotan favoriet voor Songfestival

van onze redactie
Dotan is dé favoriete artiest om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival.
Dat valt op te maken uit Het Grote Songfestival Boek dat deze week is verschenen.
Daarin staat een top 20 van artiesten die betrokkenen bij het evenement graag onze driekleur zien vertegenwoordigen. Het zijn niet de fans of tv-kijkers die de lijst in het boek hebben samengesteld, maar mensen uit het vak.

Alle veertig geïnterviewden in het boek zijn gevraagd om drie artiesten te noemen die ze graag Nederland zien vertegenwoordigen op het grootste muziekevenement ter wereld. Zo zijn onder anderen Frits Spits, Cornald Maas, Abdelkader Benali, Edsilia Rombley, Lenny Kuhr en Getty Kaspers geïnterviewd door auteurs Richard van de Crommert en Dave Boomkens.
Vorig jaar praatte de AVROTROS onder anderen met Alain Clark en Dotan over deelname aan het liedjesevenement, maar toen Anouk en Trijntje Oosterhuis een lied klaar hadden liggen, gaf de omroep daar de voorkeur aan.

WIE MOET DE KOMENDE JAREN NEDERLAND VERTEGENWOORDIGEN?
1. Dotan
2. Jett Rebel
3. Kensington
4. O’g3ne
5. Mr. Probz
6. Alain Clark
7. Wende Snijders
8. Afrojack
9. Janne Schra
10. Kovacs
11. Maaike Ouboter
12. Bo Saris
13. Caro Emerald
14. Niels Geusebroek
15. Eva Simons

Deze namen zijn het meest genoemd door de geïnterviewden van Het Grote Songfestival Boek.

http://www.telegraaf.nl/p(...)utm_campaign=twitter
O'g3ne staat er nu al in, lol :D Oh mr.Probz en Kensington, ja! Nu al zin in volgend jaar *O*
~The present is all there is~
pi_151026954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het eveneens zouteloze kutmuziek. Waar is het op gebaseerd dat dit internationaal in de smaak zou vallen?
Jij snijdt in ieder geval iets belangrijks aan: wij moeten bekijken wat ze internationaal leuk vinden.
Het ligt net zo lekker in het gehoor als sommige internationale producties. Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar het klinkt niet Nederlands. Bij sommige artiesten kun je gewoon horen dat het uit Nederland komt. Jacqueline Govaert is zo'n voorbeeld. Miss Montreal ook. Daarvan weet je dat het nooit in het buitenland gaat scoren. Veel te middelmatige muziek.

Dotan heeft gewoon teveel nummers die op elkaar lijken, maar dat weten ze in het buitenland natuurlijk nog niet.
pi_151026984
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:37 schreef Unites het volgende:

[..]

Jij bent ook wel van het herhalen zo te lezen... :')
Het ging dan ook vooral om mijn eerste zin wat geen herhaling is: dat Calm After the Storm na een paar keer horen beter in het geheugen is opgeslagen en veel aangenamer is dan Anouks liedje zowel na een paar keer horen als na veelvuldig horen. Dat laatste had ik herhaald omdat ik tot dezelfde conclusie kom na het met frisse oren nog eens te hebben beluisterd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151027052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef Mystikvm het volgende:
Dotan heeft gewoon teveel nummers die op elkaar lijken, maar dat weten ze in het buitenland natuurlijk nog niet.
Yep, dat maakt niet uit voor het ESF.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2015 @ 18:06:19 #71
163650 Greys
pi_151027309
Eens met (in volgorde van eensheid:)

1. Dotan
2. Caro Emerald
3. Mr. Probz
4. Jett Rebel
5. O’g3ne
6. Kensington
7. Bo Saris
8. Kensington

Waarbij bv Caro Emerald bv niet MIJN smaak is, maar ik weet zeker dat haar soort muziek en uitstraling zou scoren :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin woensdag 25 maart 2015 @ 18:16:21 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151027585
Ik kan me met geen mogelijkheid het liedje in mn kop krijgen,, het is iedere keer:'oh ja' en dan ga ik stilletjes huilen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151027628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:16 schreef yvonne het volgende:
Ik kan me met geen mogelijkheid het liedje in mn kop krijgen,, het is iedere keer:'oh ja' en dan ga ik stilletjes huilen.
Beter dan het niet uit je hoofd kunnen krijgen.
pi_151030862
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef Greys het volgende:
Eens met (in volgorde van eensheid:)

1. Dotan
2. Caro Emerald
3. Mr. Probz
4. Jett Rebel
5. O’g3ne
6. Kensington
7. Bo Saris
8. Kensington

Waarbij bv Caro Emerald bv niet MIJN smaak is, maar ik weet zeker dat haar soort muziek en uitstraling zou scoren :)
6 of 8 klopt niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151031020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:16 schreef yvonne het volgende:
Ik kan me met geen mogelijkheid het liedje in mn kop krijgen,, het is iedere keer:'oh ja' en dan ga ik stilletjes huilen.
Precies mijn punt eerder op de dag. :)
Dat is voor mij geen goed teken qua hoe goed het liedje zal aanslaan bij het brede publiek, vooral niet gezien het genre of juist ontbreken van een genre (pop). Je kan deze keer de TROS weinig verwijten bij het selectieproces, ze hebben voortgezet waarmee ze bezig waren. De fout van de TROS is dat ze niet eerst even wat mensen die er verstand van hebben hebben laten luisteren naar het liedje of dat ze niet nadat het publiek heeft aangegeven dat het niet gaat werken aankaarten of dat het niet een goed idee is om een ander liedje te kiezen. Dat kan er eventueel ook best een van Anouk zijn (Birds werkte wel redelijk goed) als ze nog een goed liedje op de plank heeft liggen of heeft gereseveerd voor een nieuw album.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')