Oeh wow jelly in paradisequote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
krijg jij wel eens een klap op je bek?
Heb erg mijn best gedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, was een van je betere werken.
Probeer wat subtieler te doen.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
ATTENTIE
Chai, hoink581 en ik hebben Matip uit onze vriendengroep gezet omdat hij te dom voor ons is. Denk je van: nou wat zou het m'n leven verrijken als ik onderdeel van zo'n walgelijk kliekje kan zijn, stuur dan een DM!
Cito van 550 is wel een vereiste.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
ATTENTIE
Chai, hoink581 en ik hebben Matip uit onze vriendengroep gezet omdat hij te dom voor ons is. Denk je van: nou wat zou het m'n leven verrijken als ik onderdeel van zo'n walgelijk kliekje kan zijn, stuur dan een DM!
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
ATTENTIE
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig verrassend. Dan woont ze vlakbij deadprez wat natuurlijk ook niet verrassend is
Voor wat hoort wat.quote:
Dat zal vast het geval zijn. Al beweert deadprez niet in woensel west te wonen, wellicht wel in woensel Noord of zoquote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
is dat ook vlakbij kluiskraker.woensel? ofzo?
inb4: Fylax: zie dm!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
ATTENTIE
hahahquote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel '' reageren maar als een gek DM'en.
![]()
Wil je je eigen frustratie niet projecteren op mijn interacties met 2nutz?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz denkt nu hoogstwaarschijnlijk dat je kkmad bent vanwege zijn meesterlijke getroll.
echt een mongool idd die blauwetijgerquote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
![]()
HAHAHAHA LOL!!!!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |