abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2015 @ 21:39:38 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_150964780
O'tje, wat ga je goed zeg! Volledig gebit ineens :D

En boaz zit! Ik zag de foto op Facebook, wat goed van hem!
disclaimer
pi_150965026
Ik zal van het weekend eens opsnorren wanneer Djenna ging zitten. Toch wel leuk om de verschillen/gelijkenissen tussen die twee te checken :)
  maandag 23 maart 2015 @ 21:45:59 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150965162
Noh gaat boaz gewoon helemaal zelf zittrn :o bikkel!

En O. Gaat ook hard wat goed! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_150966090
Wat gaan de kindjes die voor mijn gevoel jaaaaren ouder zijn dan de mijne toch hard O+ lijkt me zo tof om dat allemaal mee te maken!
  maandag 23 maart 2015 @ 22:05:12 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_150966285
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Crumpette het volgende:
Wat gaan de kindjes die voor mijn gevoel jaaaaren ouder zijn dan de mijne toch hard O+ lijkt me zo tof om dat allemaal mee te maken!
die van jou loopt over vier maanden joh :D ;)
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 maart 2015 @ 22:11:41 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150966647
om zeven uur even een half uurtje met michael op bed gaan liggen. Schrok drie uur later wakker .. oops :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150968116
Morgenochtend sonde eruit cactus ;)
Hoop ik dan heel heel heel erg voor je :)

Herkenbaar DJMO ;)

Boaz zitten, wow :)

Ik ben ook zo blij met fok!

Ik had net met het slapen gaan een mooie... Ik zeg tijdens het verschonen tegen Js: zo, ff staan dan gaat je broek makkelijker aan..... Js ben je nou aan het springen, knap hoor, maar staan is voor mama makkelijker.....
Ehmz, oeps, je bent geen peuter :')
  maandag 23 maart 2015 @ 22:44:14 #83
73386 Fazz
onderweg
pi_150968269
Wat fijn zeg Cactus!!

O'tje heeft al veel tanden zeg :o :D

Wat goed van Boaz, Twinkle!

Djmo, blijkbaar had je het nodig ;)

F deed het goed op de opvang vandaag :) Ik was benieuwd of het nog hetzelfde zou gaan als een paar weken geleden... en ja, zo was het :+

Ik ben me aan't oriënteren op traphekjes. Wat zijn die dingen lillek }:| }:| }:|
pi_150968313
En vervelend!
Maar oh zo belangrijk ;)
pi_150971847
:W nog steeds niet echt bij gelezen, echt niet eigenlijk. Of wel bij gelezen, maar niets onthouden, dat is het meer.

Fritsje doet het echt heel goed, snapt hoe het drinken aan de borst werkt en had gisteren vroeg in de middag al bv poep.

Hij heeft echter een hekel aan alleen liggen, zelfs de mooie cosleeper die we hier in het ziekenhuis hebben is een no-go. Slapen doe je op papa of mama en niet ergens anders. Dus nu slaapt mijn man en ben ik aan het wachten tot Frits wil drinken. Gisternacht had hij flinke krampen, dat lijkt gelukkig nu nog mee te vallen.

En als het goed is mogen we morgen naar huis! *O*
pi_150973060
Ik heb geslapen van half elf tot half twee.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_150973061
En ja, dat is mijn volledige post.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 maart 2015 @ 06:48:47 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150973130
DaD :*

MwC en Cho al snel thuis waarschijnlijk *O*

goedemorgen c_/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150973148
Oh DaD, da's wel heel weinig :{ Hoe gaat het verder qua ziek? :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150973150
Goeiemorgen!

Wat fijn mevr cactus

-O- DaD
Vermoeiend zo'n nacht.

Ben er nog niet aan gewend dat E en S wat beter zijn gaan slapen. Werd elke 2 uur wakker
..baby's kregen fles om 5uur :')
pi_150973369
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geslapen van half elf tot half twee.
Slaapboks :* :')
Zwaar DaD. Hopelijk dan overdag dan wel een goede dag.

Zoë jammer van het om de 2 uur wakker worden, maar wat hebben ze goed geslapen!
pi_150973406
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik heb je verhaal meegelezen (kan door drukte school/werk momenteel wat minder reageren maar lees echt wel alles!). Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat ineens!

En die laatste zin .. Echt, Fok! heeft me zo vaak uit de brand geholpen :') ... met die tips die hier voorbij komen ooit.

Nu staan mijn 'problemen' met baby totaal niet in verhouding met wat jullie mee hebben moeten maken in de laatste dagen. Maar heel vaak als man en ik het even niet meer weten is het gewoon van: weet je .. ik gooi het op Fok! en alles komt goed ^O^
Ik ken niemand van Fok in het echt, voor zover ik weet, maar inderdaad ben ik al zo vaak geholpen. Dit oud-hoekje is zo heerlijk bekend, comfortabel en vaak de eerste plek waar ik naartoe surf.

Flesje vier en vijf zitten er ook in en de neussonde is eruit gegaan vanmorgen. Helaas is J. nu wel verkouden en moet de kinderarts daar weer naar komen kijken, maar ik heb echt hoop dat we morgen naar huis mogen!
pi_150973551
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

Slaapboks :* :')
Zwaar DaD. Hopelijk dan overdag dan wel een goede dag.

Zoë jammer van het om de 2 uur wakker worden, maar wat hebben ze goed geslapen!
-O- vervelend van je nacht

ik probeer er van te genieten maar dat lukt nog niet helemaal haha.
Durf het ook niet zo goed. Ze gooien het zometeen vast weer om.
E heeft om 18u groente gehad en S voor het slapen pap met een lepeltje. Daarna om 22u 120ml fles.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 08:12:21 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150973611
Bagger DaD, begrijpelijk wel dat hij 's nachts wil inhalen, maar rot voor jou, zeker als je moeilijk inslaapt.

Fijn Zoe!

Hier voor t eerst sinds hij ziek is geweest geen nachtvoeding. Laatste fles gisteren om een uur of zeven, naar bed rond acht, ik herinner me gepiep om drie, vriend is speen gaan geven, en net werd ik om kwart over zeven wakker van geluidjes. O+

Was wel meteen hongerpaniek :') maar goed, het was dus ook twaalf uur geleden. :+
Kwak
pi_150973632
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:45 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik ken niemand van Fok in het echt, voor zover ik weet, maar inderdaad ben ik al zo vaak geholpen. Dit oud-hoekje is zo heerlijk bekend, comfortabel en vaak de eerste plek waar ik naartoe surf.

Flesje vier en vijf zitten er ook in en de neussonde is eruit gegaan vanmorgen. Helaas is J. nu wel verkouden en moet de kinderarts daar weer naar komen kijken, maar ik heb echt hoop dat we morgen naar huis mogen!
Wat ontzettend fijn zeg!! *O*
pi_150973703
Wat een rotnacht weer DaD -O-

Fijn dat de baby's goed slapen Zoe, nu jij nog :P

Cholula naar huis vandaag *O*

Traphekjes wil ik halen bij de Ikea, want die kwamen het beste uit de test. Alleen nog geen tijd gehad.
Onze trap naar zolder is een open trap. S kan denk ik wel onder de onderste trede doorschuiven, dus die wil ik eigenlijk dicht hebben. Is er hier iemand die ook een open trap heeft en hoe heb je dat dan opgelost? Gewoon een plank op maat laten zagen bij de bouwmarkt en die vastmaken daar ofzo? aan de trap niet ergens in de bouwmarkt oO<
Of zijn daar andere trucjes voor?

Boaz kan zitten *O*

O de kruipkampioen *O*

Lieve foto Skittles O+

Appelmauwtje O+

BijnakruipMelba O+
pi_150973710
Fijn mevrouwcactus!

Ik post niet zoveel meer mee, maar herkenbaarheid over vertrouwd hoekje. En bij adviezen/verhalen weten wat voor type (of nou ja, weten hoe iemand in andere dingen staat) wat zegt vind ik ook fijn :D
pi_150974668
Cho én beeb naar huis!

Wij hebben een babydan traphekje. Zijn volgens mij ook in NL te koop. Lellik, maar niet té lellik.

Butterflower, wij hebben een open trap, in de huiskamer. De vorige bewoners hebben dit zo opgelost. Soort spijlen horizontaal er in gezet. De opening is 10 cm ofzo, dus net veilig genoeg denk ik. Maar O mag daar alsnog niet spelen uiteraard. Denk dat we nog een plint bij de onderste trede zetten. Dat hebben we ook gedaan bij de railing/reling (hoe schrijf je dat? :D).

En bonuspic: O aan de rijst. Gratiesch tip: slabbetjes }:|

dinsdag 24 maart 2015 @ 09:34:26 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_150974806
Dat is beyond slabbers _O- O+
disclaimer
pi_150974950
Oh en nog een gratiesch tip, nu we er toch zijn.
Plakrijst laten liggen, naar babyzwemmen gaan, en daarna pas opruimen. Opgedroogde rijst stofzuigen is vele malen makkelijker dan vochtige rijst met een doekje proberen op te vegen.

* Roomsnoes heeft op haar werk vaak zuchtend en steunend de rollende rijstkorrels vervloekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')