Welke PI of smiley zou ervoor gezorgd hebben dat je mijn post niet als sarcastisch zou beschouwen?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is dat ik sarcasme kan ruiken maar anders had ik onbeschaamd mijn eigen loftrompet geblazen.
Deze;quote:Op maandag 23 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke PI of smiley zou ervoor gezorgd hebben dat je mijn post niet als sarcastisch zou beschouwen?
hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hakt ze vaak ook helemaal in de pan met discussies.
die huilendequote:Op maandag 23 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke PI of smiley zou ervoor gezorgd hebben dat je mijn post niet als sarcastisch zou beschouwen?
vond dit wel schattigquote:Op maandag 23 maart 2015 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Omdat er steeds minder vogels in de bomen zitten, hebben inwoners van het dorp Mohanpur in het noorden van India twee mussen getrouwd.
Duizenden mensen waren volgens de krant Times of India ervan getuige hoe de mannetjesmus Chunmun 'het jawoord gaf' aan het vrouwtje Gauriya.
Begeleid door trommelmuziek dansten en zongen zij. Volgens de traditie werd het 'echtpaar' zeven keer rond het heilig vuur geleid.
Chunmun werd uit een naburig dorp op een paard naar zijn bruid gereden, zij het dat iemand het beestje vasthield. De inwoners van het gebied rond Mohanpur staan volgens de krant bekend om hun liefde voor de natuur.
Zij maken zich zorgen over de daling van het aantal mussen en doen er alles aan om de vogels te beschermen. Zo hebben de gasten bij het huwelijk beloofd dat zij op het dak van hun huis voor de vogels steeds waterbakjes en graankorrels neerzetten."
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-india-getrouwd.html!!!!!!!!!!
Alle PI's en emoticons hier zijn passief-agressief.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Omdat er steeds minder vogels in de bomen zitten, hebben inwoners van het dorp Mohanpur in het noorden van India twee mussen getrouwd.
Duizenden mensen waren volgens de krant Times of India ervan getuige hoe de mannetjesmus Chunmun 'het jawoord gaf' aan het vrouwtje Gauriya.
Begeleid door trommelmuziek dansten en zongen zij. Volgens de traditie werd het 'echtpaar' zeven keer rond het heilig vuur geleid.
Chunmun werd uit een naburig dorp op een paard naar zijn bruid gereden, zij het dat iemand het beestje vasthield. De inwoners van het gebied rond Mohanpur staan volgens de krant bekend om hun liefde voor de natuur.
Zij maken zich zorgen over de daling van het aantal mussen en doen er alles aan om de vogels te beschermen. Zo hebben de gasten bij het huwelijk beloofd dat zij op het dak van hun huis voor de vogels steeds waterbakjes en graankorrels neerzetten."
hahaquote:
Okéquote:Op maandag 23 maart 2015 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle PI's en emoticons hier zijn passief-agressief.
Je kan ook ja zeggen, heeftie geen succes nodigquote:
damn hoink zou écht niet pikkenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hoink is echt kk Kansloos...
Nou, juist wel. Ze is volgens TARDIS. chronisch chagrijnig.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ook ja zeggen, heeftie geen succes nodig
hoink, zou echt tr maken hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 15:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dankje
[..]
hoink is echt kk kansloos
Weet niet zo goed wat ik met deze opmerking aan moet.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hoeft het alleen tegen je vader te zeggen en dan heb je een vent toch?
die mussen waarschijnlijk doodsbang in kooitjesquote:Op maandag 23 maart 2015 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Alsof iemand een 24-jarige wilquote:Op maandag 23 maart 2015 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hoeft het alleen tegen je vader te zeggen en dan heb je een vent toch?
zou gewoon een tweede tr maken hoinkquote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef Matip het volgende:
[..]
hoink, zou echt tr maken hoor met je smerige vlassnor
In dat geval passen ze perfect bij elkaarquote:Op maandag 23 maart 2015 15:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Nou, juist wel. Ze is volgens TARDIS. chronisch chagrijnig.
Ben je te oud om uitgehuwelijkt te worden?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof iemand een 24-jarige wil
lachenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik met deze opmerking aan moet.
Dat was inderdaad wat ik impliceerdequote:Op maandag 23 maart 2015 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je te oud om uitgehuwelijkt te worden?
Nee, ik ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijks nog nooit echt om hoink gelachen.
Ben ík te oud om uitgehuwelijkt te worden?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat ik impliceerde
Nee, wel te armquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben ík te oud om uitgehuwelijkt te worden?
Ik als 22 jarige dan? als je toch bezig bentquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben ík te oud om uitgehuwelijkt te worden?
Suggereer?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kon niet kiezen welke opmerking ik zou maken dus ik dacht: fuck it het is mijn leven dus ik quote gewoon twee keer en doe ze allebei. Mensen die een probleem daarmee hebben suggereer ik uit te loggen.
ter*quote:Op maandag 23 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik ben wel goed te been hoor ahahahahahaha
das beterquote:Op maandag 23 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kon niet kiezen welke opmerking ik zou maken dus ik dacht: fuck it het is mijn leven dus ik quote gewoon twee keer en doe ze allebei. Mensen die een probleem daarmee hebben raad ik aan uit te loggen.
quote:
Twee keer op mijn taal aangesproken worden gaat mij te ver. Ik neem 10 minuten FOK!pauze.quote:
ok doei.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kon niet kiezen welke opmerking ik zou maken dus ik dacht: fuck it het is mijn leven dus ik quote gewoon twee keer en doe ze allebei. Mensen die een probleem daarmee hebben raad ik aan uit te loggen.
JONGENS DIT WORDEN DE BESTE TIEN MINUTEN VAN FOK VOOR VANDAAG, EVEN GENIETENquote:Op maandag 23 maart 2015 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Twee keer op mijn taal aangesproken worden gaat mij te ver. Ik neem 10 minuten FOK!pauze.
héérlijk een momentje voor jezelfquote:Op maandag 23 maart 2015 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Twee keer op mijn taal aangesproken worden gaat mij te ver. Ik neem 10 minuten FOK!pauze.
nee hij is nog open hoorquote:
O nee, wat nu?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die opmerking vind ik echt zo![]()
inb4: ok doei.
Ik trok het post gedrag evenredig door en dacht dan uit te komen op een slotje. GVD weer mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |