Die vaak zo geil als boter zijn door de hormonenquote:
Nergens voor nodig, moest na de bevalling 7 kilo afvallen en dat was binnen 3 maanden gebeurd.quote:30kg aankomen![]()
Gast, ik zou je kunnen wurgen met mijn haar, lang zat om een keertje of 2 om je nek te slaan.quote:Kort pittig kapsel
Dat werkt helemaal niet zo goed met een kleintje in huis, flexibiliteit is essentieel.quote:Lekker praktisch en nuchter![]()
![]()
maar heb je echt medelijden met haar? als die tjap het al eerder flikte n eer om bekend staat vreemd te gaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet iedere vrouw knipt d'r haar of komt 30 kg aan als ze zwanger is natuurlijk![]()
Dat ze zwanger is als ze zwanger is is helaas niet anders.
Wat wel een beetje raar is...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Die vaak zo geil als boter zijn door de hormonen
Valt wel mee, is alleen maar raar als je seks alleen als middel tot voortplanting ziet en het bindingsstukje niet meeneemt en de verdere benefits zoals stressverlichting e.d..quote:
Alleen Nederlandse vrouwen toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:43 schreef Trebo het volgende:
Zo rollen vrouwen. Weten dat hij bezet is, maar toch versieren. Zelf een lekker lijf hebben en wetend dat er thuis een zwangere dikke zeug zit met emotionele buien.
Logisch dat je je dan niet kan inhouden als man, maar als vrouw wel verontwaardigd zijn en boehoeee doen wanneer dat gebeurt.
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren.
ik had het niet over medelijden, ik had t erover dat t n naaistreek is. Om dat te vinden is medelijden niet essentieel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar heb je echt medelijden met haar? als die tjap het al eerder flikte n eer om bekend staat vreemd te gaan?
hij is in de 40, zij in de 30.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Zolder het volgende:
Tja dat heb je als destiny op de wc van het vmbo schoolgala bezwangerd wordt omdat ze een bacardi cola ophad bij het indrinken
Maar nog geiler dan wanneer een vrouw niet zwanger is dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Valt wel mee, is alleen maar raar als je seks alleen als middel tot voortplanting ziet en het bindingsstukje niet meeneemt en de verdere benefits zoals stressverlichting e.d..
Jij moet het wel zwaar hebben om de hele tijd de vrouw te verdedigen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen Nederlandse vrouwen toch?
Krijg ook het idee.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:48 schreef Dimens het volgende:
Vermoedelijk was die hele zwangerschap niet eens besproken en had de vrouw in kwestie gewoon besloten dat de relatie wel goed zat en het tijd was om kinderen te krijgen. Dat terwijl meneer en mevrouw vast ieder weekend aan het ruziën waren over onzinnige zaken.
Nu mevrouw dikker wordt en emotioneel steeds vreselijker, ziet meneer in dat hij hier helemaal geen zin meer in heeft. Nu al krijgt hij ineens de verantwoordelijkheid om ook voor de vrouw te zorgen en straks ook nog een kind. Dat gaat hem teveel worden en dus denkt die man: "wegwezen".
En zo ontstaat de bijstandsmoeder waar het enige slachtoffer het emotioneel en sociaal onderontwikkelde kind is.
Nee, dikkertje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:08 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jij moet het wel zwaar hebben om de hele tijd de vrouw te verdedigen?
Niet altijd, maar vaak wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar nog geiler dan wanneer een vrouw niet zwanger is dus?
mijn haar is wel kort gegaan na de zwangerschap, de reden was dat ik na de zwangerschap enorme haaruitval had (tijdens de zwangerschap minimaal) en het er gewoonweg niet uitzag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet iedere vrouw knipt d'r haar of komt 30 kg aan als ze zwanger is natuurlijk![]()
Dat ze zwanger is als ze zwanger is is helaas niet anders.
Ja want als mannen vreemd gaan, is het altijd de schuld van de man. Ik denk dat de waarheid altijd ergens in het midden ligt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dikkertje.Denk dat de mannen hier die constant kankeren op vrouwen het iets zwaarder hebben. Ja, er zitten ook trolls bij, hehe.
vreemdgaan is altijd de schuld van degene die vreemdgaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:09 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ja want als mannen vreemd gaan, is het altijd de schuld van de man. Ik denk dat de waarheid altijd ergens in het midden ligt.
In dit geval is dat niet aan de orde dusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Krijg ook het idee.
Er zijn vrouwen op deze planeet die vinden dat de oplossing van een niet werkende relatie ligt in het krijgen van kinderen.
Het zwanger raken wordt in deze dus gebruikt om de relatie te redden. Vaak ook onbesproken.
Dat de man wegrent als de vrouw zomaar zwanger besluit te worden is dan ook volkomen logisch.
Doutzen Kroes heeft nooit haar haren geknipt en is gewoon de catwalk opgegaan een maand na een baby (ze had er eerder ook al een)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn haar is wel kort gegaan na de zwangerschap, de reden was dat ik na de zwangerschap enorme haaruitval had (tijdens de zwangerschap minimaal) en het er gewoonweg niet uitzag.
dus een keer kort laten knippen en toen weer laten groeien.
Dat hebben veel vrouwen, maar gezien mannen hier vrijwel geen verstand hebben van vrouwen en hun lichaam (naast vaag wetend waar hun vagina zit) had ik ook niet verwacht dat ze weten dat dat de reden is waarom veel vrouwen dit doen na de zwangerschap.
Nu heb ik overigens gewoon lang haar.
Dus, niet iedereen heeft daat last van en daarnaast had Doutzen nep haar in laten weaven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:52 schreef corehype het volgende:
[..]
Doutzen Kroes heeft nooit haar haren geknipt en is gewoon de catwalk opgegaan een maand na een baby (ze had er eerder ook al een)
Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |