Libertariėrs die Ayn Rand verafgoden zijn het ergst.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Enkel mensen die op mensen stemmen die in de overheid zitten en verkondigen dat de overheid kleiner moet zijn erger dan mensen die in de overheid zitten en verkondigen dat de overheid kleiner moet.
hehehquote:
we leven niet meer in de jaren '50, dimmquote:
Wat boeit mij die relatie nou, zwakzinnige.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende man zo bij een dergelijk bericht "Mila" posten en niet "Kutcher
"
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze de noten er los bij krijgt straks. Huehuehue
helemaal nietquote:Op maandag 23 maart 2015 17:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die doet constant stom tegen mij
Wat heb je gedaan :squote:Op maandag 23 maart 2015 17:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die doet constant stom tegen mij
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Meloewa verkocht haar kut nog voor een snickers man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Die apostrof is overbodig, deaddie.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven niet meer in de jaren '50, dimm
wow damnquote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
ik bedoel, als een neger het tot president kan schoppen moet het voor een vrouw ook geen probleem zijn.
leuk grapjenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
ik bedoel, als een neger het tot president kan schoppen moet het voor een vrouw ook geen probleem zijn.
Waarom neem je geen lenzen? Lijkt me zwaar kut om de hele dag met een bril op te hebben als je actief bent.quote:
racist.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
Is dat zo? Doe het eigenlijk altijd zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die apostrof is overbodig, deaddie.
Negers kregen in de VS eerder stemrecht dan vrouwen, dus het zal mij benieuwen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
Ik stem altijd een vrouwquote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven niet meer in de jaren '50, dimm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |