Dat is wel creatief lezenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als je de TT nu leest kan dat ook betekenen dat 'groot' slaat op T-P
Ik ben echt kei grootquote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als je de TT nu leest kan dat ook betekenen dat 'groot' slaat op T-P
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Uhm, right.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?
Hoewel, als je het woord figuurlijk letterlijk leest, krijgt het de betekenis van letterlijk.
* Worteltjestaart confused now
Tarief omhoog, 11-24mm erinquote:Op maandag 23 maart 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
De nieuwe 11-24 in m'n handen gehad, nu moet ik m hebben
Minder denken.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:26 schreef Uncle het volgende:
Ik wil al en tijdje een 14-24mm... maar kan tot op heden steeds een reden verzinnen om het niet te doen
wat liefquote:Op maandag 23 maart 2015 15:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bloemen van onze adviseur gekregen. Vind ik toch tof hé
Dat zeker, zo kwam vanmorgen een van de projectmanagers uit Belgie met een doosje bonbons van Leonidas voor mequote:Op maandag 23 maart 2015 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Oeh lekkaaaahhhhh. Zijn ze al op?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat zeker, zo kwam vanmorgen een van de projectmanagers uit Belgie met een doosje bonbons van Leonidas voor me
nee, staan hier voor mequote:Op maandag 23 maart 2015 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oeh lekkaaaahhhhh. Zijn ze al op?
Oh lekker dicht houden danquote:Op maandag 23 maart 2015 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, staan hier voor me
als ik ze nu open dan komt er hier iemand vreten die ik t niet gun
Doen. Echt. Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:26 schreef Uncle het volgende:
Ik wil al en tijdje een 14-24mm... maar kan tot op heden steeds een reden verzinnen om het niet te doen
Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb want nu ben ik weer aan het kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Doen. Echt. Ga je geen spijt van krijgen.
Ik zie je aankoop binnenkort wel in het pats-topic voorbijkomenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:09 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb want nu ben ik weer aan het kijken
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zie je aankoop binnenkort wel in het pats-topic voorbijkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |