2nutz dit 2nutz dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz denkt nu hoogstwaarschijnlijk dat je kkmad bent vanwege zijn meesterlijke getroll.

JAAAA let it begin!!! HOMOWOUTquote:Op maandag 23 maart 2015 14:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt een mongool idd die blauwetijger

Ik heb je gewaarschuwd. Veel plezier met je verder interacties.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Wil je je eigen frustratie niet projecteren op mijn interacties met 2nutz?

Wij starten wel onze eigen groepschat.quote:

Amen dit. man man man.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je je eigen frustratie niet projecteren op mijn interacties met 2nutz?

Niet geklikt.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef Matip het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_liedje_zingen.html
huehue

Meesterlijke troll dit.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
2nutz dit 2nutz dat.
Maar, nee ze is gevormd door jou, dus overduidelijk dat dat geen effect heeft.

quote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
BlauweTijger?
Eerder BlauweMongool ahahahha
quote:

ja omdat hij altijd blauwtjes loopt bij mongolen hahahaha omfgquote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
BlauweTijger?
Eerder BlauweMongool ahahahha

Reageer nou even via dm alsjeblieft of wat is dit nou huh?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
ATTENTIE
Alsof jullie ooit Matip zouden kunnen vervangen

Thanks. Je ziet eindelijk het licht.quote:

wow bt zou echt niet pikkenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja omdat hij altijd blauwtjes loopt bij mongolen hahahaha omfg

Wel een propedeuse, of telt dat niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:45 schreef hoink581 het volgende:
Wie van jullie heeft allemaal een diploma van de HTK universiteit voor psychologie?

Je doet VWO.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel een propedeuse, of telt dat niet?

Zet me op de rails en ik tuf met 80km/u van Amsterdam naar Haarlem.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt het stoom al uit je oren?

Kan je het woord "projectie" in verschillende contexten toepassen?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel een propedeuse, of telt dat niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |