quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:57 schreef Greys het volgende:
DIT GAAT HELEMAAL GOED KOMEN JONGENS!!!!!![]()
![]()
JAAAAAAAAAA WE GAAN NAAR DE FINALESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn nog niet veel reacties op, maar wij zitten daar wel in de meeste "finaleplaatsrijtjes".quote:
Zoiets werd vorig jaar ook over Calm After The Storm gezegdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Het springt er wel uit in de recap maar toch heb ik mijn twijfels
Trijn en Anouk zijn trouwens samen een album aan het maken, je maakt mij niet wijs dat daar minimaal 3 liedjes tussen staan die in ieder geval een stuk eigentijdser en beter waren geweest dan Walk Along
Dat was in de basis al wel een eigentijdser liedje dan Walk Along, dat net zo goed onze inzending in 2004 had kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Zoiets werd vorig jaar ook over Calm After The Storm gezegd
Je kunt inderdaad een goed lied hebben, maar als de uitvoerder niet overweg kan met de spanning en het optreden niet wordt begrepen...dan is dat erg zonde. Met Trijntje hebben we in elk geval iemand met veel ervaring. Ze moet alleen niet al te moeilijk gaan kijken, niet met d'r arm de hele tijd bewegingen maken die niet bij het lied passen (Glennis deed dat ook). Weet alleen niet of ze dat nog kan afleren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:22 schreef ato het volgende:
Ik heb weinig met de stem van Trijntje en het liedje. Wat ik wel van haar vind is dat zij proffessioneel is en haar vak goed kan uit oefenenen. Het is geen Joan die dood slaat vanwege de zenuwen ( ik vond het liedje vanJoan wel beter).
Nee. Daarom denk ik ook dat we het wel halen. Zitten veel slechtere liedjes in.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zeg jongens, als we straks niet doorgaan dan gaan we toch niet de schuld geven aan het deelnemersveld in onze halve finale of de startplaats?
ECHT WEL, OOSTBLOKFEESTJE IS HET!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zeg jongens, als we straks niet mee mogen doen (= niet naar de zogenaamde finale mogen) dan gaan we toch niet de schuld geven aan het deelnemersveld in onze halve finale of de startplaats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Het aantal punten dat de 3JS haalden was toen hoger dan het totale IQ van de vakjury (o.a. Daniël Dekker, René Froger, Hind, ...). Het enige liedje dat enigszins potentie had om op te vallen, werd de grond in geboord als 'goed, maar niet geschikt voor het ESF'. Waarna Froger nog op het briljante idee kwam om in het Nederlands te gaan zingen en dan een vertaalde ondertiteling op het beeld te projecterenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Greys het volgende:
De 3Js zitten bij Tijd voor MAX (woensdag is mijn vrije dag en het regent dus erhm... ik zapte er toevallig langs![]()
) maar Dulles moet nog steeds lachen dat de vakjury van hun Nat. Songfestival destijds zei dat Weelderig Waardeloos ECHT NIET KON want 'je kunt niet met een rustig liedje in driekwartsmaat naar het Songfestival'. En daarna kwam Birds. Dat was ook een driekwartsmaat en minstens net zo rustig. Dus Dulles denkt nog steeds dat wij (het thuisstempubliek en de vakjury) het allemaal fout hadden door destijds Weelderig Waardeloos niet te kiezen.
EN GELIJK HEEFT IE.
In hun show laten ze Weelderig Waardeloos overgaan in Birds, lieten ze zien en horen.
Ze waren niet zuur maar zeiden lachend 'zie, het had wél gekund'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |