Gay Minds Think Alike.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, nou ja, ik had dat net min of meer letterlijk gezegd net.
Slim. Vastleggen voordat ie je ziet zonder make-up.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
en ik ga ergens eind dit jaar geregistreerd partnerschap. Wees niet bang pop
Lang leve de topic gallery, foto's kunnen zien zonder terug te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Dan mis je wel een geweldig stel tieten uit het vorige deel..
Bitch.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve de topic gallery, foto's kunnen zien zonder terug te lezen.
Down under?quote:
Check, maar niet de jouwe.quote:
Drommels drommelsquote:
Jaloers...quote:
Ok.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Slim. Vastleggen voordat ie je ziet zonder make-up.
He? wat? wie? waar?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Dan mis je wel een geweldig stel tieten uit het vorige deel..
Wil je daarmee dan zeggen dat je een bubblegumbutt hebt?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het zo'n bubblegumbutt was, zoals apen hebben.
Ik ook. Sprekend.quote:
Heel goed opgemerkt.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil je daarmee dan zeggen dat je een bubblegumbutt hebt?
quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Is dit nu ons equivalent van de goedemorgen wil je koffie glitterende poezieplaatjes van Hyves?
Ik heb haar al uitgenodigd voor een korte strandvakantie als het eindelijk mooi weer isquote:
IK MIS HYVES!quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Is dit nu ons equivalent van de goedemorgen wil je koffie glitterende poezieplaatjes van Hyves?
Gezellig!quote:Op maandag 23 maart 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb haar al uitgenodigd voor een korte strandvakantie als het eindelijk mooi weer is
Absoluut, elke keer opnieuw weer lachen om die ogen als die trein 'm raakt.quote:
Of je zet hem gewoon uitquote:Op maandag 23 maart 2015 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Kan de autocorrect van deze tablet ook onder die trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |