abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 13:07:06 #26
401329 verified  DUO-Webcare
Dienst Uitvoering Onderwijs
pi_150981731
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:45 schreef KKOPPI het volgende:
Heb mijn havo diploma en volg nu MBO niveau 4 opleiding. Zit in 3e jaar en ben 20. Nu gaat er op school een dreigement rond dat als je een bepaald percentage niet aanwezig bent, je stufi deels wordt ingenomen en dat soort dingen. Geldt dat ook voor mij? Heb ik aanwezigheidsplicht/leerplicht? Er zijn lessen waar ik volgens de school bij aanwezig moet zijn, zoals taal en rekenen, maar die heb ik dus al gehaald dus verveel me altijd de pleuris. Heb wel wat beters te doen....!

Heb hier nergens een duidelijk antwoord over kunnen vinden...
Er geldt geen verplichting om ongeoorloofd verzuim aan ons door te geven voor het mbo 3 en mbo 4. Dit betekent dat de instelling niet aan ons hoeft door te geven dat je te weinig aanwezig bent. Wel kan het zijn dat wanneer je te weinig aanwezig bent, de school bijvoorbeeld besluit om je uit te schrijven als voltijdsstudent. Dit heeft wel gevolgen voor je studiefinanciering!
Zolang je als voltijdsstudent staat ingeschreven gaat er niets met je studiefinanciering gebeuren.
We geven alleen algemene informatie op Fok!. Voor persoonlijk contact klik hier.
Volg je ons al op: Twitter of Facebook: mbo * hbo en universiteit * debiteur?
Op PM en DM gaan we niet in. www.duo.nl
pi_151012530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:07 schreef DUO-Webcare het volgende:

[..]

Er geldt geen verplichting om ongeoorloofd verzuim aan ons door te geven voor het mbo 3 en mbo 4. Dit betekent dat de instelling niet aan ons hoeft door te geven dat je te weinig aanwezig bent. Wel kan het zijn dat wanneer je te weinig aanwezig bent, de school bijvoorbeeld besluit om je uit te schrijven als voltijdsstudent. Dit heeft wel gevolgen voor je studiefinanciering!
Zolang je als voltijdsstudent staat ingeschreven gaat er niets met je studiefinanciering gebeuren.
Duo-webcare, het lijkt wel alsof jullie speurhonden hebben voor vragen op dit forum.
pi_151013055
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:47 schreef Zolder het volgende:

[..]

Duo-webcare, het lijkt wel alsof jullie speurhonden hebben voor vragen op dit forum.
Je hebt de lokquote gemist.
pi_151226414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:07 schreef DUO-Webcare het volgende:

[..]

Dankje! Alles wat ik moet weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')