Wij zijn idd ook overgegaan op maat twee om die reden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:46 schreef Phaidra het volgende:
De baby dry verschoon ik ook nog bij de eerste nachtvoeding, anders is het doorlekken geblazen. Met kruidvatluiers redde hij zelfs dat niet. Hopelijk kan hij in maat 2 wel de hele nacht door (in dit geval van ca. 20.30 tot 6).
hij heeft zn papa's dikke billen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:24 schreef Phaidra het volgende:
Maat 4! Peuter draagt nog 4+ (al wordt het tijd voor 5, ware het niet dat vriend juist nog 2 pakken 4+ heeft gekocht
.
Ik schrok even, dat is 2x zoveel als wij gebruiken. Is mijn kind nu vies?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef Zoë23 het volgende:
Chantyvoor de slechte nacht
We gebruiken 24/7 Jumbo luiers. Bevalt goed.
We kopen elke maandag een pak met 100 luiers en precies een week later zijn ze op. We verschonen dus heel wat luiers pw
Heb even gerekend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had nog een extra wehkamp waardebon van 10 EUR trouwens, dus had de maandbox voor 32,50. Maar zoveel luiers gaan er nu niet meer doorheen, gemiddeld vijf per dag, afhankelijk van wel / niet poepen
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik schrok even, dat is 2x zoveel als wij gebruiken. Is mijn kind nu vies?
O ja 2 baby's.
Hier net bij het consultatiebureau geweest: 3905 gram en 53 cm. Ze is nu 3,5 week oud en was bij de geboorte 3370 gram en 49 cm.
O en consternatiebureau arts zegt maak je niet druk, als ze meer wilt drinken dan geef je toch meer? Gewoon naar je kind kijken, overvoeden doe je niet snel hoor, je merkt het vanzelf als ze het weer uitspuugt.
Sta ik dan met m'n lijstjes.
Verder alle onderzoekjes goed, en al behoorlijk sterk in haar nek.
/egopost uit.
oh, hier gaat maat 3 nog primaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:26 schreef Skittles het volgende:
Wij gaan ook naar maat 4 voor de nacht. Maat 3 zit te strak en 3+ houdt nu de nacht net wel of net niet vol.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, hier gaat maat 3 nog prima
maar mijne ontpopt zich ineens tot lange slanke... Waar ze dat nou van heeft?
De mijne krijgt echt dikke bovenbenen, niet te zuinigquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, hier gaat maat 3 nog prima
maar mijne ontpopt zich ineens tot lange slanke... Waar ze dat nou van heeft?
Een heel grote plek.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef ingee het volgende:
R. vindt het best tof op haar buik.
Maargoed, ik zit dan op m'n knieen voor de commode aan te moedigen. Van die schele oogjes van de inspanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |