abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150972414
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:34 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
niet zelf gemaakt

Wat zou er gebeuren als ik elke kruising op dit ding van stoplichten voorzie _O-
Nu nog niet zoveel aangezien die bus de enige is die 'm gebruikt maar oke.
Welke is dit ook al weer op de store? hij ziet er goed uit :9
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
  dinsdag 24 maart 2015 @ 02:14:40 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150972678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Welke is dit ook al weer op de store? hij ziet er goed uit :9
http://steamcommunity.com//sharedfiles/filedetails/?id=409429211
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150973430
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender. :P

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222

Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog. |:( :O
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 08:21:25 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150973685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 01:18 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat ze het despawnen er met een reden hebben ingebouwd ;) Wel leuk voor de extra challenge natuurlijk.
Het maakt het inderdaad extra uitdagend maar in dit geval heb ik het hele gebied gewoon gesloopt en doe ik het vanavond opnieuw. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2015 @ 08:38:23 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150973890
Denk dat ik vd week maar weer eens opnieuw begin. Heb wel een leuke stad gebouwd met freeform wegen e.d. maar zit nu op 30k en het ziet er niet uit.
Krijg je met voortschrijdend inzicht. :').
pi_150974070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender. :P

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222

Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog. |:( :O
Hoe supertof is dit _O_

Dank voor het vullen van mijn avond vanavond. Project Gebiedsontwikkeling Stadion gaat vanavond van start _O_
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2015 @ 09:03:36 #57
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150974246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender. :P

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222

Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog. |:( :O
Ik heb em ook ff op Reddit gezet. Krijg je meer exposure. 8-).
pi_150974284
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender. :P

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222

Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog. |:( :O
Knap hoor.
pi_150974285
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb em ook ff op Reddit gezet. Krijg je meer exposure. 8-).
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe supertof is dit _O_

Dank voor het vullen van mijn avond vanavond. Project Gebiedsontwikkeling Stadion gaat vanavond van start _O_
Bedankt. :) Ik hoop dat men er plezier van heeft. ;) Mooiste is dat er dus straks hopelijk in veel steden een Feyenoord-stadion staat. :@
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:06:28 #60
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_150974288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender. :P

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222

Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog. |:( :O
Tof man!! :)

Deze gozer heeft ook een boel toffe gebouwen/industrie gebouwen: Klikje
Ik vind zijn stijl en kleurgebruik echt heel erg tof :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:06:37 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150974290
Held. Vanmiddag ook even een prominente plek geven in m'n stad.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:07:52 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150974311
Held, gewoon blender leren gebruiken voor dit spel. Ik ben jaloers :'). Heb je nog wat tips voor een aspirant beginner? :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150974527
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:07 schreef jogy het volgende:
Held, gewoon blender leren gebruiken voor dit spel. Ik ben jaloers :'). Heb je nog wat tips voor een aspirant beginner? :P.
Hmm, paar dingen die ik heb geleerd na veel drama. Allereerst zou ik in het begin gewoon proberen om een kubus van 8x8x8 in het spel te krijgen. Op dat moment weet je precies wat wel werkt en wat niet werkt.

1. De precieze settings voor exporten naar fbx.
In Blender rechts de afmetingen op "metric" zetten. Daarna in Object mode je object selecteren. Daarna export --> fbx. Scale op 100. Selected objects, apply transform, apply modifiers aanvinken. Add leaf bones uitvinken, al weet ik niet of dat strikt noodzakelijk is.

2. Als je gaat UV wrappen eerst in Object mode kijken of je object wel staat op schaal 1.000. Dit kun je checken door sidepanel te openen met "N". Voor de zekerheid kun je ook gewoon altijd even Ctrl-A drukken en dan rotation+scale doen. Daarna pas unwrappen. Dat bezorgde mij in het begin flink wat kopzorgen.

3. UV wrappen is kutter dan het modelen zelf. ;) Bezint voor ge begint, zeg maar. :P Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar de beste manier. Ik bedenk me nu net ook dat het misschien makkelijker is om, als je een hoog gebouw maakt, elke verdiepingen een loop cut te maken met Ctrl-R. Zo kun je alle verdiepingen dezelfde texture gebruiken.

4. Bij het modelen niet bang zijn om dingen opnieuw te maken. Stel het ziet er niet goed uit, of er lopen veel lijnen niet symmetrisch, of er zijn teveel faces, gewoon kijken hoe je diezelfde vorm beter kunt maken. Verder is subdivide edge een van mijn favo's nu. Edge selecteren en dan "w" drukken en dan subdivide edge. Daarmee maak je een extra vertex in het midden van je edge. Zo kun je heel snel een driehoek maken bijvoorbeeld.

5. Maak veel gebruik van orthografisch perspectief (numpad 5) en dan met 1,3 (front-view/side-view) en 7 (top-view) kun je goed kijken wat er goed staat en wat niet.

6. Om ervoor te zorgen dat objecten precies gelijk staan kun je "Shift-S" gebruiken. Stel ik wil iets perfect in het midden zetten. Dan doe ik eerst shift-S, cursor to center. Daarna selecteer ik mijn object en doe ik shift-S --> selected to cursor. Dit kun je ook doen met UV-wrap. Echt handig om dingen precies op elkaar te zetten.

Er zijn nog wel wat dingen maar dit zijn wel tips waar ik dagen voor nodig had om uit te vinden. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:29:08 #65
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150974700
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:31:46 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150974752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hmm, paar dingen die ik heb geleerd na veel drama. Allereerst zou ik in het begin gewoon proberen om een kubus van 8x8x8 in het spel te krijgen. Op dat moment weet je precies wat wel werkt en wat niet werkt.

1. De precieze settings voor exporten naar fbx.
In Blender rechts de afmetingen op "metric" zetten. Daarna in Object mode je object selecteren. Daarna export --> fbx. Scale op 100. Selected objects, apply transform, apply modifiers aanvinken. Add leaf bones uitvinken, al weet ik niet of dat strikt noodzakelijk is.

2. Als je gaat UV wrappen eerst in Object mode kijken of je object wel staat op schaal 1.000. Dit kun je checken door sidepanel te openen met "N". Voor de zekerheid kun je ook gewoon altijd even Ctrl-A drukken en dan rotation+scale doen. Daarna pas unwrappen. Dat bezorgde mij in het begin flink wat kopzorgen.

3. UV wrappen is kutter dan het modelen zelf. ;) Bezint voor ge begint, zeg maar. :P Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar de beste manier. Ik bedenk me nu net ook dat het misschien makkelijker is om, als je een hoog gebouw maakt, elke verdiepingen een loop cut te maken met Ctrl-R. Zo kun je alle verdiepingen dezelfde texture gebruiken.

4. Bij het modelen niet bang zijn om dingen opnieuw te maken. Stel het ziet er niet goed uit, of er lopen veel lijnen niet symmetrisch, of er zijn teveel faces, gewoon kijken hoe je diezelfde vorm beter kunt maken. Verder is subdivide edge een van mijn favo's nu. Edge selecteren en dan "w" drukken en dan subdivide edge. Daarmee maak je een extra vertex in het midden van je edge. Zo kun je heel snel een driehoek maken bijvoorbeeld.

5. Maak veel gebruik van orthografisch perspectief (numpad 5) en dan met 1,3 (front-view/side-view) en 7 (top-view) kun je goed kijken wat er goed staat en wat niet.

6. Om ervoor te zorgen dat objecten precies gelijk staan kun je "Shift-S" gebruiken. Stel ik wil iets perfect in het midden zetten. Dan doe ik eerst shift-S, cursor to center. Daarna selecteer ik mijn object en doe ik shift-S --> selected to cursor. Dit kun je ook doen met UV-wrap. Echt handig om dingen precies op elkaar te zetten.

Er zijn nog wel wat dingen maar dit zijn wel tips waar ik dagen voor nodig had om uit te vinden. :P
Dank O+. Vanavond weer ff blender opstarten en kijken wat ik kan doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150974759
quote:
Die bizarre experimenten zijn wel tof. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150974838
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Dank O+. Vanavond weer ff blender opstarten en kijken wat ik kan doen.
Oja, en voor je gaat exporten altijd checken of je origin goed staat, anders is het in Skylines zo lastig. Object selecteren --> Shift-S --> Cursor to center --> Shift-S --> selection to cursor.

Al moet je soms bij het importen in Skylines nog wel dat vinkje aanzetten bij de bottom nog-wat. (Is maar 1 optie, ben de naam even vergeten.)

En voor de export maak ik altijd een extra save met andere naam, zodat ik niet per ongeluk m'n gebouw vernachel. Over die "test-save" even een snelle uv wrap gooien (maakt niet uit of het een goede of slechte wrap is), daarna gewoon even een 1024x1024 of 512x512 lege texture maken in PSD en die test-save_d.png noemen. Daarna die twee bestanden in de import-map gooien en dan zou 't moeten werken. Maar als je problemen hebt, laat 't gewoon weten. :)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150977423
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

Meerijden is leuk :D , zo zie je de stad ook eens op een andere manier.
Trips saved percentage valt tegen als je kijkt naar alle cims bij haltes :{
Ziet er tof uit zo. :@
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:22:25 #70
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150977706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hmm, paar dingen die ik heb geleerd na veel drama. Allereerst zou ik in het begin gewoon proberen om een kubus van 8x8x8 in het spel te krijgen. Op dat moment weet je precies wat wel werkt en wat niet werkt.

1. De precieze settings voor exporten naar fbx.
In Blender rechts de afmetingen op "metric" zetten. Daarna in Object mode je object selecteren. Daarna export --> fbx. Scale op 100. Selected objects, apply transform, apply modifiers aanvinken. Add leaf bones uitvinken, al weet ik niet of dat strikt noodzakelijk is.

2. Als je gaat UV wrappen eerst in Object mode kijken of je object wel staat op schaal 1.000. Dit kun je checken door sidepanel te openen met "N". Voor de zekerheid kun je ook gewoon altijd even Ctrl-A drukken en dan rotation+scale doen. Daarna pas unwrappen. Dat bezorgde mij in het begin flink wat kopzorgen.

3. UV wrappen is kutter dan het modelen zelf. ;) Bezint voor ge begint, zeg maar. :P Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar de beste manier. Ik bedenk me nu net ook dat het misschien makkelijker is om, als je een hoog gebouw maakt, elke verdiepingen een loop cut te maken met Ctrl-R. Zo kun je alle verdiepingen dezelfde texture gebruiken.

4. Bij het modelen niet bang zijn om dingen opnieuw te maken. Stel het ziet er niet goed uit, of er lopen veel lijnen niet symmetrisch, of er zijn teveel faces, gewoon kijken hoe je diezelfde vorm beter kunt maken. Verder is subdivide edge een van mijn favo's nu. Edge selecteren en dan "w" drukken en dan subdivide edge. Daarmee maak je een extra vertex in het midden van je edge. Zo kun je heel snel een driehoek maken bijvoorbeeld.

5. Maak veel gebruik van orthografisch perspectief (numpad 5) en dan met 1,3 (front-view/side-view) en 7 (top-view) kun je goed kijken wat er goed staat en wat niet.

6. Om ervoor te zorgen dat objecten precies gelijk staan kun je "Shift-S" gebruiken. Stel ik wil iets perfect in het midden zetten. Dan doe ik eerst shift-S, cursor to center. Daarna selecteer ik mijn object en doe ik shift-S --> selected to cursor. Dit kun je ook doen met UV-wrap. Echt handig om dingen precies op elkaar te zetten.

Er zijn nog wel wat dingen maar dit zijn wel tips waar ik dagen voor nodig had om uit te vinden. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oja, en voor je gaat exporten altijd checken of je origin goed staat, anders is het in Skylines zo lastig. Object selecteren --> Shift-S --> Cursor to center --> Shift-S --> selection to cursor.

Al moet je soms bij het importen in Skylines nog wel dat vinkje aanzetten bij de bottom nog-wat. (Is maar 1 optie, ben de naam even vergeten.)

En voor de export maak ik altijd een extra save met andere naam, zodat ik niet per ongeluk m'n gebouw vernachel. Over die "test-save" even een snelle uv wrap gooien (maakt niet uit of het een goede of slechte wrap is), daarna gewoon even een 1024x1024 of 512x512 lege texture maken in PSD en die test-save_d.png noemen. Daarna die twee bestanden in de import-map gooien en dan zou 't moeten werken. Maar als je problemen hebt, laat 't gewoon weten. :)
Misschien een idee om dit in de OP te zetten in een spoilertje ofzo? Desnoods wil ik het wel even wat opleuken en de stappen verwerken in een tutorial flyer dingetje.

In ieder geval heel tof dat je dit zo even hebt uitgelegd _O_ Dat scheelt ons weer.
pi_150977771
Gisteren is mijn stadje ermee opgehouden nadat al mijn stroomgeneratoren "not enough fuel" hadden. Ze waren allemaal zeer goed bereikbaar en nergens stonden file's.

Iemand een idee hoe dit kan? Voordat ik straks met hetzelfde probleem zit in de nieuwe stad :+
Kindness
pi_150978611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef GeorgeMichael het volgende:
Gisteren is mijn stadje ermee opgehouden nadat al mijn stroomgeneratoren "not enough fuel" hadden. Ze waren allemaal zeer goed bereikbaar en nergens stonden file's.

Iemand een idee hoe dit kan? Voordat ik straks met hetzelfde probleem zit in de nieuwe stad :+
windmolens all the way _O_
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:53:01 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150978732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef GeorgeMichael het volgende:
Gisteren is mijn stadje ermee opgehouden nadat al mijn stroomgeneratoren "not enough fuel" hadden. Ze waren allemaal zeer goed bereikbaar en nergens stonden file's.

Iemand een idee hoe dit kan? Voordat ik straks met hetzelfde probleem zit in de nieuwe stad :+
Heb je vrachtstations gebouwd?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:53:16 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150978742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

windmolens all the way _O_
En dat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150979101
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef jogy het volgende:
Maar oké, zelfde principe, andere locatie maar met cargotrain station in de buurt 8-).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is deze downloadbaar? Lijkt me ideaal!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:04:16 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150979161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Is deze downloadbaar? Lijkt me ideaal!
Kan je goed zelf maken hoor, zal denk ik ook wel ergens te vinden zijn. Die van mij is iig geen asset :P.

Gewoon goed nadenken waar je je op en afrit neergooit en niet bang zijn om ook de binnenkant van de ring te gebruiken :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:17:44 #77
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150979770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender. :P

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222

Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog. |:( :O
_O_ O+ _O_ nice nice nice
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150979864
De 3D Blender tutorial mag naar mij ge PM't worden, zet ik hem in de OP.

Ik ga ook wat proberen. Lijkt me tof! Is Blender te doen voor iemand die nooit iets gedaan heeft met 3D modelling?
pi_150980148
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je vrachtstations gebouwd?
Volgens mij kon ik dat nog niet. Ik zat rond de 3000 inwoners.
Kindness
pi_150982158
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Qunix het volgende:
De 3D Blender tutorial mag naar mij ge PM't worden, zet ik hem in de OP.

Ik ga ook wat proberen. Lijkt me tof! Is Blender te doen voor iemand die nooit iets gedaan heeft met 3D modelling?
Ik had voorheen alleen maar maps gemaakt voor Half-Life en CS, dus het is wel te doen op zich.

Heb vandaag en morgen niet zoveel tijd maar zal in de loop van de week kijken of ik een simpel proces kan neerpennen van begin in Blender tot het eindproduct met:

1. Blender model / settings voor Skylines.
2. UV wrap / texturen.
3. Export naar Skylines.

Voorop staat dat ik zelf ook nog vrij nieuw ben, dus vooral bij modelen/texturen zullen er vast nog betere manieren zijn dan ik tot nu toe heb ontdekt. Enige wat ik kan aangeven is een manier waarop het lukt, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. ;)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150982938
quote:
Godsamme het houdt niet op _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_150983034
Zo grappig. Telkens op mijn werk schrijf ik de mods op die ik wil downloaden als ik Fok en Reddit langs ga. Als ik dan thuis ben, dan zoek ik ze allemaal op en download ik ze :).

Elke dag is er wel iets bij. Wel jammer dat steam op mijn werk is geblokkeerd.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2015 @ 14:03:03 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:12:10 #84
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_150984224
quote:
Zit er nu al een paar minuten naar te staren. De wegen zijn zowel het grootste probleem als het grootste genot. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 maart 2015 @ 14:40:38 #86
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150984954
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:41:34 #87
357045 Grifte
Feijenoord
pi_150984985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij staat er op. Ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden maar halve RSI hier door al dat gekut in blender. :P

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222

Volgens mij is er ook iets met de LOD maar snap daar niet zoveel van nog. |:( :O
Geweldig. Tuurlijk kan het altijd beter, maar ondanks de beperkingen betreft grootte etc ziet hij er prachtig uit.

De Kuip O+
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:19:33 #88
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150986433
Wow, de Kuip, hoe vet man _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_150988220
zo, skylines ook maar weer opgestart.. :)

hmm..

height too high bij het plaatsen van een trein station? ;(
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:22:47 #90
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150988448
Hele dag verheugd om te spelen, nu ben ik eindelijk klaar met werk en heb ik barstende koppijn.

Dan maar genieten van de creativiteit van anderen.
pi_150988458
Wel tof SuperHarregarre; je staat in de top10 van de reddit artikelen van cities :P. Of zie ik dat niet goed? Totaal geen verstand van reddit.

http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/ < plekje 9 :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:24:58 #92
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150988522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Wel tof SuperHarregarre; je staat in de top10 van de reddit artikelen van cities :P. Of zie ik dat niet goed? Totaal geen verstand van reddit.

http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/ < plekje 9 :)
Hehe, die persoon die weigert dit stadion in z'n stad te plaatsen _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:27:35 #93
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150988617
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Hehe, die persoon die weigert dit stadion in z'n stad te plaatsen _O-
Vast een Romein ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:27:57 #94
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150988636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vast een Romein ;)
Amsterdammert :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150988924
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Hehe, die persoon die weigert dit stadion in z'n stad te plaatsen _O-
:D. Schitterend :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:41:49 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150989140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D. Schitterend :)
Heb zin om net zoals jij zei zo'n stadiongebied te maken, maar slaat een beetje als kut op dirk om dat nu al te doen met 9500 inwoners _O- en not enough money ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150989216

quote:
Because every Pharmacy needs an donutmaker
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:44:37 #98
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150989249
Voor iedereen die wat inspiratie tekort komt om mooie steden te maken:

  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:48:31 #99
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150989387
Merk nu pas dat je bij die zonable voetpaden kan instellen dat er wél trucks op rijden.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  FOK!fotograaf dinsdag 24 maart 2015 @ 16:49:36 #100
364681 over_hedge
pi_150989422
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef Divje het volgende:
Merk nu pas dat je bij die zonable voetpaden kan instellen dat er wél trucks op rijden.
is sinds paar dagen ja. Is geupdate
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')