ik wil je best een krabbeltje sturen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik doe dan ook niet aan gezichtsboek.
Hyvesquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik wil je best een krabbeltje sturen!
ownee, Hyves is er al ff niet meer
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dit gaat hard de kant op van een Fok! cirkle jerk-meet
Hyves deed ik ook al niet aan mee, sorryquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik wil je best een krabbeltje sturen!
ownee, Hyves is er al ff niet meer
Stalker! Relatie hoeft niet te betekenen dat je elke avond ligt te rampetampen....quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb niet gelezen dat je weer in het buitenland zit en je hebt een relatie. Dus ik zou zeggen van wel?
Nee maar de mogelijkheid is er. Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Stalker! Relatie hoeft niet te betekenen dat je elke avond ligt te rampetampen....
* Merlijn maar wijselijk mond houdt...quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee maar de mogelijkheid is er. Dat bedoel ik!
Niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Stalker! Relatie hoeft niet te betekenen dat je elke avond ligt te rampetampen....
Wel een beetje vaste prik he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
Het is weer donderdag hoor, meteen die vuige seks praat
Wat is er mis met seks?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
Weinigquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wat is er mis met seks?
Daar hoeft het echt geen dondedag voor te zijn hoor![]()
![]()
Hè bah, gatsiequote:Op donderdag 26 maart 2015 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
Nopequote:
quote:
vertaling: Heb ik weer...quote:
Geef die autocorrect toch niet de schuld...quote:
Ikke wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geef die autocorrect toch niet de schuld...
Vind het over het algemeen genomen wel prima weken icm swipe. Maar soms komen er toch onleesbare dingen uit als ik even niet opletquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zet ik altijd direct uitdat vind ik echt irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 12:34:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 12:34:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
best tof iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef Ener-G het volgende:
https://vimeo.com/122978984
Wow, dit is tofook heel gaaf om de 3 verschillende manieren van werken te zien
Ja, zonder voorkeur. Voorkeur? Speciaal voor jou vandaag.quote:
Ik vind de blauwe leuk. Ik vind blauw een mooie kleurquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, zonder voorkeur. Voorkeur? Speciaal voor jou vandaag.
Ik heb er drie. Deze en de gerenderde versie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind de blauwe leuk. Ik vind blauw een mooie kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |