Aight.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef Flippiee het volgende:
Even laptop bij pakken dat gaat makkelijker.
Dan wil ik crip bellen. Gezien jullie relatie.
Misschien dat je vanuit de hemel toe kijkt. JE WEET ET NIET.
Baequote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight.
Ik zal even appen of zij aanwezig is.
En dan hoop ik iig beter zicht te hebben als nu, want anders is het nog tragisch
brb ff bae appen
Dan nogquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight.
Ik zal even appen of zij aanwezig is.
En dan hoop ik iig beter zicht te hebben als nu, want anders is het nog tragisch
brb ff bae appen
Sorry brah, ik moet een beetje m'n best doen om hip te zijn.quote:
Ja, volgens mij is het datquote:Op maandag 23 maart 2015 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje legt het spel wel uit.
En bae, pls lt. plsdont
Bae is Deens voor poepquote:Op maandag 23 maart 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry brah, ik moet een beetje m'n best doen om hip te zijn.
Volgens 9gag was bae een goed begin.
Dan ken ik het spel en is het tofquote:Op maandag 23 maart 2015 19:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het dat![]()
![]()
Al begrijp ik er helemaal niets van als ik nu naar het plaatje kijk, en dat komt overeen met mijn omschrijving.
Oh, sorry. En het lijkt dat ba, eh, HELP?! AFT is op dit moment. Dus je zult een andere hulplijn moeten zoeken.
Deensquote:
Damn, wij gaan een goeie vlucht hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ken ik het spel en is het tof
babe? en goddamnwat een pech
Of ik je nummer magquote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh Flip, de hulplijn is aanwezig!!!![]()
Maar waar ging het ook alweer om?
Ik neem niemand serieus die ''bae'' gebruiktquote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
DeensDat neemt niemand serieus.
[..]
Damn, wij gaan een goeie vlucht hebben.
En ok, genoteerd.
En zie update indien nog niet gezien.
Huh, whut? Nee toch?quote:
zie edit.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Huh, whut? Nee toch?
* Lt.Surge gaat het topic teruglezen o.ó
Illoemienadie confirmquote:Op maandag 23 maart 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Ik begrijp even niets meer van deze situatie.
mits je niet op je 1e trip sterftquote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
DeensDat neemt niemand serieus.
[..]
Damn, wij gaan een goeie vlucht hebben.
En ok, genoteerd.
En zie update indien nog niet gezien.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Jij moet haar helpen. Vrouwen onder elkaar en zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik je nummer mag
Ik bedoel of je mij nou moest geloven of je wel of niet je dingen moest laten vertellen
welke?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Ga eten danquote:
Terechte klacht wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik neem niemand serieus die ''bae'' gebruikt
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Terechte klacht wel.
Sorry broeder. Het zal niet meer gebeuren.
Lekker op tijd ook!quote:
Heerlijk positief ook deze.quote:
Ik ben gewoon in shock dat jij nog aanwezig bent.quote:
Ok, ik gun je tijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gun me dan ook tijd
[..]
Waar ik niet van uit ga
Dat je sterft. Je bent oud en volwassen genoeg, denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, ik gun je tijd.
Ga je er niet van uit dat je positief bent, of dat ik dood ga de 1e trip? Vragen...vragen..
Om te sterven? Zeker. Het waren 26 mooie jaren.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je sterft. Je bent oud en volwassen genoeg, denk ik.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Om te sterven? Zeker. Het waren 26 mooie jaren.
yquote:Op maandag 23 maart 2015 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in shock dat jij nog aanwezig bent.
Ja, en dan hebben we ook nog geen antwoord van de ONZ-babe.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]enough internet for today
kom wel weer in onz als je minder bijdehand bent
kun je lang wachtenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]enough internet for today
kom wel weer in onz als je minder bijdehand bent
Je zusje weet er alles van xd xd xd xdquote:Op maandag 23 maart 2015 19:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meestal doe je alleen aan vluggertjes.
Die willen we allemaal wel helpenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:26 schreef Crip het volgende:
Whatsup Flippie waar moet ik je mee helpen?! o:
quote:
goed zo nickquote:Op maandag 23 maart 2015 20:00 schreef DrNick het volgende:
"Huu ruim jij de vaatwasser uit" ~DrZusje
Doe het zelf
ja dat maakt niet uitquote:Op maandag 23 maart 2015 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat is een oudere zus. Zusje is een verkleinwoord.
Echt he, ik zit boven. Zij beneden. Komt ze speciaal hierheen om te zeggen dat ik dat moet doenquote:
Moet je zondag werken?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat is een oudere zus. Zusje is een verkleinwoord.
Ja, ik heb een wandelende agenda. Jeweetwelquote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah k. Heb die tafel nu hier staan, dus moet je even kijken voor wanneer.
Heeft zij ook jouw rooster dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik heb een wandelende agenda. JeweetwelDie moet je maar ff aan de mouw trekken. Ik ben slecht in data onthouden enzo
Roosters voor een jaar? Sjiek hendigquote:Op maandag 23 maart 2015 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, die ligt op het bureau van mijn pc. Mijn gehele jaarrooster
Het mooiste is nog wel dat ik ze zelf kan invullenquote:
Echt fantastischquote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het mooiste is nog wel dat ik ze zelf kan invullen![]()
Ik vul alleen maar late- en nachtdiensten in. Krijg ongeveer 80% van wat ik aanvraag. Nachtdiensten zijn niet populair onder onze machinisten. Dus ze zijn dondersblij dat ik ze maximaal invul. Ik werk maar 8 keer per jaar dat ik voor 8 uur moet beginnen ofzo
Nachtenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Echt fantastisch
Nachten lijken mij ook chill, ben totaal geen ochtendmens.
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nachten
Geld verdienen op tijden dat je van niemand last hebt, lekker je eigen ding kan doen. Amper mensen om je heen. Ondertussen muziekje luisteren, genieten, lekker je werk doen.
Het allermooiste: Op maandagochtend thuis komen om 8 uur, een heerlijk vers koud biertje openen en genieten terwijl heel Nederland aan het kankeren is op de maandagochtend. Lekker met een biertje iedereen de middelvinger geven en hun moeder naar verwensen terwijl je lachend jezelf aftrekt![]()
Het leven kan zo mooi zijn
Monoquote:
Nickquote:
Ruzie met Mutti en zusje?quote:
Blijkbaar had niemand de vaatwasser uitgeruimd, en ik zat boven. Roept mijn zusje vanaf beneden dat ik het moet doen. "Doe het zelfquote:
Je hoort naar mij te luisteren schatquote:
Maar jij draait niet skklquote:Op maandag 23 maart 2015 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hoort naar mij te luisteren schat
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Blijkbaar had niemand de vaatwasser uitgeruimd, en ik zat boven. Roept mijn zusje vanaf beneden dat ik het moet doen. "Doe het zelf". Komt mutti iets later thuis, helemaal waus. Huu wij werk en school, jij vrij, nu naar beneden en doen.
Kanker op
quote:
Man man manquote:Op maandag 23 maart 2015 21:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stond ook niets in, 4 borden, paar pannen, paar mokken en glazen.
Welkom in de echte werk leefquote:Op maandag 23 maart 2015 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey
Mijn leidinggevenden zijn klootzakken. Mij van een post afhalen, maar dat mij niet vertellen, maar wel de rest van mijn collega's______________
Om er een 15-jarige bekende van de baas er neer te zetten, mooi is dat
Ik ben voorzichtig op zoek naar ander werk hoor. Ookal heb ik een vast contract. Maar heb geen zin om steeds een uur bezig te zijn van deur tot deur naar mijn werkquote:
Ja die struggle had ik ook. Nu heb ik geen vaatwasser en zou ik het gezeik voor lief nemenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Blijkbaar had niemand de vaatwasser uitgeruimd, en ik zat boven. Roept mijn zusje vanaf beneden dat ik het moet doen. "Doe het zelf". Komt mutti iets later thuis, helemaal waus. Huu wij werk en school, jij vrij, nu naar beneden en doen.
Kanker op
Ja snap ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig op zoek naar ander werk hoor. Ookal heb ik een vast contract. Maar heb geen zin om steeds een uur bezig te zijn van deur tot deur naar mijn werk
Ja open er een topic over.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef DrNick het volgende:
"Wat, dat is een minuut werk"
"JA NOU DAN IS DAT DUS EEN KLEINE MOEITE"_____________
Zondag?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wanneer kom je chillen in arnhy dan
moet opzich wel lukken. Ik laat je woensdag of donderdag weten of het lukt ivm schoolwerk. Dan weet ik duidelijk wat ik nog allemaal moet doenquote:
Nice.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet opzich wel lukken. Ik laat je woensdag of donderdag weten of het lukt ivm schoolwerk. Dan weet ik duidelijk wat ik nog allemaal moet doen
Dat is het leuke aan op jezelf wonen. Iedereen is altijd welkom. Kon bij mijn ouders dus echt nooitquote:
drm in de schuur chillenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan op jezelf wonen. Iedereen is altijd welkom. Kon bij mijn ouders dus echt nooit
of op de veel te kleine kamer van een mattiequote:Op maandag 23 maart 2015 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drm in de schuur chillen
vooral nu warmer weer word is lekker
Brabant hequote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo hebben de bussen in Eindhoven altijd vertraging in de avond
al paar weken niet geweestquote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of op de veel te kleine kamer van een mattie
Koop een autoquote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Ja maar gratis OVquote:
Da's wel tof ja. Hier is het ook altijd naar omdat Mutti er isquote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan op jezelf wonen. Iedereen is altijd welkom. Kon bij mijn ouders dus echt nooit
Hoe was het nog met Surge?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Niks van gehoordquote:
haha fggtquote:Op maandag 23 maart 2015 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
I don't wanna go to school, I just wanna break the rules.
Mangoquote:Op maandag 23 maart 2015 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net een mango gegeten, halfuurtje terug. Nu jointje. Zou het moeten versterken, we gaan het zien
Auto is toch wel chillerquote:
Nationale Vrucht van India, zouden dus echt 100 soorten van zijn ofzo? Awesome. Mango is lekkahquote:
En een noord afrikaanse mangoquote:
Ligt er ook aan waar de mango vandaan komt, smaakt een beetje andersquote:Op maandag 23 maart 2015 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nationale Vrucht van India, zouden dus echt 100 soorten van zijn ofzo? Awesome. Mango is lekkah
Die van de AH zal vast niet uit India komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar de mango vandaan komt, smaakt een beetje anders
Zuinige auto aanschaffen dan en op lpg rijdenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja qua tijd wel maar niet qua geld. Ik ben maandelijks het meest kwijt aan benzine
die mango kan onze cultuur niet respecterenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een noord afrikaanse mango
Ja zal het ff doen. Zo geregeld.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zuinige auto aanschaffen dan en op lpg rijden
Nopequote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die van de AH zal vast niet uit India komen.
Wow, eigenlijk moet ik daar heen gaan en in verschillende gebieden mango's eten
No problemquote:
Dit van een wietforumquote:Mango is de nationale vrucht van India en Cannabis werd daar voor het eerst grootschalig gebruikt voor religieuze doelen.
Ze hebben daar ook mangosmaak-weed, o.a. Bangalore Mango.
Zou dat toeval zijn?
Oh ik dacht India is fucking groot, dus zou kunnenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope
Bedoel meer de landen. Pakistaanse vindt m'n ma het lekkerste
Goa zou een goede bestemming voor je zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit van een wietforum
Sowieso dat ik daar nu op vakantie ga
Als ik aan Goa denk, denk ik aan een muziekgenre voor drugsgebruikersquote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goa zou een goede bestemming voor je zijn
Ja zou ook best kunnen hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht India is fucking groot, dus zou kunnen
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen de APK keuring voor de auto. Wordt weer leuk denk ik.
#volwassenproblems
quote:
Gewoon niet keuren ja tochquote:Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
#volwassenproblems
hoe is dat volwassenproblemsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
#volwassenproblems
Wietparkietje wanneer ga jij bij het webloggiequote:Op maandag 23 maart 2015 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe is dat volwassenproblems
iemand van 17 kan een auto bezitten en die is nog niet volwassen en zal wel zijn apk moeten laten keuren
Je mag pas een auto op je 18e toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand van 17 kan een auto bezitten en die is nog niet volwassen en zal wel zijn apk moeten laten keuren
heb geen idee van de klimaat en landschap verschillen tussen noord en zuid bijvoorbeeld. Zou invloed kunnen hebben.quote:
Ja ook goed.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh nooit?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wietparkietje wanneer ga jij bij het webloggie
Werkt niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net een mango gegeten, halfuurtje terug. Nu jointje. Zou het moeten versterken, we gaan het zien
annika was mijn eerste crush ooit.quote:
je mag pas zelfstandig rijden op je 18dequote:Op maandag 23 maart 2015 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je mag pas een auto op je 18e toch?
Pics.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
annika was mijn eerste crush ooit.
nu is ze lelijk
Ik ga anders best lekker nu na een paar hijsjes. Maar het springt er niet bovenuit dat ik zeker weet dat het door de mango komtquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je mag pas zelfstandig rijden op je 18de
daarvoor mag je al wel een auto hebben
Hmm ja, nog nooit ervaren dat het heel anders is met mango. Het is wel een verschrikkelijk lekkere combo. (Net als een groene appel en joint.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga anders best lekker nu na een paar hijsjes. Maar het springt er niet bovenuit dat ik zeker weet dat het door de mango komt
Had dat eerder gezegd, de ap is net dichtquote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja, nog nooit ervaren dat het heel anders is met mango. Het is wel een verschrikkelijk lekkere combo. (Net als een groene appel en joint.)
Ik kwam niet eerder dit topique binnen stommelen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, de ap is net dicht
Verwend misschien ??quote:Op maandag 23 maart 2015 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom voel ik me met regelmaat ongelukkig? Mijn leven is een fucking feestje man
Goed man!quote:Op maandag 23 maart 2015 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik leef van mijn eigen geld hoor
Mocht hij het niet halen dan wil ik hem kopenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
#volwassenproblems
Ik bied de helft!quote:Op maandag 23 maart 2015 22:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Mocht hij het niet halen dan wil ik hem kopen
Gaat je rakketakketaktaktak geluid dan ook weg?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
#volwassenproblems
Kan je weer een paar dagen vooruit.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Morgen heb ik weer een doos met 50 pakjes lange vloei
Kan je vol stoppen met lekkere dingenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Morgen heb ik weer een doos met 50 pakjes lange vloei
Maanden ja. (En mijn vriend gebruikt ze ook en ik deel wel eens wat uit)quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Kan je vol stoppen met lekkere dingen
Neat.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maanden ja. (En mijn vriend gebruikt ze ook en ik deel wel eens wat uit)
Tiet vliegt.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurt nog 15 jaarDat klinkt wel weer lang
cutequote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=575401942570030&fref=nf
Arme boyNick.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
19
Ik moet eens een leuk vrouwmensch vinden om mee te paren.
Hoe ouder je bent, hoe sneller tijd gaatquote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Voor mijn gevoel was het wel héél lang geleden dat ik 10 was dus de komende 15 jaar gaan vast niet zo snel voorbij
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 23 maart 2015 23:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe ouder je bent, hoe sneller tijd gaat
LB heeft al met geoquote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er is wel zo'n meisje waar ik al een aantal jaar een semi-crush op heb
Mja, true.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry, die legde je voor me klaar en je verbreedde het doel
Kom wel met een plan wat je gaat doen. Als dat leuk en misschien origineel is kunnen ze het extra leuk vinden.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef DrNick het volgende:
Maar hoe vraag je mensen of ze willen daten? Gewoon "hee, daten?"?
Mensen :s
Hallo Nick. Of moet ik zeggen Aar. Wil je iemand mee op een date vragen?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef DrNick het volgende:
Maybequote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Hallo Nick. Of moet ik zeggen Aar. Wil je iemand mee op een date vragen?
Dat lijkt me prima inderdaad. Zo niet, dan weet je helaas al genoeg.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon "Hey, zin om een keer wat te drinken samen?" Werkt ook heel goed
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom wel met een plan wat je gaat doen. Als dat leuk en misschien origineel is kunnen ze het extra leuk vinden.
Heb nog niet echt een plan verder ofzo. Weet eigenlijk niet eens wat ze leuk vindt.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Komt wel goedquote:Op maandag 23 maart 2015 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Urgh, feels. Ik ben bijna een half jaar single, wanneer stopt mijn hoofd eens
dit ja, uberhaupt niet eens per se voor een date.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar is het dan wel obvious als date als je elkaar niet echt veel spreekt ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit ja, uberhaupt niet eens per se voor een date.
Geen idee. Ik haat het woord yolo, maar soms denk ik met dit soort dingen 'yolo'. Waar moet het gesprek anders toeleiden?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar is het dan wel obvious als date als je elkaar niet echt veel spreekt ofzo?![]()
Ja, da's ook weer zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haat het woord yolo, maar soms denk ik met dit soort dingen 'yolo'. Waar moet het gesprek anders toeleiden?En als het gesprek er nauwelijks was, dan zal vragen om een drankje de boel echt niet verslechteren oid denk ik
Klopt klopt.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En om er een geweldige cliché bij te gooien:
Nee heb je, ja ken je krijgen
Maar door het nooit te doen, raak je er ook niet aan 'gewend' en blijf je het eng vindenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt klopt.
Als iemand dat aan mij zou vragen zou ik het wel tof vinden, maar om het te vragen is wel akelig
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar door het nooit te doen, raak je er ook niet aan 'gewend' en blijf je het eng vinden
quote:
quote:
Da's een half uur.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey luister dit
https://soundcloud.com/borrrrr/hey-ik-druk-op-play-1
quote:
quote:
Good for you!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sinds ik mn facebookpage heb gespammed vet veel leuke reacties op mijn soundcloud![]()
lobi
Koop jahr00n's hosselboekje voor beginners, succes gegarandeerd.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef DrNick het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Koop jahr00n's hosselboekje voor beginners, succes gegarandeerd.
Online handleiding staat niet op google, kan je nagaan hoe top secret het is. Als iedereen het kon zou dit de slagingskans kunnen verminderen.quote:
Haha wat een gek joh.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Sim doet vreemd momenteel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wat een gek joh.Staat toch niks bij die muur, ze loopt eropaf alsof er een koelkast staat ofzo.
Ah, tof. Thanksquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Online handleiding staat niet op google, kan je nagaan hoe top secret het is. Als iedereen het kon zou dit de slagingskans kunnen verminderen.
Hier de handleidingen, netjes gesplitst per boek: Topicreeks: Userfoto's
Is een Fringe referentie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een Fringe referentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja, ik dacht al dat ik het ergens van kende.
?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
denk je een vriend in iemand te hebben krijg je dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |